وظایف و فعالیت های اداره کارکنان

  •  برنامه ریزی برای تامین نیروی انسانی
  •  ساماندهی و توزیع و نگهداری نیروی انسانی
  •  تنظیم روابط کارکنان با یکدیگر
  •  صدور کلیه احکام پرسنلی کارمندان ( رسمی ، پیمانی ، قراردادی و امریه )
  •  انجام امور اداری مربوط به استخدام
  •  تبدیل وضعیت استخدامی، ارتقا، ترفیع، انتقال، ماموریت، مرخصی، استعفا، اخراج و تنظیم احکام کارگزینی مربوطه
  •  تهیه احکام استخدام 
  •  افزایش ضریب حقوق، برقراری فوق العاده مدیریت، برقراری کمک هزینه عائله مندی و اولاد
  •  مرخصی بدون حقوق
  •  تقدیر و تشکر، بررسی و تنظیم پرونده های ارتقا و تبدیل وضعیت به منظور طرح در کمیته های تخصصی
  •  انجام فعالیت لازم در زمینه اجرایی نمودن مفاد طرح طبقه بندی مشاغل
  •  تهیه احکام باز خریدی و بررسی پرونده برای اعطای پایه تشویقی و لایحه دفاعیه برای  مدیریت امور حقوقی جهت پرونده های شاکیان
  •  بررسی سنوات خدمت و مرخصی کارکنان و مکاتبات لازم در خصوص مرخصی زایمان و سایر امور مربوطه بر اساس قوانین و مقررات