صفحه اصلی
ژورنال کلاب هفتگی ویژه دانشجویان رشته آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی برگزار شد.
  • 83 بازدید

ژورنال کلاب هفتگی با همکاری معاونت پژوهشی دانشکده علوم ورزشی وتندرستی و با حضور دکتر مهدی قیطاسی دانشیار گروه تندرستی و بازتوانی در ورزش و معاون پژوهشی دانشکده بعنوان استاد راهنما و دکتر امیرحسین براتی دانشیار گروه تندرستی و بازتوانی در ورزش و با ارائه زهزه یعقوبی تاجانی دانشجوی دکتری تندرستی و بازتوانی ورزشی و با حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی دوشنبه 24 اردبیهشت ۱۴۰3 ساعت 12 تا 13 در آمفی تئاتر دانشکده برگزار شد.

در این جلسه زهره یعقوبی دانشجوی دکتری تندرستی و بازتوانی ورزشی عنوان داشتند: با توجه به شیوع بالای درد گردن و تأثیر آن بر ناتوانی و کیفیت زندگی در بین کارکنان اداری، این مقاله سیستماتیک مروری از نتایج هشت مقاله علمی در سال ۲۰۲۴ در خصوص تأثیر تمرین بر درد، ناتوانی و کیفیت زندگی در بین کارکنان اداری انجام شده است.

در ادامه دکتر امیرحسین براتی و دکتر مهدی قیطاسی به نکات تکمیلی موضوع مورد بحث پرداختند و به سئوالات دانشجویان پاسخ گفتند.

در پایان دکتر مهدی قیطاسی اهداف جلسات ژورنال کلاب را آشنایی با جدیدترین موضوعات پژوهشی و نتایج مطالعات اخیر آگاهی از نیازهای پژوهشی به روز بر مبنای پیشنهادات پژوهشی مطالعات پیشین، آشنایی با متدهای تحقیقاتی به روز آزمایشگاهی و میدانی در حوزه های مختلف علمی بیان داشتند و به تداوم آن تاکید داشتند.

افزودن نظرات