برای عملیاتی نمودن مفاد تفاهم نامه با سازمان آتش نشانی،

نشست مشترك معاونان سازمان آتش نشانی تهران و روسای دانشکده های دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد

3908 بازدید

به منظور عملیاتی نمودن مفاد تفاهم نامه سازمان آتش نشانی و دانشگاه شهید بهشتی و مشخص نمودن زمینهها و راهکارهای اجرایی، نشست مشتركی روز یکشنبه 13 شهریور 1401 در سالن جلسات دانشكده علوم ورزشي و تندرستي با حضور رؤسا و نمایندگان چهار دانشكده دانشگاه و معاونان و نمایندگان سازمان آتش نشاني برگزار شد.

 

در ابتداي نشست دكتر احمدي زاد، رئیس دانشكده علوم ورزشي و تندرستي، گزارشي در رابطه با سوابق تفاهم نامه و همچنین ضروریات پیشبرد برنامه ها ارائه داد و سپس، توانمندي‌ها و زمینه‌هاي همكاري‌هاي دانشكده علوم ورزشی براي بهبود عملكرد سازمان را تشریح نمود.

در ادامه دكتر مظاهري، رئیس دانشكده روانشناسي و علوم تربیتي و دكتر صافي، نماینده دانشكده عمران، آب و محیط زیست و دكتر علاقمند، نماینده دانشكده معماري و شهرسازي نقطه نظرات خود را با توجه به موضوعات تفاهم نامه مطرح کردند و گزارش‌هایی درباره توانمندي‌ها و زمینههاي همكاري دانشكده‌ها با سازمان آتش نشاني ارائه نمودند.

سپس دكتر رحمت اله زاده، رئیس دانشکده جامع آتش نشانی و معاونان مالي، طرح و برنامه، فني و توسعه، فرهنگي-اجتماعي، آموزش و تربیت نیروي انساني، عملیات و پیشگیري از حریق سازمان، هریك به تشریح نیازهای معاونت مربوطه و زمینه هاي همكاري خود با دانشگاه شهید بهشتي  پرداختند و نكات و پیشنهاداتي را مطرح نمودند.

در پايان نشست، ضمن بررسی و جمع‌بندی زمینه‌های همکاری مقرر شد، کارگروهی متشکل از معاونان پژوهشی دانشکده‌ها و معاونان سازمان آتش‌نشانی به منظور احصاء نیازهای علمی سازمان و همچنین اجرایی نمودن زمینههای همکاری تشکیل شود.

 

گفتنی است، تفاهم‌نامه همكاري مشترك ميان دانشگاه شهید بهشتی و سازمان آتش‌نشانی تهران با هدف توسعه و تحکیم همکاری‌ها و فعالیتهای علمی، آموزشی و تحقیقاتی مشترک و پیشبرد و استمرار آن؛ سه‌شنبه اول شهریور 1401 به امضای دكتر سعداله نصيري قيداري، رئیس دانشگاه شهید بهشتی و مهندس قدرت الله محمدی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران رسیده است.

 


​​​​​​​

​​​​​​​

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: