Responsive Image

شرح وظایف و ماموریت

اداره تعاون و رفاه مجموعه فعالیت‌ها و خدمات ذیل را در رابطه با کلیه اعضاء هیات‌علمی و کارمندان شاغل و بازنشسته دانشگاه ارائه می‌دهد. این فعالیت‌ها عبارت است از:

  •  عقد قرارداد بیمه عمر کلیه کارکنان شاغل و بازنشسته دانشگاه و دریافت غرامت آن
  •  عقد قرارداد بیمه تکمیلی ایران برای کلیه کارکنان
  •  اعمال تغییرات ماهانه اعضای بیمه تکمیلی و اعلام اسامی به مدیریت مالی دانشگاه
  •  حضور پزشک معتمد بیمه ایران در دانشگاه به‌منظور بررسی پرونده‌ها و پاسخگویی به اعضاء
  •  اعلام تغییرات ماهانه حذف و اضافه و کسر حق سرانه به مدیریت مالی و بیمه ایران
  • ابطال، صدور اولیه دفترچه بیمه کارکنان
  •  نظارت و تمدید قرارداد مهد کودک دانشگاه
  •  پرداخت و نظارت بر کمک هزینه مهدکودک به کارکنان
  •  معرفی جهت دریافت وام مسکن اعضای محترم هیات‌علمی، کارت اعتباری، وام‌های ضروری و وام قرض‌الحسنه بانک مهر ایران و ...
  •  ارائه خدمات حمایتی به مشمولین صندوق ذخیره کارکنان
  •  استقرار نماینده بیمه ایران در مدیریت منابع انسانی و ارائه تسهیلات در خصوص بیمه خودرو
  •  بیمه درمان تکمیلی اساتید بازنشسته با رتبه استاد تمام
  •  معرفی اعضای محترم هیات‌علمی و کارکنان محترم به زائرسرای مشهدالرضا (ع)
  •  انعقاد قرارداد متناسب با فصول سال با مراکز زیارتی، تفریحی و سیاحتی به منظور استفاده اعضای محترم هیات‌علمی و کارکنان محترم​​​​​​​