صفحه اصلی
انتخاب دانشکده مهندسی برق برای دومین سال پیاپی به عنوان واحد برگزیده در سومین جشنواره روابط عمومی
  • 4854 بازدید

انتخاب دانشکده مهندسی برق برای دومین سال پیاپی به عنوان واحد برگزیده در سومین جشنواره روابط عمومی

سومین جشنواره معرفـی و تجلیــل از واحدهـای برتـر دانشگـاه شهیـد بهشتـی در تعامل با روابط عمومی با شعار «روابط عمومی شبکه‌ای، تحول گرا و هویت ساز»، 31 اردیبهشت 1402 با معرفی برگزیدگان برگزار شد. در انتخاب برگزیدگان مجموعه عملکرد یکساله آن ها در تعامل و همکاری با روابط‌عمومی دانشگاه از جمله نحوه و کیفیت همکاری رابط و نماینده و مسئول سایت، پاسخگویی به درخواست‌های روابط عمومی و مشارکت در اطلاع‌رسانی رویدادها و برنامه‌ها مدنظر قرار گرفته است. در این جشنواره که همزمان با هفته جهانی ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، دکتر آقامیری، سرپرست دانشگاه، دکتر میرساجدی، مشاور رئیس دانشگاه و مدیر حوزه ریاست  و روابط عمومی و جمع کثیری از روسای دانشکده‌ها، پژوهشکده ها، اعضای هیئت علمی، کارمندان و دانشجویان حضور داشتند. 
در سومین جشنواره روابط عمومی دانشگاه؛ دانشکده مهندسی برق (کنترل-قدرت) برای دومین سال پیاپی به عنوان یکی از واحدهای برگزیده معرفی و قدردانی شد.
بدینوسیله از زحمات اعضای محترم روابط عمومی دانشکده، به ویژه سرکار خانم الهام میرزایی به همراه جناب آقای دکتر آقامحمدی و جناب آقای دکتر ترکمن سپاس فراوان داریم. از خداوند متعال برای این بزرگواران آرزوی توفیق روزافزون می نماییم.

لینک خبر

افزودن نظرات