صفحه اصلی
سی و دومین دوره جشن دانش آموختگی برگزار شد.
  • 150395 بازدید

سی و دومین دوره جشن دانش آموختگی دانشگاه شهید بهشتی در تاریخ 3 و 4 تیرماه به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی  و با حضور 1700 دانش آموخته ورودی 98 تا 1400 مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری و بیش از هزار نفر از خانواده های دانش آموختگان در مرکز همایش های بین‏ المللی دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم 25 دانش آموخته در مقطع دکتری، 922 دانش آموخته در مقطع کارشناسی ارشد و 734 دانش آموخته در مقطع کارشناسی شرکت کردند.

با برنامه‌‌ریزی‌های صورت گرفته، صبح روز شنبه سوم تیرماه از ساعت 9 تا 12 ظهر، دانش‌آموختگان دانشکده‌های  مهندسی برق(قدرت)؛ مهندسی برق (الکترونیک)؛ مهندسی و علوم کامپیوتر؛ عمران، آب و محیط زیست؛ مکانیک و انرژی؛ مهندسی هسته‌ای؛ فناوری‌های نوین و هوافضا؛ علوم زمین؛ علوم شیمی و نفت؛ فیزیک و پژوهشکده‌های لیزر و پلاسما؛ مطالعات بنیادین علم و فناوری؛ مطالعات میان رشته‌ای قرآن؛ علوم و فناوری پزشکی؛ گیاهان و مواد اولیه دارویی؛ فضای مجازی؛ علوم شناختی و مغز؛ خانواده؛ علوم‌محیطی و مرکز تحقیقات پروتئین در این مراسم حضور داشتند.

عصر روز شنبه سوم تیرماه از ساعت 17 تا 19، دانش‌آموختگان دانشجویان دانشکده‌های معماری و شهرسازی، ادبیات و علوم انسانی، اقتصاد و علوم سیاسی، حقوق، علوم زیستی و فناوری و همچنین صبح روز یکشنبه 4 تیرماه،  دانش آموختگان دانشجویان دانشکده‌های مدیریت و حسابداری، علوم تربیتی و روانشناسی، علوم ورزشی و تندرستی، الهیات و ادیان و علوم ریاضی در مراسم حضور داشتند.

خیرمقدم و سخنرانی دکتر سید محمود آقامیری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی، اجرای موسیقی سنتی توسط گروه سیم آخر به سرپرستی حسن مهدی اعتباری، سخنرانی آقای محمود انوشه، پخش کلیپ خاطرات، تقدیر از دانش آموختگان مقطع دکتری و فعالین فرهنگی فارغ التحصیل و قرائت سوگندنامه از بخش های متنوع و جذاب این مراسم بود.

مشروح خبر و گزارش تصویری مراسم جشن دانش آموختگی

افزودن نظرات