صفحه اصلی
نخستین «جشنــواره معرفـی و تجلیــل از واحدهـای برتـر دانشگـاه شهیـد بهشتـی در تعامل با روابط عمومی» برگزار می شود
  • 14421 بازدید

دکتر امیرمحمدحاجی یوسفی، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی با اعلام مطلب فوق افزود: نخستین جشنــواره معرفـی و تجلیــل از واحدهـای برتـر دانشگـاه شهیـد بهشتـی در تعامل با روابط عمومی، همزمان با 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی، در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

دبیر جشنواره، با برشمردن دلایل برگزاری این جشنواره گفت: اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه شهیدبهشتی وظيفه برنامه‌ریزی، هماهنگی و انسجام‌‌بخشي به امور اجرايي و سياست‌گذاري رسانه‌ای و ارتباطی دانشگاه را برعهده دارد و نیل به اهداف، برنامه ها، مأموريت‌های این اداره بدون همکاری و هم افزایی واحدهای مختلف دانشگاه میسر نخواهد شد. ارمغان این همکاری و هم‌افزایی می‌تواند ارتقای كمي و کیفی نظام آموزشی، پژوهشی، فناوری و خدمت رسانی دانشگاه از طريق انجام فرايند دقيق و به موقع اطلاع رساني، اطلاع جویی و تبليغات باشد.

دکتر حاجی یوسفی افزود: با تغییر رویکرد مدیریت روابط عمومی در یکسال گذشته، به منظور تسهیل اطلاع‌رسانی موثر از فعالیت‌ها و دستاوردهای واحدهای مختلف دانشگاه، شبکه‌ای از نمایندگان و رابطان روابط‌عمومی در واحدها تشکیل شد؛ هدف از تشکیل این شبکه، ایجاد تعامل دوطرفه بین اداره روابط عمومی و بخش‌های گوناگون دانشگاه بود. این جشنواره با هدف تقدیر از عملکـــرد واحــدهای دانشگاه در تعامل و همکاری با روابط عمومی برگزار می‌شود. امیدواریم  برگزاری این جشنواره با ایجاد انگیزه و حس رقابت سالم در بین واحدها برای انجام فعالیت مشترک،  تاثیر موثر و مفیدی در ایجاد فرهنگ ارتباط بین سازمانی و تقویت روحیه همکاری داشته باشد.

​​​​​​​

افزودن نظرات