نخستین نمایشگاه کار دانشگاه شهیدبهشتی در دو بخش مجازی و حضوری آغاز به کار کرد 

1014 بازدید

 

نمایشگاه کار کاپ (کارآفرینی،  اشتغال ، پیشرفت) توسط آکادمی کاپ با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه شهیدبهشتی در دو بخش مجازی از تاریخ ۲۹ بهمن لغایت ۱۶ اسفند و حضوری از تاریخ ۱۴ الی ۱۵ اسفند از ساعت ۹ الی ۱۷ در سالن نمایشگاهی مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهیدبهشتی برگزار می‌شود.

به گفته علیرضا کیانفر دبیر اجرایی نمایشگاه، در این دوره از نمایشگاه بیش از ۴۰۰ فرصت شغلی از حدود ۴۰ شرکت در زمینه‌های مختلف در وبسایت نمایشگاه ارائه شده است که متقاضیان با مراجعه به درگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی www.cupjobexpo.ir می‌توانند به فرصتهای شغلی متناسب با خودشان دسترسی داشته باشند.
به گفته کیانفر، نمایشگاه کار می‌توانند به عنوان یک بروکر ارتباط صنعت و دانشگاه عمل کند به صورتی که شرکت‌های مختلف با حضور در نمایشگاه کار بتوانند از تمامی ظرفیت‌های موجود در دانشگاه از جمله ظرفیت‌ها در زمینه تحقیق و توسعه همچنین در زمینه نیروی انسانی بهره مند شوند.  
 وی افزود: با توجه به‌ لزوم ارتباط دانشگاه و جامعه مخاطب کارجوی نمایشگاه کار، فقط دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه شهیدبهشتی نیستند بلکه برگزاری نمایشگاه کار، یکی از خدماتی هست که دانشگاه می‌تواند به کارجویان متخصص که در سطح جامعه به دنبال شغل مناسب هستند، ارائه نماید.

کیانفر خاطر نشان کرد: نمایشگاه کار دانشگاه شهید بهشتی شامل رویدادهای جانبی آموزشی نیز است به صورتی که ۴ پنل جانبی در روز ۱۵ اسفند از ساعت ۹ الی ۱۷ به صورت حضوری در محل برگزاری نمایشگاه و همچنین ۴ رویداد آموزشی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: