Responsive Image

فرایند های ارائه خدمات


1-  صدور ابلاغ و برقراری حقوق بازنشستگان


1-  دریافت تقاضای بازنشستگی از متقاضیان و واحدهای مربوطه
2-  صدور ابلاغ بازنشستگی
3- بررسی پرونده متقاضیان و تهیه مدارک مورد نیاز جهت ارسال به سازمان بازنشستگی
4- محاسبه حقوق و تکمیل فرم‌های مربوط و تعیین سنوات خدمت قابل قبول بازنشستگی
5- ارسال مدارک به سازمان بازنشستگی و دریافت حکم تاییدیه برقراری حقوق بازنشستگی
6- ارسال اجازه پرداخت پاداش پایان‌خدمت و بازخرید مرخصی متقاضی به مدیریت مالی


2-  صدور ابلاغ و برقراری حقوق از کار افتادگان


​​​​​​​​​​​​​​1-    دریافت درخواست از کار افتادگی متقاضیان
2-    ارسال درخواست به همراه پرونده پزشکی شخص به کمیسیون پزشکی جهت تایید
3-    ارسال پرونده استخدامی شخص به معاونت ریاست جمهوری جهت تعیین تاریخ از کار‌افتادگی و مدت سنوات ارفاقی تعلق گرفته
4-    صدور ابلاغ از کار‌افتادگی
5-    بررسی پرونده متقاضیان و تهیه مدارک مورد نیاز جهت ارسال به سازمان بازنشستگی
6-    محاسبه حقوق و سنوات خدمت از کار‌افتادگی متقاضی
7-    ارسال مدارک مربوط به سازمان بازنشستگی و دریافت حکم تاییدیه برقراری حقوق از کار‌افتادگی
8-    ارسال اجازه پرداخت پاداش پایان خدمت و بازخرید مرخصی متقاضی به مدیریت مالی


3-  برقراری حقوق وظیفه وراث قانونی شاغلین و بازنشستگان متوفی


1-    دریافت مدارک مورد نیاز جهت برقراری حقوق وظیفه از وراث قانونی شخص متوفی
2-    بررسی پرونده متوفی و محاسبه حقوق وظیفه وراث
3-    ارسال مدارک مربوطه به سازمان بازنشستگی و دریافت حکم تاییدیه برقراری حقوق وظیفه وراث


4-  استرداد کسور بازنشستگی (در نتیجه صدور حکم اخراج، استعفاء و بازخرید)


1-    دریافت تقاضا از شخص متقاضی
2-    بررسی پرونده متقاضی و انجام مکاتبات لازم با سازمان‌های مربوطه
3-    استرداد کسور بازنشستگی از صندوق بازنشستگی به حساب متقاضی


5-  انتقال کسور بازنشستگی بین صندوق‌های بیمه


1-    دریافت مکاتبات مربوط به تغییر صندوق بازنشستگی از صندوق‌های بیمه و یا درخواست شخصی شاغلین و کارمندان و اعضای هیات‌علمی سابق دانشگاه
2-    بررسی پرونده پرسنلی شخص و انجام مکاتبات مربوط به دریافت ریز فهرست کسور بازنشستگی
3-    تکمیل فرم‌های مربوطه و ارسال به همراه سایر مدارک به صندوق بیمه متولی انتقال کسور
4-    انتقال کسور بازنشستگی متقاضی از صندوق بازنشستگی قبلی به صندوق بازنشستگی دیگر


​​​​​​​6-  تغییر صندوق بیمه ای


1-    دریافت تقاضای تغییر صندوق بیمه
2-    بررسی پرونده شخص متقاضی و مکاتبه با صندوق‌های بیمه جهت اعلام سابقه پرداخت بیمه شخص
3-    تکمیل مدارک و انجام محاسبات مربوطه و ارسال پرونده متقاضی به صندوق بیمه جهت اعلام تاریخ تغییر صندوق
4-    صدور حکم کارگزینی تغییر صندوق بیمه و ارسال مدارک نهایی به صندوق بیمه جهت تغییر صندوق


7-  محاسبه بدهی خدمات غیر رسمی شاغلین


1-    بررسی پرونده استخدامی و سوابق غیر رسمی شاغلین (سربازی، قراردادی، خرید خدمت، پیمانی و...) از جهت پرداخت کسور بازنشستگی خدمات غیر رسمی
2-    محاسبه و تعیین بدهی‌های خدمات غیر رسمی و اعلام به مدیریت مالی جهت کسر از حقوق


8-  ارائه فهرست اسامی کارمندان و اعضای هیات‌علمی حائز شرایط بازنشستگی


1-    بررسی پرونده استخدامی از جهت سابقه خدمت بازنشستگی
2-    انجام مکاتبات لازم با سایر سازمان‌ها در خصوص استعلام سابقه خدمت کارکنان
3-    جمع آوری و یکپارچه‌سازی سوابق بیمه‌ای کارکنان به‌منظور احتساب سنوات قابل قبول بازنشستگی
4-    ارائه فهرست افراد واجد شرایط بازنشستگی به اقتضای قوانین و مقررات موجود


9-  اصلاح و اعمال تغییرات در حقوق بازنشستگان


1-    دریافت بخشنامه‌ها، قوانین و مقررات مصوب که منجر به ایجاد تغییرات در حقوق بازنشستگان می‌شود
2-    انجام محاسبات مربوط به ایجاد تغییرات در حقوق بازنشستگان و ارسال به همراه سایر مدارک به سازمان بازنشستگی
3-    صدور تاییدیه اصلاح حقوق بازنشستگی و ابلاغ به شخص بازنشسته


10-  انجام مکاتبات مالی بازنشستگان


​​​​​​​1-    ارسال اجازه پرداخت پاداش پایان‌خدمت بازنشستگان
2-    ارسال اجازه پرداخت بازخرید مرخصی‌های استحقاقی استفاده نشده شخص بازنشسته
3-    ارسال اجازه پرداخت علی‌الحساب حقوق بازنشستگان تا تایید حکم‌نهایی توسط سازمان بازنشستگی
4-    ارسال احکام برقراری حقوق بازنشستگی، حقوق وظیفه و از کار‌افتادگی و احکام اصلاحی بعدی به مدیریت مالی جهت اعمال


​​​​​​​11-  بررسی سوابق خدمتی کارکنان از نظر بازنشستگی​​​​​​​







 
Responsive Image

​​​​​​​