سفیر صربستان در جمهوری اسلامی ایران با رئیس دانشگاه دیدار کرد

10372 بازدید

دراگان تودورویچ، سفیر صربستان در جمهوری اسلامی ایران با حضور در دانشگاه شهید بهشتی با دکتر نصیری، رئیس دانشگاه دیدار کرد.

​​​​​​​به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر نصیری، رئیس دانشگاه در این دیدار به اهمیت ارتباط و تعامل میان ملل مختلف به ویژه ارتباطات فرهنگی و علمی اشاره کرد و بر صلح و دوستی بین کشورها برپایه روابط سالم فرهنگی و سیاسی تاکید نمود.

دراگان تودورویچ، سفیر صربستان نیز با برشمردن سوابق همکاری‌های علمی و سیاسی بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و صربستان، بر تعمیق و گسترش روابط با دانشگاه شهید بهشتی تاکید کرد.

در ادامه دکتر کریمیان مدیر همکاری‌های علمی و بین المللی دانشگاه و دکتر احمدی زاد، رئیس دانشکده علوم ورزشی و تندرستی گزارشی توانمندی های آکادمی ملی ورزشی بلگراد و زمینه های همکاری توافق شده را ارائه دادند.

در بخش پایانی این نشست با بررسی زمینه‌های همکاری، مقرر شد، راه‌های توسعه همکاری‌های مشترک پیگیری شود.

در ادامه سفیر صربستان و هیات همراه از فضاهای آموزشی و  پژوهشی دانشکده علوم ورزشی و تندرستی بازدید کردند و با اعضای هیأت رئیسه دانشکده دیدار و گفت‌و‌گو نمودند. دکتر احمدی زاد، رئیس دانشکده درخصوص تفاهم‌نامه منعقده با آکادمی ملی ورزش صربستان توضیحاتی ارائه داد و توانمندی‌های دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه شهید بهشتی را برشمرد. در بخش دوم این جلسه دو طرف با بحث و تبادل‌نظر در خصوص شیوه‌های همکاری، راهکارهای اجرائی را برای آغاز فعالیت های مشترک بررسی کردند.

 

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: