موضوع پژوهش: بررسی اثر ویژگی های شخصیتی و نیاز به شناخت بر رفتار مصرف کننده پژوهشگر: پارمیس هزاری
رشته تحصیلی: روانشناسی عمومی
دوره تحصیلی: کارشناسی ارشد
استاد راهنما: دکترمحمود حیدری
استاد مشاور1: دکترفاطمه باقریان
استاد مشاور2: روح الله منصوری سپهر
هدف پژوهش: تعیین اثر ویژگی های شخصیتی و نیاز به شناخت بر رفتار مصرف کننده
ابزار پژوهش:
1- پرسشنامه شخصیتی ایزنک
2- پرسشنامه نیاز به شناخت
3- دستگاه ردیابی حرکات چشم ثابت