وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از نمایشگاه جشنواره حرکت بازدید کرد

5939 بازدید

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دوشنبه 4 دی 1402 از بخش نمایشگاهی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت در دانشگاه شهید بهشتی  بازدید کرد.

دکتر محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم و دکتر آقامیری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی در آخرین روز شانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت، در بازدیدی که بیش از 5 ساعت به طول انجامید از غرفه‌های انجمن‌های علمی دانشگاه‌های سراسر کشور مستقر در سالن تربیت بدنی دانشگاه شهید بهشتی بازدید کردند.

وزیر علوم در این بازدید با اعضای انجمن‌های علمی در غرفه‌های مختلف صحبت کرد و با دستاوردهای آنها آشنا شد، همچنین دانشجویان عضو انجمن‌های علمی مشکلات خود را با وزیر علوم مطرح کردند.

جشنواره بین‌المللی حرکت ویژه آثار و دستاوردهای انجمن‌ها و اتحادیه‌های علمی دانشجویی کشور است که طی سه روز به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

این جشنواره در ۱۷ محور مختلف توسط انجمن‌های علمی دانشگاه‌ها بررسی می‌شود و بعد از برگزاری جشنواره حرکت داخلی در هر دانشگاه، آثار برگزیده برای مرحله بین‌المللی ارسال می‌شود.

داوری در دو مرحله انجام می‌شود و در نهایت بخش نمایشگاهی در تاریخ ۲ تا ۴ دی ۱۴۰۲ به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود و آثاری که امتیاز لازم را از کمیته داوری با حضور بیش از ۳۰۰ عضو هیئت علمی دریافت کنند، برگزیده و تجلیل می‌شوند.

گفتنی است برگزیدگان جشنواره حرکت از امتیازاتی توسط بنیاد ملی نخبگان برخوردار خواهند بود. این رویه از چهاردهمین دوره این جشنواره اجرایی شده است.

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: