پیام و کلیپ تبریک دکتر نصیری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی به مناسبت آغاز سال نو

5781 بازدید

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ

 یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ

 یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ

حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

استادان محترم، دانشجویان عزیز و کارمندان گرامی،

با عرض سلام،

نوروز، جشن نوزایی طبیعت و شکوفایی شگرفی است که زدودن زنگار دل و آراستگی آن به مهر و نیکی را مژده می‌دهد و چه نیکوست با آغاز این بهار پرطراوت که نشانه خلاقیت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است، سراچه دل را مشحون ازعشق و آکنده از خوبی‌ها  کنیم.

فرا رسیدن سال نو و عید نو شدن طبیعت را خدمت شما و همه تلاشگران عرصه علم و معرفت تبریک عرض می‌کنم. در این سال جدید، از درگاه خداوند متعال برای یکایک شما، اعضای خانواده بزرگ دانشگاه شهید بهشتی، موفقیت و در شرایط پاندمی کرونا نعمت سلامتی و تندرستی آرزو می‌کنم. امیدوارم این بلای منحوس هرچه سریعتر از جامعه بشری رخت بر بندد و بار دیگر با رفع محدودیت‌ها، همگی بدون دغدغه و در کنار هم به انجام بهتر و کاملتر وظایف دانشگاهی‌مان بپردازیم.

آغاز سال نو همواره نوید بخش نوآوری در اندیشه‌ها و رفتارهای ماست؛ اندیشه و رفتاری که در راه رسیدن به سعادت و عزتمندی  و ساختن آینده‌ای روشن و هدفمند، نشانگر و راهنمای ما باشد. آینده‌ای که با امید و حرکت از موانع آن عبور کنیم و قله‌های رفیع علم، اخلاق، معرفت، فناوری و نوآوری را فتح کنیم.

سال 1400 را در حالی پشت سر گذاشتیم که علی‌رغم محدودیت‌های ناشی از بحران پاندمی کرونا، وظایف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، فناوری و نوآوری با تقویت زیرساخت های دانشگاه و بدون وقفه استمرار یافت. به همین دلیل وظیفه خود می‌دانم از همه استادان گرامی، دانشجویان عزیز و کارمندان پرتلاش دانشگاه صمیمانه قدرشناسی نمایم. یکایک شما گرامیان و سروران عزیز در این دستاوردها سهیم بوده‌اید. من و همه همکارانم در مدیریت دانشگاه شهید بهشتی تمام سعی و کوشش خود را به کار بستیم تا با یک فرایند منصفانه اولویت بندی شده حداکثر ظرفیت دانشگاه را برای تحصیل حضوری دانشجویان در محیط دانشگاه فراهم آوریم؛ امیـدوارم با بهبود شرایط همه‌گیـری ویـروس کرونا، بزودی شاهـد حضـور شورانگـیزِ دانشجـویان کلیهِ مقاطع مختلف تحصیلی، با التزام به حفظ سلامتی آنان، در محیط دانشگـاه باشیـم.

در پایان از درگاه ایزد منان، سالی سرشار از موفقیت وتندرستی و مشحون از شادی و شادکامی برای همگان آرزومندم و امیـدوارم دانشجویان عزیز با اتکال به عنایات الهی و با کسب علـم و دانـش از محضر استادان فرهیخته دانشگاه و با سعی و تلاش روزافزون خود، موجبات آبادانـی و سـرافـرازی ایـران عزیزمـان را فراهم نمایند.

 

برآمد باد صبح و بوی نــوروز                     به کام دوستان و بخــت پیــــروز

مبارک بادت این سال و همه سال                       همایـــون بادت این روز و همه روز

با آرزوی توفیقات روزافزون

سعداله نصیـری قیـداری

رئیس دانشگاه

نوروز 1401​​​​​​​

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: