Responsive Image

شرح وظایف و ماموریت

  •  برنامه‌ریزی برای تامین نیروی انسانی
  •  ساماندهی و توزیع و نگهداری نیروی انسانی
  •  تنظیم روابط کارکنان با یکدیگر
  •  صدور کلیه احکام پرسنلی کارمندان ( رسمی، پیمانی، قراردادی و امریه )
  •  انجام امور اداری مربوط به استخدام
  •  تبدیل وضعیت استخدامی، ارتقا، ترفیع، انتقال، ماموریت، مرخصی، استعفا، اخراج و تنظیم احکام کارگزینی مربوطه
  •  تهیه احکام استخدام 
  •  افزایش ضریب حقوق، برقراری فوق‌العاده مدیریت، برقراری کمک هزینه عائله‌مندی و اولاد
  •  مرخصی بدون حقوق
  •  تقدیر و تشکر، بررسی و تنظیم پرونده‌های ارتقا و تبدیل وضعیت به منظور طرح در کمیته‌های تخصصی
  •  انجام فعالیت لازم در زمینه اجرایی نمودن مفاد طرح طبقه‌بندی مشاغل
  •  تهیه احکام باز‌خریدی و بررسی پرونده برای اعطای پایه تشویقی و لایحه دفاعیه برای مدیریت امور حقوقی جهت پرونده‌های شاکیان
  •  بررسی سنوات خدمت و مرخصی کارکنان و مکاتبات لازم در خصوص مرخصی زایمان و سایر امور مربوطه بر اساس قوانین و مقررات