
شرح وظایف و ماموریت
اداره تعاون و رفاه مجموعه فعالیتها و خدمات ذیل را در رابطه با کلیه اعضاء هیاتعلمی و کارمندان شاغل و بازنشسته دانشگاه ارائه میدهد. این فعالیتها عبارت است از:
- عقد قرارداد بیمه عمر کلیه کارکنان شاغل و بازنشسته دانشگاه و دریافت غرامت آن
- عقد قرارداد بیمه تکمیلی ایران برای کلیه کارکنان
- اعمال تغییرات ماهانه اعضای بیمه تکمیلی و اعلام اسامی به مدیریت مالی دانشگاه
- حضور پزشک معتمد بیمه ایران در دانشگاه بهمنظور بررسی پروندهها و پاسخگویی به اعضاء
- اعلام تغییرات ماهانه حذف و اضافه و کسر حق سرانه به مدیریت مالی و بیمه ایران
- ابطال، صدور اولیه دفترچه بیمه کارکنان
- نظارت و تمدید قرارداد مهد کودک دانشگاه
- پرداخت و نظارت بر کمک هزینه مهدکودک به کارکنان
- معرفی جهت دریافت وام مسکن اعضای محترم هیاتعلمی، کارت اعتباری، وامهای ضروری و وام قرضالحسنه بانک مهر ایران و ...
- ارائه خدمات حمایتی به مشمولین صندوق ذخیره کارکنان
- استقرار نماینده بیمه ایران در مدیریت منابع انسانی و ارائه تسهیلات در خصوص بیمه خودرو
- بیمه درمان تکمیلی اساتید بازنشسته با رتبه استاد تمام
- معرفی اعضای محترم هیاتعلمی و کارکنان محترم به زائرسرای مشهدالرضا (ع)
- انعقاد قرارداد متناسب با فصول سال با مراکز زیارتی، تفریحی و سیاحتی به منظور استفاده اعضای محترم هیاتعلمی و کارکنان محترم