صفحه اصلی
برگزاری دوره آموزشی اتوکد دو بعدی و سه بعدی در مرکز فنی و حرفه ای دانشگاه
  • 47995 بازدید

این دوره آموزشی در هر نیمسال تحصیلی در قالب 40 ساعت آموزش به صورت آنلاین و حضوری در دو سطح دوبعدی و سه بعدی  به صورت پروژه محور و عملیاتی برگزار می‏شود.
این استاندارد  مهارت پیش نیاز ندارد.
در پایان دوره مهارت آموزان جهت دریافت مدرک دو زبانه فنی و حرفه ای به آزمون کتبی و عملی سازمان فنی و حرفه ای کشور معرفی می شوند.
سرفصل های دوره:
در این دوره مباحثی همچونآشنایی با نقشه کشی و طراحی، دستورات ترسیمی اشیا، دستورات ویرایش اشیا، دستورات نمایشی، انتخاب کردن اشیا، نقاط کمکی F3 Object Snap، ترسیم نقشه، متن نویسی، هاشور، خواص اشیا، تغییر اشیااندازه گیری استفاده از کتابخانه اشیا و منابع خارجی کار با لایه ها و استاندارد سازی مدل سازی سه بعدی آشنایی با اصول چیدمان و مدل کار با Layout Wizard و چیدن جهت اشیای سه بعدی 
شایستگی هایی شغلی :
توانایی نصب و راه اندازي نرم افزار، ترسيم اشيا، تغيير اشيا ، اندازه گذاري،ستفاد از کتابخانه اشيا و منابع خارجي،کار با لایه ها و 
استاندارد سازی، ترسیم Plotting و Layoutsو توانایی مدل سازی سه بعدی مهارت آموزان  در آزمون کتبی و عملی
فنی و  حرفه ای مورد سنجش قرار می گیرد. 
شرح شغل:
کارور AutoCAD از مشاغل حوزه فناوري اطلاعات محسوب مي شود.وظايفي از قبيل نصب و راه اندازي نرم افزار، ترسيم و ويرايش طرح ها و نقشه ها، اندازه گزاري، ترسيم سه بعدي و چاپ را در بر دارد. اين شغل با مشاغل مدير طراحي، مهندس تجزيه و تحليل ، معماران سيستم و مهندس ناظر در ارتباط است.

 

افزودن نظرات