پیام تبریک رئیس دانشگاه شهید بهشتی به مناسبت درخشش کاروان ورزشی دانشگاه

3438 بازدید

بسمه تعالی
​​​​​​​

ز ورزش میاسای و کوشنـده باش
 

که بنیـاد گیتـی به کوشنـدگی است
 

درخشیــــدن این بلنــد آفتاب
 

ز بسیـار کوشــی و گردنـدگی است
 

نیاکانـت را ورزش آن مایــه داد
 

که شهنامه زایشان به تابندگــی است
 

تو نیـــز از نیاکان بیامـــوز کار
 

​​​​​​​

اگر در سـرت شـور سـرزندگـی است
 

کسب رتبـه نخست کاروان ورزشـی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی در سومین المپیاد دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، مایه مباهـات و افتخـار و برگ زرینـی در کتاب دانشگاه بـزرگ شهیـد بهشتـی است.

 موفقیـت دانشجویان در این دوره از مسابقات نشان از اهتمـام و توجه ایشان به امـر ورزش و تندرستـی دارد. حضـور دانشجویان جـوان در رویدادهـای ورزشـی فرصتـی گران‌سنگ برای تمریـن پیـروزی در آوردگاه‌هـای پرچالـش زندگـی، غلبـه بر سختـی‌ها و مشکلات اجتماعـی و گـذر از تنش‌های اخلاقـی و سرخوردگـی‌های زندگـی صنعتـی و مـدرن است.

ورزش به عنوان پدیده‌ای فـردی و اجتماعی علاوه بر تامین سلامتی، موجب بالندگی روح و روان و دست‌یابـی به شادابـی و نشـاط و تقویـت روحیـه همبستگـیِ اجتماعـی و کارگروهـی می‌شود.

خداونـد بلندمرتبه را شاکـرم که تلاش‌هـای فرزندان ورزشکارم در سایه الطاف الهی، کوشش مجدانـه و غیرتمنـدان‌‌شان زیر نظر مربیـان و کادر فنـی و مسئـولان در معاونـت‌های دانشجویـی و فرهنگـی و اجتماعـی به ثمـر نشسـت.

اینجانب ضمن تبریک این موفقیـت ارزشمنـد به خانـواده بزرگ دانشگاه شهیـد بهشتـی، از یکایک دانشجویـان پرتـلاش ورزشـکار، مربیـان متعهـد، مـدیران و مسئولان دلسـوز دانشگاه تشکر و قدردانی می‌کنم. موفقیـت، سلامتـی و سربلنـدی ایشان را از درگـاه حضـرت دوسـت مسئلـت دارم.
​​​​​​​

سعدالله نصیری قیداری

رئیس دانشگـاه شهید بهشتـی

شهریور 1401






 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: