شرح وظایف و مأموریت

  • برنامه‌ریزی برای تامین نیروی انسانی
  • ساماندهی، توزیع و نگهداری نیروی انسانی
  • تنظیم روابط کارکنان با یکدیگر
  • صدور کلیه احکام پرسنلی کارمندان ( رسمی، پیمانی، قراردادی و امریه)
  • انجام امور اداری مربوط به استخدام
  • تبدیل وضعیت استخدامی، ارتقا، ترفیع، انتقال، مأموریت، مرخصی، استعفا، اخراج و تنظیم احکام کارگزینی مربوطه
  • تهیه احکام استخدام
  • افزایش ضریب حقوق، برقراری فوق‌العاده مدیریت، برقراری کمک هزینه عائله‌مندی و اولاد
  • مرخصی بدون حقوق
  • تقدیر و تشکر، بررسی و تنظیم پرونده‌های ارتقا و تبدیل وضعیت به‌منظور طرح در کمیته‌های تخصصی
  • انجام فعالیت لازم در زمینه اجرایی نمودن مفاد طرح طبقه‌بندی مشاغل
  • تهیه احکام باز‌خریدی و بررسی پرونده برای اعطای پایه تشویقی و لایحه دفاعیه برای مدیریت امور حقوقی جهت پرونده‌های شاکیان
  • بررسی سنوات خدمت و مرخصی کارکنان و مکاتبات لازم در خصوص مرخصی زایمان و سایر امور مربوطه براساس قوانین و مقررات