پیام تبریک رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی به مناسبت 27 اردیبهشت ماه، روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات

1706 بازدید

 

بنام خداونـد لـوح و قلـم

 

27 اردیبهشت‌ماه روزی که در سطح جهانـی به عنوان روز روابط‌عمومــی و ارتبـاطات نامگــذاری شده است، فرصتی مغتنم برای یادآوری از فعالیت‌های انسان‌هایی است که دلسوزانه، عاشقانه و متعهدانه برای ایجاد ارتباط و تعامل سازنده، روشنگـری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشـی شفاف تلاش می‌کنند.
اهمیت روابط عمومی در دانشگاه‌ها و موسسات علمی در مسیر خطیـر و حسـاس اطلاع‌رسانــی رویدادهــا، دستاوردهــا و فعالیت‌هـای علمــی و ارتقاء سطـح آگاهـی جامعـه از دستاوردهـای علمـی، تمایـز بین علـم و شبه‌علـم و مبـارزه با خرافـات نویـن که ملبـس به اصطلاحـات و مفاهیـم علمـی است دو چندان است؛ این در حالی است که برخی به اشتباه روابط عمومی را واحدی برای تبلیغ فرد یا واحد و در حد نصب بنر می پندارند.
روابط عمومی به عنوان مشاوری امین و بی‌طرف، سرمایه اجتماعی و سازمانی هر دستگاهی است که جایگاه آن به مدد پیشرفت فنـاوری، ظهور فضـای مجـازی و  شبکه‌هـای اجتماعـی در دوران جدید، اهمیتی مضاعف پیدا کرده است.
ما در روابط عمومـی دانشگاه شهیـد بهشتی، علی‌رغم کمبود نیـروی انسانـی متخصص، امکانات و زیرساخـت‌های ضروری، همواره سعـی داریم درخور جایگاه خانواده بزرگ دانشگاه شهید بهشتی گام برداریم که بی‌تردید این رسالت مهم با وجود تنگناها و کج‌فهمی‌ها، بدون همیاری و همراهی مدیران و همکاران عزیز در سایر واحدهای دانشگاه در اطلاع یابی از دستاوردها و فعالیت‌ها میسر نمی‌شود. 
روز روابط عمومی و ارتباطات را به خانواده دانشگاه شهید بهشتی به ویژه اعضای محترم هیئت علمی و کارکنان عزیز که در قالب نمایندگان، رابطان و مسئولان سایت با روابط عمومی دانشگاه همکاری می‌نمایند صمیمانه تبریک عرض می‌کنـم و از حضـرت دوسـت توفیـق روزافـزون ایشان را مسئلـت دارم.

 

          امیرمحمد حاجی یوسفی            
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی

 


 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: