توسط بنیاد حامیان علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی

هـــزار فرصت شغلی به صورت دورکاری برای دانشجویان و دانش آموختگان ایجاد می‌شود

5033 بازدید

​​​​​​​

سومین نشست هیات مدیره بنیاد حامیان علم و فناوری دانشگاه در روز یکشنبه 23 خرداد ماه، با حضور دکتر حاجی یوسفی رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر خادمی مشاور رئیس دانشگاه، به معرفی دستور جلسه نشست اعم از گزارش پیشرفت کار دستور جلسات گذشته، تصمیم‌گیری در ارتباط با کمیسیون‌ها و تعیین مسئولیت هر یک از آنها پرداخت.

در ادامه مهندس رباطی به ارائه گزارش اقدامات انجام شده بنیاد پیرامون مصوبات پیشین پرداخت و به مذاکرات انجام شده با شهرداران مناطق مربوطه برای اختصاص و دریافت مجوز بیلبردهای تبلیغاتی در مسیر دانشگاه، گذرهای پردیس شهید عباسپور و پردیس ولنجک اشاره کرد و همچنین توضیحاتی در خصوص اقدامات انجام شده در جهت پیگیری ثبت کارکرد حقوقی بنیاد ارائه داد.

مهندس مقیمی، با ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات انجام شده در راستای ثبت بنیاد حامیان علم و فناوری دانشگاه، به جلسات برگزار شده در جهت اصلاح برخی مفاد اساسنامه و تصمیم‌گیری های صورت گرفته اشاره کرد. وی در ارتباط با الگوی موجود اعضای مجمع عمومی دانشگاه‌های دیگر صحبت نمود و بر لزوم عنوان مجمع عمومی تاکید کرد و اشاره داشت برای استفاده از نظرات، حضور و نظارت خیرین، باید این مسئله نیز در اساسنامه قید شود.   

در ادامه دکتر اسپرورین با اشاره به دو جلسه مجازی برگزار شده با معاون دانشجویی با هدف رفع چالش‌ها و مشکلات دانشجویان با ایجاد کار دانشجویی، از اخذ مجوز برای ایجاد 1000 فرصت شغلی به صورت دورکاری برای دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه خبر داد. ایشان با توجه به عدم شناخت کافی واحدهای دانشگاهی از این بنیاد، بر لزوم انعکاس اخبار، اطلاع رسانی و معرفی این بنیاد تاکید نمود.

در این راستا با پیشنهاد دکتر اطاعت ایجاد وب سایت بنیاد حامیان دانشگاه، زیر مجموعه سایت اصلی دانشگاه با هدف انتقال اطلاعات لازم این بنیاد، از طرف هیات رئیسه بنیاد مصوب شد.

دکتر حاجی یوسفی رئیس اداره روابط عموی و اطلاع رسانی، ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جلسه و تاکید بر اهمیت نقش روابط عمومی، به ارائه گزارشی در خصوص حیطه کار روابط عمومی دانشگاه پرداخت و به اقدامات صورت گرفته در راستای اطلاع‌رسانی بهتر، ترویج علم و نیل به اهداف اداره روابط عمومی دانشگاه اعم از حضور و فعالیت در فضای مجازی، فعال‌سازی صفحه آپارات، کلاب هاوس و پادکست دانشگاه اشاره داشت.

ایشان در ادامه در ارتباط با حوزه‌های همکاری روابط عمومی دانشگاه با بنیاد حامیان علم و فناوری دانشگاه سخن گفت و به برنامه‌های آتی اداره روابط عمومی دانشگاه همچون راه‌انداری تلوزیون اینترنتی، رادیو بهشتی، ضرورت آرشیو دیجیتال عکس ها و فیلم های موجود، تجهیز بخش سمعی و بصری جهت ساخت کلیپ، راه‌اندازی واحد نظرسنجی و افکارسنجی با هدف سنجش میزان تاثیرگذاری روابط عمومی، فعالسازی انجمن دانش‌آموختگان، ضرورت گسترش ارتباط با رسانه‌های جمعی برای انعکاس دستاوردهای علمی دانشگاه، ضرورت آغاز پروژه تاریخ شفاهی با تمرکز بر دستاوردهای علمی و فناوری آن اشاره کرد.

سپس دکتر خادمی پیشنهاد انجام هفته‌ای یک مصاحبه با اعضای هیات رئیسه بنیاد درجهت آشنایی با اهداف و برنامه های در دست اقدام این بنیاد را نمود. اعضای حاضر در جلسه درخواست در نظر گرفتن آیکن بنیاد حامیان در صفحه اصلی وب سایت دانشگاه را داشتند و پس از گفتگو در ارتباط با طراحی آرم بنیاد مقرر شد دکتر دژاگاه در جهت اصلاح این آرم متناسب با مباحث مطروحه در این خصوص اقدام نماید.

دکتر اسپرورین در ارتباط با تعریف کمیسیون‌های تخصصی متفاوت با هدف استفاده از تمام افکار و افزایش مشارکت افراد سخن گفت و اشاره داشت: یکی از مزیت‌های اینگونه کمیسیون‌ها محیا نمودن امکان حضور افرادی است که به دلیل مشغله زیاد دائماً نمی توانند در تمام جلسات حضور داشته باشند.

در ادامه اعضای هیات رئیسه بنیاد، روسای 6 کمیسیون امور دانشکده ها، پژوهشکده ها، مراکز و پارک ها به ریاست مهندس مقیمی؛ امور اجتماعی به ریاست دکتر خادمی؛ امور بانوان  به ریاست دکتر جمیلی؛ امور اقتصادی  به ریاست دکتر اسپرورین؛ امور دانش آموختگان  به ریاست دکتر دژاگاه و امور حقوقی، نظارت و بین الملل به ریاست دکتر کلانتری را منصوب کردند.

شایان ذکر است در این نشست مهندس مقیمی رئیس هیات مدیره، دکتر اسپرورین نایب رئیس هیات مدیره، مهندس رباطی مدیر عامل، دکتر دژاگاه خرانه دار، دکتر اطاعت معاون معاون پشتیبانی، مالی و مدیریت منابع و دانشگاه، دکتر خادمی نماینده رئیس دانشگاه در بنیاد، دکتر کلانتری بازرس علی البدل و دکتر غفوری تبریزی حضور داشتند.

بنیاد حامیـان علـم و فناوری دانشگاه شهیدبهشتی در سال 1399، با هدف بهره‌منـدی از برکـات جامعـه خیرین و نیکوکـاران تاسیس شده است.

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: