گروه برنامه ریزی و توسعه ورزشی
Responsive Image
  1. برنامه­ ریزی در راستای توسعه ورزش دانشگاه؛

  2. تهیه و تدوین جدول زمانی جهت نیل به سند چشم­انداز؛

  3. برنامه­ ریزی جهت رویدادهای بزرگ ورزش؛

  4. تنظیم و تبیین برنامه­ای مدون و کارنما در جهت انجام امور توسعه­ای و ارتقاء سطح ورزش دانشگاه؛

  5. تهیه برنامه راهبردی و انجام پژوهش­های مرتبط با حوزه ورزش دانشگاه ؛

  6. برنامه ­ریزی برای همکاری­های بین دانشگاهی، منطقه­ای، ملی و بین­المللی؛

  7. انجام کلیه تست­های ورزشی در حوزه تندرستی جامعه دانشگاهی؛

  8. ارایه طرح­ها و برنامه­ها برای بهبود فرآیندهای خدمت­رسانی؛

  9. ارائه برنامه­های توسعه فضای فیزیکی و کالبدی اماکن ورزشی؛

  10. انجام نظرسنجی از خدمات ارائه شده به ذی­نفعان؛

  11. برگزاری کلاس­های آموزشی، مربیگری و داوری

1.       طراحي برنامه­ های استراتژيك (راهبردي) تربیت بدنی دانشگاه مبتني بر مدل­ هاي علمي.
2.        طراحي و برنامه­ ريزي عملياتي و كنترل برنامه­ ها در تربیت بدنی دانشگاه مبتني بر مدل­ هاي علمي.
3.        طراحي، توسعه، تدوين و ترويج و اشاعه سياست­ هاي خرد و كلان و عناصر كليدي و اصلي طرح ­هاي راهبردي تربیت بدنی دانشگاه و انجام بازنگري و بروزآوري­ هاي لازم بر مبناي ارزيابي عملكرد تربیت بدنی دانشگاه و پايش راهبردي (كنترل اجرا و ارزيابي برنامه­ ها و تصميمات راهبردي) و در پرتو تجارب عيني تربیت بدنی دانشگاه شرايط متحول و متغير داخلي و بيروني، نظرات جديد، فرصت­ ها و تهديدهاي جديد و...
4.       ­طبقه بندي و انجام كليه فعاليت ­هاي لازم به منظور انتخاب و عقد قرارداد با گروه­ ها، افراد يا شركت­ ها و موسسات توانمند در زمينه­ هاي موردنياز جهت مديريت استراتژيك تربیت بدنی دانشگاه.
5.    هدايت، نظارت، كنترل و ارزيابي فرآيندها و نتايج پروژه / پروژه ­ها و يا فعاليت / فعاليت­ هاي مرتبط با برنامه­ ريزي استراتژيك و تدوين چشم­ انداز و... تربیت بدنی دانشگاه.
6.        انجام كليه فعاليت­ ها و اقدامات لازم، برنامه­ ريزي ­ها و سازماندهي­ ها، هماهنگي­ ها و پيگيري­ هاي موردنياز به منظور طراحي، تدوين، توسعه، بازنگري و بروزآوري برنامه­ هاي عملياتي تربیت بدنی دانشگاه.
7.        انجام فعاليت­هاي لازم به منظور نظارت و كنترل بر پيشرفت و نحوه اجراي برنامه ها، طرح­ ها و تصميمات راهبردي و عملياتي با توجه به معيارها، شاخص ها، مقايسه هاي عملكردي و دستورالعمل هاي تدوين شده.
8.        تصمیم هاي اجرايي با برنامه­ ها، اهداف و تصميمات استراتژيك و همچنين با برنامه ­ها و اهداف عملياتي و تهيه گزارش­ هاي مختلف.
9.        اعلام برنامه­ هاي عملياتي سالانه تك­ تك واحدها به گروه ارزيابي عملكرد سازماني جهت مقايسه عملكردها و فعاليت ­هاي اجرايي واحدها با برنامه ­هاي عملياتي و ارزيابي عملكرد واحدهاي مرکز تربیت بدنی دانشگاه.
10.    انجمن ها و اقدامات لازم؛ طراحي­ ها، برنامه­ ريزي­ ها، سازماندهي­ ها، مطالعه و بررسي، هماهنگي و پيگيري به منظور مديريت تربیت بدنی دانشگاه و بسترسازي افزايش مناسب درآمدها از محل افزايش تربیت بدنی دانشگاه.
11.   طراحي، توسعه، ايجاد و بروزآوري پايگاه داده و بانك­ هاي اطلاعاتي لازم جهت ثبت و ضبط اطلاعات پايه و تفصيلي موردنياز به منظور اجراي هر چه موثرتر و كارآمدتر وظايف واحد. 
12.به روزآوري پايگاه ­هاي داده و بانك­هاي اطلاعاتي
گروه برنامه ­ريزي اين مركز در نظر دارد با مقايسه اساسي بين وضعيت موجود و وضعيت مطلوب و ارزيابي نسبي از وضعيت ورزشی و آنچه را كه بايد به دست آورد، بداند و با شناسايي صحيح مسائل، فرصت­ ها، تعيين نتايج مورد انتظار و زمان رسيدن به مواردي كه بيشتر مورد تاكيد است، آنچه را كه بايد با بكارگيري استراتژي، خط مشي، رويه، قوانين، بودجه و برنامه زمانبندي به دست آورد، را مشخص نمايد
​​​​​​​