صفحه اصلی
نشست سالانه مدیران دانشگاه شهید بهشتی در سال 1402 برگزار شد
  • 32876 بازدید

نشست سالانه مدیران دانشگاه شهید بهشتی به ریاست دکتر آقامیری، رئیس دانشگاه؛ شنبه 19 اسفند 1402 در مرکز همایش‌های بین‌المللی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این نشست با حضور اعضای هیئت رئیسه، رؤسای دانشکده‌ها و پژوهشکده‌ها، مدیران ستادی، معاونان آموزشی و پژوهشی دانشکده‌ها و پژوهشکده‌ها و مدیران گروه‌های علمی با هدف همفکری و تعامل برگزار شد. در این نشست، گزارش عملکرد معاونت‌ها توسط اعضای هیئت رئیسه ارائه شد.

دکتر آقامیری، رئیس دانشگاه برخی از مهم‌ترین برنامه‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات دانشگاه را برشمرد و رویکردهای کلان دانشگاه را در حوزه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و پژوهشی تشریح کرد. وی به آسیب‌شناسی دوسال آموزش غیرحضوری در دوران پاندومی کرونا و چالش‌ها پس از حضوری شدن پرداخت.

در ادامه دکتر سعیدی، معاون آموزشی عملکرد این معاونت را تشریح کرد. دکتر حمیدی، معاون پژوهشی و فناوری گزارشی از عملکرد حوزه پژوهش و وضعیت برون دادهای پژوهشی دانشگاه ارائه داد. دکتر جهانگیری، معاون فرهنگی و اجتماعی اهم فعالیت های این معاونت را در یکسال اخیر برشمرد.

همچنین دکتر ذوالفقاری، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع به تشریح پروژه‌های عمرانی دانشگاه پرداخت و توضیحات جامعی در خصوص پروژه مسکن اعضای هیئت علمی و وضعیت آن ارائه داد. دکتر احمدی، معاون دانشجویی به مهم‌ترین اقدامات این حوزه اشاره کرد. دکتر شهسواری، مدیر نظارت ارزیابی و تضمین کیفیت با تشریح سند تحول دانشگاه، فرآیندهای اجرای آن را بررسی کرد.

گزارش تکمیل خواهد شد.

گزارش تصویری نشست سالانه مدیران دانشگاه شهید بهشتی 

افزودن نظرات