
فرایند های ارائه خدمات
1- صدور ابلاغ و برقراری حقوق بازنشستگان
1- دریافت تقاضای بازنشستگی از متقاضیان و واحدهای مربوطه
2- صدور ابلاغ بازنشستگی
3- بررسی پرونده متقاضیان و تهیه مدارک مورد نیاز جهت ارسال به سازمان بازنشستگی
4- محاسبه حقوق و تکمیل فرمهای مربوط و تعیین سنوات خدمت قابل قبول بازنشستگی
5- ارسال مدارک به سازمان بازنشستگی و دریافت حکم تاییدیه برقراری حقوق بازنشستگی
6- ارسال اجازه پرداخت پاداش پایانخدمت و بازخرید مرخصی متقاضی به مدیریت مالی
2- صدور ابلاغ و برقراری حقوق از کار افتادگان
1- دریافت درخواست از کار افتادگی متقاضیان
2- ارسال درخواست به همراه پرونده پزشکی شخص به کمیسیون پزشکی جهت تایید
3- ارسال پرونده استخدامی شخص به معاونت ریاست جمهوری جهت تعیین تاریخ از کارافتادگی و مدت سنوات ارفاقی تعلق گرفته
4- صدور ابلاغ از کارافتادگی
5- بررسی پرونده متقاضیان و تهیه مدارک مورد نیاز جهت ارسال به سازمان بازنشستگی
6- محاسبه حقوق و سنوات خدمت از کارافتادگی متقاضی
7- ارسال مدارک مربوط به سازمان بازنشستگی و دریافت حکم تاییدیه برقراری حقوق از کارافتادگی
8- ارسال اجازه پرداخت پاداش پایان خدمت و بازخرید مرخصی متقاضی به مدیریت مالی
3- برقراری حقوق وظیفه وراث قانونی شاغلین و بازنشستگان متوفی
1- دریافت مدارک مورد نیاز جهت برقراری حقوق وظیفه از وراث قانونی شخص متوفی
2- بررسی پرونده متوفی و محاسبه حقوق وظیفه وراث
3- ارسال مدارک مربوطه به سازمان بازنشستگی و دریافت حکم تاییدیه برقراری حقوق وظیفه وراث
4- استرداد کسور بازنشستگی (در نتیجه صدور حکم اخراج، استعفاء و بازخرید)
1- دریافت تقاضا از شخص متقاضی
2- بررسی پرونده متقاضی و انجام مکاتبات لازم با سازمانهای مربوطه
3- استرداد کسور بازنشستگی از صندوق بازنشستگی به حساب متقاضی
5- انتقال کسور بازنشستگی بین صندوقهای بیمه
1- دریافت مکاتبات مربوط به تغییر صندوق بازنشستگی از صندوقهای بیمه و یا درخواست شخصی شاغلین و کارمندان و اعضای هیاتعلمی سابق دانشگاه
2- بررسی پرونده پرسنلی شخص و انجام مکاتبات مربوط به دریافت ریز فهرست کسور بازنشستگی
3- تکمیل فرمهای مربوطه و ارسال به همراه سایر مدارک به صندوق بیمه متولی انتقال کسور
4- انتقال کسور بازنشستگی متقاضی از صندوق بازنشستگی قبلی به صندوق بازنشستگی دیگر
6- تغییر صندوق بیمه ای
1- دریافت تقاضای تغییر صندوق بیمه
2- بررسی پرونده شخص متقاضی و مکاتبه با صندوقهای بیمه جهت اعلام سابقه پرداخت بیمه شخص
3- تکمیل مدارک و انجام محاسبات مربوطه و ارسال پرونده متقاضی به صندوق بیمه جهت اعلام تاریخ تغییر صندوق
4- صدور حکم کارگزینی تغییر صندوق بیمه و ارسال مدارک نهایی به صندوق بیمه جهت تغییر صندوق
7- محاسبه بدهی خدمات غیر رسمی شاغلین
1- بررسی پرونده استخدامی و سوابق غیر رسمی شاغلین (سربازی، قراردادی، خرید خدمت، پیمانی و...) از جهت پرداخت کسور بازنشستگی خدمات غیر رسمی
2- محاسبه و تعیین بدهیهای خدمات غیر رسمی و اعلام به مدیریت مالی جهت کسر از حقوق
8- ارائه فهرست اسامی کارمندان و اعضای هیاتعلمی حائز شرایط بازنشستگی
1- بررسی پرونده استخدامی از جهت سابقه خدمت بازنشستگی
2- انجام مکاتبات لازم با سایر سازمانها در خصوص استعلام سابقه خدمت کارکنان
3- جمع آوری و یکپارچهسازی سوابق بیمهای کارکنان بهمنظور احتساب سنوات قابل قبول بازنشستگی
4- ارائه فهرست افراد واجد شرایط بازنشستگی به اقتضای قوانین و مقررات موجود
9- اصلاح و اعمال تغییرات در حقوق بازنشستگان
1- دریافت بخشنامهها، قوانین و مقررات مصوب که منجر به ایجاد تغییرات در حقوق بازنشستگان میشود
2- انجام محاسبات مربوط به ایجاد تغییرات در حقوق بازنشستگان و ارسال به همراه سایر مدارک به سازمان بازنشستگی
3- صدور تاییدیه اصلاح حقوق بازنشستگی و ابلاغ به شخص بازنشسته
10- انجام مکاتبات مالی بازنشستگان
1- ارسال اجازه پرداخت پاداش پایانخدمت بازنشستگان
2- ارسال اجازه پرداخت بازخرید مرخصیهای استحقاقی استفاده نشده شخص بازنشسته
3- ارسال اجازه پرداخت علیالحساب حقوق بازنشستگان تا تایید حکمنهایی توسط سازمان بازنشستگی
4- ارسال احکام برقراری حقوق بازنشستگی، حقوق وظیفه و از کارافتادگی و احکام اصلاحی بعدی به مدیریت مالی جهت اعمال
11- بررسی سوابق خدمتی کارکنان از نظر بازنشستگی
