صفحه اصلی
زمان مصاحبه بدون آزمون دکتری سال تحصیلی 1401 -1400
  • 1598 بازدید

دانشگاه شهید بهشتی

دانشکده علوم ورزشی و تندرستی

معاونت آموزشی

قابل توجه معرفی شدگان مصاحبه بدون آزمون دکتری سال تحصیلی 1401 -1400

ضمن خیرمقدم و آرزوی موفقیت برای معرفی شدگان محترم به اطلاع می رساند؛

مصاحبه متقاضیان رشته رفتار حرکتی در روز شنبه 22 خردادماه از طریق نرم افزار ادوبی کانکنت در لینک زیر برگزار خواهد شد:

http://194.225.24.96/defa-varzeshi-2

لازم است متقاضیان از صحت ارتباط تصویری و صوتی خود قبل از جلسه مصاحبه اطمینان حاصل نمایند. کارشناسان این دانشکده برای کنترل صحت ارتباط با متقاضیان تماس خواهند گرفت. برنامه زمان بندی مصاحبه نیز قبل از مصاحبه اعلام خواهد شد.

متقاضیان این رشته لازم است کلیه مدارک و مستندات آموزشی، پژوهشی، اجرایی و ... را در قالب یک فایل زیپ تا تاریخ 20 خردادماه برای ایمیل آقای دکتر حمید حسنلویی به آدرس Hamidhasanlooie@gmail.com و خانم وحیدی a.vahidinejad@yahoo.com ارسال فرمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و پاسخ به سوالات احتمالی می توانید با سرکار خانم وحیدی مدیر آموزش دانشکده با شماره تلفن 29905843 تماس حاصل نمایید.

مصاحبه متقاضیان رشته فیزیولوژی ورزشی بدون آزمون در روز یکشنبه 23 خردادماه از طریق نرم افزار ادوبی کانکنت در لینک زیر برگزار خواهد شد:

 http://194.225.24.96/defa-varzeshi-1

لازم است متقاضیان از صحت ارتباط تصویری و صوتی خود قبل از جلسه مصاحبه اطمینان حاصل نمایند. کارشناسان این دانشکده برای کنترل صحت ارتباط با متقاضیان تماس خواهند گرفت. برنامه زمان بندی مصاحبه نیز قبل از مصاحبه اعلام خواهد شد .

متقاضیان این رشته لازم است کلیه مدارک و مستندات آموزشی، پژوهشی، اجرایی و ... را در قالب یک فایل زیپ تا تاریخ 20 خردادماه برای ایمیل آقای دکتر محمد فشی به آدرس Fashi84.u@gmail.com  و خانم سبلانی  shabnam_sabalani@yahoo.com ارسال فرمایند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و پاسخ به سوالات احتمالی می توانید با سرکار خانم سبلانی کارشناس گروه فیزیولوژی ورزشی با شماره تلفن 29905845 تماس حاصل نمایید.

سعی کنید در روز مصاحبه از اینترنت پرسرعت استفاده نمایید. از برقراری تصویر و صوت خود در محیط نرم افزار مطمئن شوید، نیم ساعت قبل از برنامه زمان بندی اعلام شده در محیط نرم افزار حاضر شوید. برای تمام سوابق خود مستندات قوی ارسال فرمایید، به سوابق بدون مستندات امتیاز داده نخواهد شد.

با تشکر

معاونت آموزشی دانشکده

افزودن نظرات