صفحه اصلی
مرحله دوم مصاحبه دکتری 1401-1400
  • 3283 بازدید

دانشگاه شهید بهشتی

دانشکده علوم ورزشی و تندرستی

معاونت آموزشی

قابل توجه معرفی شدگان مرحله دوم (مصاحبه) آزمون دکتری نیمه متمرکز سال تحصیلی 1401 -1400

ضمن خیرمقدم و آرزوی موفقیت برای معرفی شدگان محترم به اطلاع می رساند؛

- معرفی شدگان محترم لازم است راهنمای ثبت نام در سیستم جامع آموزشی گلستان، فهرست مدارک مورد نیاز برای انجام مصاحبه را به دقت مطالعه و نسبت به ثبت نام، تکمیل فرم شماره1، تصویر آنها (فرم شماره 1 و کلیه مستندات لازم) و ارسال فرم ثبت نام از طریق سیستم جامع آموزشی و ارسال فایل کامل پایان نامه، مقاله، کتاب و کلیه سوابق آموزشی و پژوهشی از طریق ایمیل های زیرتا تاریخ 4 خردادماه اقدام نمایید.

مصاحبه متقاضیان رشته فیزیولوژی ورزشی در روزهای شنبه و یکشنبه 8 و 9 خردادماه از طریق نرم افزار ادوبی کانکنت در لینک زیر برگزار خواهد شد:

http://194.225.24.96/defa-varzeshi-1

لازم است متقاضیان از صحت ارتباط تصویری و صوتی خود قبل از جلسه مصاحبه اطمینان حاصل نمایند. کارشناسان این دانشکده برای کنترل صحت ارتباط با متقاضیان تماس خواهند گرفت. برنامه زمان بندی مصاحبه نیز قبل از مصاحبه اعلام خواهد شد.

متقاضیان این رشته لازم است کلیه مدارک و مستندات آموزشی، پژوهشی، اجرایی و ... را در قالب یک فایل زیپ تا تاریخ چهارم خردادماه برای ایمیل آقای دکتر محمد فشی به آدرس Fashi84.u@gmail.com  ارسال فرمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و پاسخ به سوالات احتمالی می توانید با سرکار خانم سبلانی کارشناس گروه فیزیولوژی ورزشی با شماره تلفن 29905845 تماس حاصل نمایید.

مصاحبه متقاضیان رشته رفتار حرکتی در روزهای دوشنبه و سه شنبه 10 و 11 خردادماه از طریق نرم افزار ادوبی کانکنت در لینک زیر برگزار خواهد شد:

http://194.225.24.96/defa-varzeshi-2

لازم است متقاضیان از صحت ارتباط تصویری و صوتی خود قبل از جلسه مصاحبه اطمینان حاصل نمایند. کارشناسان این دانشکده برای کنترل صحت ارتباط با متقاضیان تماس خواهند گرفت. برنامه زمان بندی مصاحبه نیز قبل از مصاحبه اعلام خواهد شد.

متقاضیان این رشته لازم است کلیه مدارک و مستندات آموزشی، پژوهشی، اجرایی و ... را در قالب یک فایل زیپ تا تاریخ 8 خردادماه برای ایمیل آقای دکتر حمید حسنلویی به آدرس Hamidhasanlooie@gmail.com  ارسال فرمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و پاسخ به سوالات احتمالی می توانید با سرکار خانم وحیدی کارشناس گروه رفتار حرکتی و مدیر آموزش دانشکده با شماره تلفن 29905843 تماس حاصل نمایید.

تذکر 1: متقاضیان می بایست تمام اطلاعات فرم 1 را به دقت وارد نمایند امتیازات مصاحبه براساس این اطلاعات محاسبه خواهد شد و مشکلات آتی در اثر عدم ثبت دقیق اطلاعات بر عهده متقاضی خواهد بود.

تذکر 2: سعی کنید در روز مصاحبه از اینترنت پرسرعت استفاده نمایید. از برقراری تصویر و صوت خود در محیط نرم افزار مطمئن شوید، نیم ساعت قبل از برنامه زمان بندی اعلام شده در محیط نرم افزار حاضر شوید. برای تمام سوابق خود مستندات قوی ارسال فرمایید، به سوابق بدون مستندات امتیاز داده نخواهد شد.

تذکر 3: عدم ثبت نام در سیستم گلستان به منزله عدم تمایل به شرکت در مصاحبه است.

 

                                                                                                             با تشکر 

                                                                                                                         معاونت آموزشی دانشکده

 

 

مدارک مورد نیاز مصاحبه آزمون دوره دکتری سال تحصیلی 1401-1400

الف) گواهی ثبت نام غیر حضوری داوطلب در سیستم جامع آموزشی گلستان

ب) فرم مشخصات (فرم شماره 1مندرج در سایت دانشگاه)؛

ج) اصل شناسنامه و يا كارت ملي؛

د) کارنامه مرحله اول آزمون دکتری که در کد رشته محل های این دانشگاه حدنصاب لازم را کسب نموده است.

ه) حداقل دو معرفی نامه نوشته شده توسط اساتید ترجیحاً راهنما و مشاور مبنی بر صلاحیت داوطلب برای ادامه تحصیل در دوره دکتری، با مشخصات کامل و نحوه تماس با اساتید محترم توصیه کننده؛

و) مدرک احراز توانایی در به کارگیری زبان خارجه (در صورت دارا بودن مدرک ملی یا بین المللی)؛

ز) اصل پایان نامه کارشناسی ارشد (یا نسخه اولیه برای دانشجویان سال آخر)؛

ح) مدارك تحصیلی مقاطع کاردانی، كارشناسي و كارشناسي ارشد به همراه ریز نمرات؛

ط) مدارکی که وضعیت نظام وظیفه معرفی شده را با توجه به بند مقررات وظیفه عمومی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مشخص نماید. (ویژه برادران)؛

ی) اصل کارت ایثارگری براي آن‌ دسته از معرفي‌شدگاني كه از سهمیه ایثارگران در آزمون استفاده نموده‌اند؛

ک) اصل گواهي مبني بر اينكه عضو هيات علمي رسمي قطعي و يا رسمي آزمايشي تابعه وزارت علوم، تحقيقات و فنآوري بوده كه به تأييد بالاترين مقام مسئول نيز رسيده باشد، براي آن ‌دسته از معرفي‌شدگاني كه از امتياز مربي در اين آزمون استفاده نموده‌اند؛

ل) کلیه مستندات مربوط به سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی؛

م) همراه داشتن مدارک بصورت فیزیکی برای شرکت در جلسه مصاحبه الزامی است

ن) واریز هزینه انجام مراحل مصاحبه برای هر کد رشته محل (1/200/000 ریال) صرفاً از طریق سامانه پرداخت الکترونیکی سیستم گلستان توسط داوطلب پرداخت شود.

 * قابل توجه داوطلبین محترم: مبلغ مذکور غیر قابل استرداد است.

داوطلبان لازم است جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت واحد آموزشی مربوطه مراجعه نمایند.

(مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه)

 

برای دانلود فرم شماره 1 بر روی لینک زیر کلیک کنید. 

دانلود فایل
افزودن نظرات