با هدف ارتقای سطح همکاری‌های دو جانبه؛

رئیس دانشگاه شهید بهشتی به روسیه سفر کرد

3372 بازدید

دکتر نصیری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی به دعوت برخی از دانشگاه‌های کشور روسیه به این کشور سفر کرد؛ این سفر در ادامه روابط بین‌دانشگاهی قبلی بین دو کشور ایران و روسیه و به منظور بازدید از دانشگاه‌های روسیه با هدف ارتقای سطح همکاری‌های دو جانبه انجام می‌شود. در این سفر دکتر رسولی، مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی و دکتر ابطحی استاد دانشکده علوم و فناوری‌های زیستی و رئیس مرکز لومونوسف- رازی (مرکز همکاری‌های ایران و روسیه در دانشگاه شهید بهشتی) رئیس دانشگاه را همراهی می‌کنند.

رئیس دانشگاه، یکشنبه 29 خرداد در نخستین روز حضور در کشور روسیه با دعوت قبلی با آقای جلالی سفیر ایران در مسکو ملاقات کرد. در این ملاقات که دکتر ابطحی، دکتر نجفی و دکتر گودرزی، رایزنان ادواری علمی ایران در روسیه نیز شرکت داشتند درباره وضعیت دانشگاه‌های کشور روسیه و مناسبات علمی دو جانبه و راه‌های ارتقای آن بحث و تبادل نظر شد.

دکتر نصیری همچنین با دعوت قبلی در جلسه تودیع دکتر نجفی و معارفه دکتر گودرزی رایزن علمی جدید ایران در کشور روسیه شرکت کرد؛ این مراسم در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران و با حضور هیأت اعزامی از دانشگاه شهید بهشتی و کارکنان سفارت ایران در روسیه برگزار شد. دکتر نصیری در سخنانی با تقدیر از زحمات دکتر نجفی، برای دکتر گودرزی آرزوی توفیق نمود.

 

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: