سی و یکمین جشن دانش‌آموختگی دانشگاه شهیدبهشتی برگزار شد

3146 بازدید

سی و یکمین جشن دانش‌آموختگی دانشگاه شهیدبهشتی در سه نوبت در روزهای 6 و 7 تیرماه 1401 با حضور دانش‌آموختگان مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی ورودی 95 تا 97 و خانواده‌های ایشان در تالار ابوریحان  و مسئولان دانشگاه توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، سی و یکمین آیین دانش‌آموختگی دانشگاه شهید بهشتی پس از وقفه دوسال به دلیل همه‌گیری ویروس کووید 19 با حضور قریب 1900 دانش‌آموخته در فضایی شاد و پرنشاط برگزار شد. نوبت اول این جشن که صبح روز دوشنبه، ششم تیرماه ۱۴۰۱ برگزار شد، به دانش‌آموختگان دانشکده‌های ادبیات و علوم انسانی، علوم‌تربیتی و روانشناسی، مدیریت و حسابداری و پژوهشکده‌های خانواده، علوم‌شناختی و مغز و مطالعات میان‌رشته‌ای قرآن اختصاص داشت.

در نوبت عصر روز دوشنبه دانشکده‌های معماری و شهرسازی؛ مهندسی برق( الکترونیک - مخابرات)؛ مهندسی برق(کنترل - قدرت)؛ فناوری‌های نوین و مهندسی هوا و فضا؛ مهندسی عمران، آب و محیط زیست؛ مهندسی مکانیک و انرژی؛ مهندسی و علوم کامپیوتر؛ مهندسی هسته‌ای و پژوهشکده فضای مجازی دانش آموختگی خود را جشن گرفتند.

صبح روز سه‌شنبه جشن‌ دانش‌آموختگان دانشکده‌های اقتصاد و علوم سیاسی؛ حقوق؛ علوم ریاضی؛ علوم زمین؛ علوم شیمی و نفت؛ علوم و فناوری زیستی؛ علوم ورزشی و تندرستی؛ فیزیک؛ پژوهشکده‌های علوم محیطی؛ علوم و فناوری های پزشکی؛ گیاهان و مواد اولیه دارویی؛ لیزر و پلاسما و مرکز تحقیقات پروتئین برگزار شد.

در این آیین دکتر سعدالله نصیری قیداری، رئیس دانشگاه، حجت‌الاسلام و المسلمین رجالی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه؛ دکتر رسولی، مشاور رئیس دانشگاه و مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی؛ دکتر طالب‌پور، معاون فرهنگی و اجتماعی؛ دکتر افضلیان، معاون آموزشی؛ دکتر فارسی، معاون دانشجویی و روسای دانشکده‌ها و پژوهشکده‌ها و برخی از اعضای هیأت علمی دانشگاه حضور داشتند.

 

امروز، روز واگذاری مسئولیت سنگین خدمت‌گزاری به میهن است

در ابتدای این مراسم، دکتر نصیری قیداری، رئیس دانشگاه گفت: امروز برای همه ما روز بسیار فرخنده‌ای است؛ چرا که روز شادی و نشاط و برداشت خرمن محصولات باکفایت و با کیفیت است.

وی تأکید کرد: دانشجویان عزیز و فرزندان برومند این کشور باید بدانند که فارغ‌التحصیلی معنایی ندارد و همیشه باید در حال یادگیری باشند. آموزش علم، اخلاق، ادب، خوب پدر و مادری کردن، استاد خوب بودن و شهروند خوب بودن همگی ضرورت دارند و همه انسان‌ها باید مادام‌العمر در حال یادگیری آن‌ها باشند.

وی افزود: شما امروز از یک مقطع از این آموزش‌ها فارغ‌التحصیل شده‌اید؛ اما ان‌شاءالله مسیر زندگی‌تان همواره همراه با آموزش خواهد بود؛ چرا که هیچ مسیری زیباتر از آموزش و علم‌اندوزی نیست. باید خدا را شاکر باشیم که خداوند زندگی ما را در مسیر آموزش علم قرار داده است.

دکتر نصیری در پایان سخنان خود گفت: بنده برای تک‌تک شما دانشجویان عزیز و فرزندان برومند این سرزمین که از این لحظه مسئولیت سنگین خدمت‌گزاری به میهن عزیزمان را برعهده می‌گیرید آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم آینده شما، درخشان و آینده‌ی میهن عزیزمان با دستان توانمند شما روشن باشد.

اجرای گروه موسیقی با نوازندگی و خوانندگی تعدادی از دانشجویان، قرائت سوگندنامه فارغ‌التحصیلی دانشگاه شهیدبهشتی و عکس یادگاری دانش‌آموختگی، بخش‌های دیگری از این مراسم بود.​​​​​​​

 

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: