صفحه اصلی
آئین بدرقه کاروان ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه
  • 84510 بازدید

روزشنبه 29 مردادماه۱۴۰۱ساعت 7 صبح درمحل آستان مقدس امامزاده عزیز (ع) و مزار شهدای گمنام، آئین بدرقه کاروان ورزشی دانشگاه شهید بهشتی به سومین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر(اصفهان-29 مرداد لغایت 6 شهریور) دانشگاهها و مؤسسات عالی کشور برگزار گردید.
در این مراسم که با حضور رئیس دانشگاه و جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه برگزار شد دانشجویان در فضای صمیمی صبحانه را در کنار مسئولین میل نمودند و پس از آن دکتر نصیری قیداری با دانشجویان سخن گفتند . ایشان اظهار داشتند  دانشگاه مکان مقدسی است که انسان های فرهیخته وارد آن میشوند و یک نهاد انسان سازاست. دانشجو بایددر این مکان در کنار تحصیل به ورزش و پرورش جسم نیز اهمیت دهد. ایشان افزودند ورزش علاوه بر خود ساختگی و پرورش جسم یک عرصه و میدان رقابتی است که حس تلاش و سخت کوشی را در شخص بوجود می‌آورد.دکتر نصیری در ادامه سخنان خود اشاره کردند هرچند که دانشگاه با کمبود و تنگناهای منابع مالی روبرو است اما همواره با همه این مشکلات،  از فعالیتهایی که به پرورش روح و جسم دانشجویان کمک میکند حمایت کرده و در این زمینه پیشگام بوده است.


دکتر نصیری قیداری ضمن تمجید از ورزشکاران اعزامی به سومین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگردانشگاه‌های کشور، برای آنها آروزی سلامتی و موفقیت کردند و ابراز امیدواری کردندکه دانشجویان عزیز در این دوره از مسابقات بتوانند مقام هایی مناسب و شایسته برای دانشگاه بزرگ شهید بهشتی کسب کنند و مانند همیشه برای دانشگاه افتخارآفرینی کنند.
در این دوره از مسابقات کاروان پسر دانشگاه شهید بهشتی در7 رشته ورزشی در دانشگاه صنعتی اصفهان و کاروان دختر دانشگاه در6 رشته ورزشی در دانشگاه اصفهان با دانشجویان سایر دانشگاهها رقابت خواهند کرد. این مراسم با آئین عبور کاروان از زیر قرآن به پایان رسید.

افزودن نظرات