در حاشیه بازدید رئیس پارک علم وفناوری دانشگاه شهید بهشتی از نمایشگاه سنگ MARMOMAC ورونا اعلام شد:

برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزش تجاری سازی مشترک بین ایران و ایتالیا

3343 بازدید

در اجرای مفاد تفاهم‌نامه میان پارک علم وفناوری دانشگاه شهید بهشتی، دانشکده علوم زمین دانشگاه شهید بهشتی و انجمن سنگ ایران، دکتر فریبرز مسعودی ریاست پارک علم وفناوری دانشگاه شهید بهشتی به نمایندگانی از پارک و دانشگاه شهید بهشتی در پنجاه و ششمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ(MARMOMAC) مستقر در ورونا- ایتالیا حضور یافت.

نمایشگاه بین المللی مارمومک ورونا که 7 تا 10 مهر ماه 1400 برگزار شد یکی از چند رویداد مهم صنعت سنگ جهان است که کل زنجیره تأمین را شامل شده و هرساله فعالان حوزه صنعت سنگ، اعم از معدن‌داران، کارخانه‌داران، سازندگان ماشین‌آلات و بازرگانان از سراسر جهان از آن بازدید می‌کنند. این نمایشگاه هرساله طیف گسترده‌ای از محصولات خام تا محصولات نیمه‌تمام و نهایی، از ماشین‌آلات و فناوری‌های فرآوری تا کاربردهای احتمالی سنگ در معماری و طراحی را شامل می‌شود.

در حاشیه این نمایشگاه نشست مشترک میان نمایندگان دانشگاه شهید بهشتی، انجمن سنگ ایتالیا و انجمن سنگ ایران برگزار شد و به موجب آن برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزش تجاری‌سازی مشترک بین ایران و ایتالیا در دستور کار قرار گرفت.

نمایشگاه سنگ مارمومک شاید تنها نمایشگاه تجاری در حوزه سنگ باشد که حضور و بازدید از آن برای  فعالان این حوزه اهمیت دارد. این نمایشگاه تجاری بین‌المللی نخستین بار در سال 1961 برپا شد و ابتدا تنها بازار ایتالیا را پوشش می‌داد اما اکنون پس از شصت سال فعالیت به محل گردهمایی عرضه‌کنندگان و متقاضیان از سرتاسر جهان تبدیل شده و بدین ترتیب در تعیین روند کلی صنعت سنگ نقش پررنگی یافته است.

​​​​​​​​​​​​​​

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: