دانشگاه شهید بهشتی

معرفی کتاب هفته: کتاب "مدیریت بازاریابی در اوقات فراغت و..."

تاریخ انتشار: 1398/10/09 08:40 ق.ظ
 

ششمین جلسه از سلسله جلسات معرفی کتاب با  کتاب "مدیریت بازاریابی در اوقات فراغت و ورزش های تفریحی" توسط دکتر پورکیانی، استادیار مدیریت ورزشی و رسانه، شنبه  بیست و سوم آذر 1398 در کتابخانه دانشکده علوم ورزشی و تندرستی با حضور دانشجویان برگزارشد.
1050ke-p2.jpg
دکتر پورکیانی در اهمیت شرکت مردم در فعالیت های ورزش تفریحی در زمان فراغت گفت: نه تنها به ارتقای سطح سلامت، نشاط و غنی سازی ارتباطات اجتماعی منجر می شود بلکه موجب درآمدزایی قابل توجهی برای سازمان های ورزشی خواهد بود. 
1050 ke-p1.jpg 
در پایان جلسه بعد از  پرسش و پاسخ به چهار نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه (خانم سحر کاکه ممی و آقایان: محمد سلطانی، میلاد ندری و سعید اسمعیلی) در مقطع کارشناسی ارشد، یک عدد بسته آموزش بازی برای کودکان به رسم یادبود اهداء گردید.
1050k-p3.jpg 
 
1050k-p4.jpg

 

Sorosh-Icon
کلید واژه ها: معرفی کتاب، مدیریت بازاریابی، اوقات فراغت، ورزش های تفریحی
منبع خبر دانشکده علوم ورزشی و تندرستی
تعداد مشاهده: 67
اخبار : معرفی کتاب هفته: کتاب "مدیریت بازاریابی در اوقات فراغت و..."
Top

Shahid Beheshti University,دانشگاه شهید بهشتی

دانشگاه شهید بهشتی

Shahid Beheshti University,دانشگاه شهید بهشتی

دانشگاه شهید بهشتی