طی مراسمی در دانشکده مدیریت و حسابداری؛

از کتب اهدایی شادروان دکتر احمد روستا رونمایی شد

4692 بازدید

مراسم رونمایی از کتب اهدایی شادروان دکتر احمد روستا، استاد بازنشسته دانشکده مدیریت و حسابداری با حضور خانواده مرحوم و جمعی از مسئولان و اعضای هیات علمی دانشکده مدیریت و حسابداری روز دوشنبه 2خرداد 1401 در اتاق کنفرانس و کتابخانه دانشکده برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که​​​​​​​ با حضور دکتر بهروز دری رئیس دانشکده مدیریت و حسابداری؛ دکتر شکری معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه و دکتر رضوی، رئیس کتابخانه مرکزی برگزار شد؛ رئیس دانشکده مدیریت و حسابداری ضمن خیر مقدم به خانواده محترم مرحوم دکتر روستا، از تلاش ارزنده در اجرای وصیتنامه آن استاد فقید و اهداء کتب به دانشکده تقدیر و تشکر نمود. دکتر شکری نیز با تکریم مقام استاد دکتر احمد روستا از خانواده ایشان قدردانی کرد.

دکتر رضائیان، استاد پیشکسوت دانشکده و دکتر عزیزی، مدیرگروه مدیریت بازرگانی نیز با ایراد سخنانی ضمن گرامیداشت یاد دکتر احمد روستا از تلاش خانواده مرحوم تشکر کردند.

شرکت کنندگان مراسم با حضور در کتابخانه دانشکده مدیریت و حسابداری با حضور دکتر رضوی رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه از کتب اهدائی، رونمایی کردند.

شایان ذکر است تعداد کتب اهدایی 700 عنوان است که از این تعداد 150 عنوان کتب فارسی و مابقی به زبان انگلیسی است. کتب متعلق به مرحوم دکتر روستا بالغ بر 160 عنوان است.

شادروان دکتر احمدروستا در هفدهم فروردین ماه ۱۳۲۷ در شهر یزد به‌دنیا آمد. تحصیلات دکتری خود را در دانشگاه برادفورد انگلستان در سال ۱۹۷۹ میلادی در رشته مدیریت به پایان رساندشد. او با بیش از ۳۵ سال سابقه تدریس، تحقیق و مشاوره در امور مدیریت، بازاریابی، صادرات و مدیریت استراتژیک به عنوان یکی از برترین استادان بازاریابی کشور شناخته می‌شود. ایشان در روز شنبه 20 اذر 1400 روی در نقاب خاک کشید.

​​​​​​​

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: