صفحه اصلی
رویداد اشتراک تجربه و هم‌اندیشی دو دانشکده از دو دانشگاه در حوزه یادگیری فناورانه برگزار شد
  • 942 بازدید

رویداد اشتراک تجربه و هم‌اندیشی دانشکده «آموزش پزشکی و فناوری‌های یادگیری» دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دانشکده «علوم تربیتی و روانشناسی» دانشگاه شهید بهشتی در دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

این رویداد که در تاریخ 14/12/1402  به همت آزمایشگاه بازی و فناوری‌های پیشرفته یادگیری دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، شامل دو بخش اصلی بود. در بخش اول، مهمانان و شرکت‌کنندگان به مجموعه آزمایشگاه‌های دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی هدایت شدند و از آزمایشگاه‌های این دانشکده بازدید داشتند. پروژه‌های گوناگون حوزه آموزش و یادگیری فناورانه برای مهمانان ارائه شد.

در بخش دوم، نشست اشتراک تجربه و هم‌اندیشی بین اساتید دو دانشکده در سالن سیمرغ دانشکده انجام شد. در این بخش، موضوعات مختلفی مانند اشتراک تجربیات گذشته و  ایده‌هایی برای همکاری‌های مشترک در آینده توسط اساتید هر دو دانشگاه از جمله دکتر امیررضا اصنافی، دکتر محسن زین‌العابدینی، دکتر محمود ابوالقاسمی، دکتر محمود حیدری، دکتر حسین پورشهریار، دکتر وحید صادقی فیروزآبادی، دکتر مرتضی رضائی‌زاده، دکتر فریبا زرانی، دکتر اسماعیل جعفری، دکتر بهار بندعلی، دکتر پرستو علیخانی از دانشگاه شهید بهشتی و دکتر احسان طوفانی‌نژاد، دکتر زهره خوش‌گفتار و دکتر پیغام حیدرپور از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مطرح شد.

این رویداد با استقبال خوبی از سوی اساتید و دانشجویان مواجه شد و به عنوان یک فرصت موفق برای ایجاد تعامل بین دو دانشکده از دو دانشگاه شهید بهشتی و علوم پزشکی شهید بهشتی و همچنین ترویج نوآوری در حوزه یادگیری فناورانه شناخته شد.

افزودن نظرات