صفحه اصلی
"جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی مدرسه تابستانه "
  • 1163 بازدید

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم ورزشی و تندرستی، اولین جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی مدرسه تابستانه دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه شهید بهشتی در تاریخ ۱۱ /۳/ ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۰ در محل سالن جلسات دانشکده برگزار شد. در این جلسه مسئولان دانشکده، نمایندگان معاونت های پشتیبانی مالی، دانشجویی، آموزش، فرهنگی، مدیریت های روابط بین الملل و حراست، رئیس پردیس زیراب دانشگاه و دکتر علیزاده مدیر اسبق روابط بین الملل وزارت عتف حضور داشتند.

در ابتدای جلسه، آقای دکتر احمدی زاد رئیس دانشکده ضمن خوش آمدگویی به اعضا به تشریح برنامه های بین المللی دانشکده و  همکاری های علمی با کشورهای معتبر دنیا پرداختند و همچنین اهداف برگزاری مدارس تابستانه مشترک با آکادمی ملی ورزش بلگراد کشور صربستان را مطرح نمودند. در ادامه دکتر حسنلویی مسئول کمیته روابط بین الملل دانشکده تاریخچه ای از دیدار و نشست هایی که مسئولان دانشکده با مسئولان آکادمی ملی ورزش بلگراد و سفیر صربستان در سال ۱۴۰۰ داشتند بیان کردند و پیرامون برنامه تدوین شده مدرسه تابستانه توضیحاتی را بیان نمودند.

پس از آن دکتر پورکیانی معاون آموزشی دانشکده پیرامون ظرفیت ها و پتانسیل های زیرساختی  و علمی پژوهشی کشور صربستان و توانمندی ها و جایگاه آن کشور در حوزه ورزش، این همکاری را فرصتی عالی برای ایجاد تعامل سازنده و  ارتقای سطح علمی هر دو طرف عنوان کردند.

سپس حاضران ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری چنین رویدادهایی در دانشگاه، برای بهتر برگزار شدن این رویداد نظرات و پیشنهاداتی را بر اساس حوزه فعالیت خود ارائه نمودند. در پایان ضمن جمع بندی نظرات و پیشنهادات، مقرر گردید این شورا تحت عنوان شورای هماهنگی مدرسه تابستانه تا پایان رویداد جلسات منظمی را برگزار نمایند.

 

افزودن نظرات