صفحه اصلی
سرپرست جدید اداره اسناد و موزه دانشگاه معرفی شد
  • 16206 بازدید

جلسه معارفه دکتر زهیر صیامیان‌گرجی، به عنوان سرپرست اداره اسناد و موزه دانشگاه، چهارشنبه 23 تیر1400 در حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر رسولی، مشاور رئیس دانشگاه و مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی؛ در این جلسه از خدمات و تلاش‌های رئیس سابق اداره اسناد و موزه دانشگاه قدردانی نمود و گفت: از تلاش‌ها و اقدام‌های ارزند دکتر کیوان جورابچی در مدت تصدی سمت ریاست اداره اسناد و موزه دانشگاه تشکر می‌نمایم. امیدوارم ایشان در ظلّ توجهات خداوند سبحان در استمرار فعالیت‌های علمی در دانشگاه موفق و مؤید باشند.

 

دکتر رسولی، با معرفی دکتر صیامیان به عنوان سرپرست جدید اداره اسناد و موزه دانشگاه، اظهار امیدواری کرد: ایشان با تلاش مستمر و با هماهنگی با همه بخش‌های دانشگاه شامل دانشکده‌ها، پژوهشکده‌ها، واحدها و پردیس‌های دانشگاه و با همکاری و همفکری اعضای محترم هیات علمی، در نیل به اهداف دانشگاه موفق باشند.

ایشان، بر تدوین اساسنامه و فعالسازی بخش اسناد و موزه دانشگاه با هدف صیانت و نمایش اسناد و دارائی‌های دانشگاهی با ارزش و مجموعه‌های اهدائی؛ مجموعه‌سازی با هدف شناساندن سابقه و جایگاه فرهنگی و علمی و حفظ تاریخ دانشگاه و همچنین فراهم‌سازی شرایط نمایش و فراخوانی اسناد و دارائی‌های موزه‌ای، به صورت‌های دائمی و مناسبتی، به منظور تبیین جایگاه دانشگاه شهید بهشتی در نظام آموزش عالی کشور تاکید کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

افزودن نظرات