بازدید رئیس دانشگاه از تست خودرویی PCR کرونا

7538 بازدید

دکتر نصیری قیداری، رئیس دانشگاه، چهارشنبه اول اردیبهشت 1400، در محل تست ماشینی PCR  کرونا حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، رئیس دانشگاه، ضمن گفت و گو با مسئولان این پروژه در جریان مراحل نمونه گیری تست کرونا در خودرو قرار گرفت. دکتر رسولی، مشاورر ئیس دانشگاه و مدیر حوزه ریاست و ورابط عمومی و دکتر پرند، رئیس پارک علم و فناوری؛ رئیس دانشگاه را همراهی می کردند.

گفتنی است، در راستای تسریع و بهبود غربالگری مبتلايان به ويروس کووید 19 و از میان برداشتن مشکلات و محدودیت‌های نمونه‌گیری، تست PCR در محوطه دانشگاه شهید بهشتی و در داخل خودرو مراجعین انجام می‌شود.

 

این شیوه نمونه‌برداری به منظور اجرای برنامه کاری مشترک پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، شرکت دانش‌بنیان زیست فناور کاوش پارسیان مستقر در این پارک و مجتمع دارویی درمانی هلال ايران براي شهروندان تهراني (نزدیک به محل استقرار دانشگاه شهید بهشتی) در نظر گرفته‌شده و تا زمان بازگشت به حالت عادی جامعه و گذر از وضعیت اضطراری، ادامه خواهد داشت.

فرد متقاضی باید یک روز قبل به سامانه www.tehrantest.com ​​​​​​​ مراجعه و شماره پلاک خودرو و اطلاعات خود و دیگر متقاضیان همراه را ثبت نماید و در ساعت تعیین‌شده، با اتومبیل از در درکه، واقع در میدان شهریاری وارد دانشگاه شهید بهشتی شود و مسیر مشخص‌شده تست دهی را دنبال کرده و به مکان انجام تست برسد.

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: