پیمایش
صرفنظر از محتوا
بستن
معرفی
درباره مدیریت
مأموریت و اهداف
همکاران
گالری تصویری
ادارهها
اداره امور کارکنان و آموزش
اداره امور هیاتعلمی
اداره امور بازنشستگان
اداره تعاون و رفاه
اداره امور پشتیبانی
امور کارکنان و آموزش
فرایندهای ارائه خدمات
فرمها و آییننامههای کارکنان
مصوبات هیات اجرایی
آموزش ضمن خدمت کارکنان
سوالات متداول کارکنان
دورههای آموزشی برگزار شده کارکنان
امور هیاتعلمی
فرمها و آییننامههای اعضای هیاتعلمی
امور بازنشستگان
فرایندهای ارائه خدمات
قوانین و آییننامههای بازنشستگان
سوالات متداول بازنشستگان
تعاون و رفاه
بیمهها
تسهیلات
مجتمعهای اقامتی
سوالات متداول امور رفاهی
نظرسنجی بیمه درمانتکمیلی تجارتنو
امور پشتیبانی
اداره تدارکات و کارپردازی
اداره انبارها
واحد نقلیه
ارتباط با مدیریت
ورود
مدیریت
منابع انسانی و پشتیبانی
منو
معرفی
درباره مدیریت
مأموریت و اهداف
همکاران
گالری تصویری
ادارهها
اداره امور کارکنان و آموزش
اداره امور هیاتعلمی
اداره امور بازنشستگان
اداره تعاون و رفاه
اداره امور پشتیبانی
امور کارکنان و آموزش
فرایندهای ارائه خدمات
فرمها و آییننامههای کارکنان
مصوبات هیات اجرایی
آموزش ضمن خدمت کارکنان
سوالات متداول کارکنان
دورههای آموزشی برگزار شده کارکنان
امور هیاتعلمی
فرمها و آییننامههای اعضای هیاتعلمی
امور بازنشستگان
فرایندهای ارائه خدمات
قوانین و آییننامههای بازنشستگان
سوالات متداول بازنشستگان
تعاون و رفاه
بیمهها
تسهیلات
مجتمعهای اقامتی
سوالات متداول امور رفاهی
نظرسنجی بیمه درمانتکمیلی تجارتنو
امور پشتیبانی
اداره تدارکات و کارپردازی
اداره انبارها
واحد نقلیه
ارتباط با مدیریت
ورود
فرایندهای ارائه خدمات
1- صدور ابلاغ و برقراری حقوق بازنشستگان
1-
دریافت تقاضای بازنشستگی از متقاضیان و واحدهای مربوطه
2-
صدور ابلاغ بازنشستگی
3-
بررسی پرونده متقاضیان و تهیه مدارک مورد نیاز جهت ارسال به سازمان بازنشستگی
4-
محاسبه حقوق و تکمیل فرمهای مربوط و تعیین سنوات خدمت قابل قبول بازنشستگی
5-
ارسال مدارک به سازمان بازنشستگی و دریافت حکم تاییدیه برقراری حقوق بازنشستگی
6-
ارسال اجازه پرداخت پاداش پایان خدمت و بازخرید مرخصی متقاضی به مدیریت مالی
پیوندها:
اداره امور بازنشستگان
2- صدور ابلاغ و برقراری حقوق از کار افتادگان
1-
دریافت درخواست از کار افتادگی متقاضیان
2-
ارسال درخواست بههمراه پرونده پزشکی شخص به کمیسیون پزشکی جهت تایید
3-
ارسال پرونده استخدامی شخص به معاونت ریاست جمهوری جهت تعیین تاریخ از کار افتادگی و مدت سنوات ارفاقی تعلق گرفته
4-
صدور ابلاغ از کار افتادگی
5-
بررسی پرونده متقاضیان و تهیه مدارک مورد نیاز جهت ارسال به سازمان بازنشستگی
6-
محاسبه حقوق و سنوات خدمت از کار افتادگی متقاضی
7-
ارسال مدارک مربوط به سازمان بازنشستگی و دریافت حکم تاییدیه برقراری حقوق از کار افتادگی
8-
ارسال اجازه پرداخت پاداش پایان خدمت و بازخرید مرخصی متقاضی به مدیریت مالی
3- برقراری حقوق وظیفه وراث قانونی شاغلین و بازنشستگان متوفی
1-
دریافت مدارک مورد نیاز جهت برقراری حقوق وظیفه از وراث قانونی شخص متوفی
2-
بررسی پرونده متوفی و محاسبه حقوق وظیفه وراث
3-
ارسال مدارک مربوطه به سازمان بازنشستگی و دریافت حکم تاییدیه برقراری حقوق وظیفه وراث
4- استرداد کسور بازنشستگی (در نتیجه صدور حکم اخراج، استعفا و بازخرید)
1-
دریافت تقاضا از شخص متقاضی
2-
بررسی پرونده متقاضی و انجام مکاتبات لازم با سازمانهای مربوطه
3-
استرداد کسور بازنشستگی از صندوق بازنشستگی به حساب متقاضی
5- انتقال کسور بازنشستگی بین صندوقهای بیمه
1-
دریافت مکاتبات مربوط به تغییر صندوق بازنشستگی از صندوقهای بیمه و یا درخواست شخصی شاغلین و کارمندان و اعضای هیاتعلمی سابق دانشگاه
2-
بررسی پرونده پرسنلی شخص و انجام مکاتبات مربوط به دریافت ریز فهرست کسور بازنشستگی
3-
تکمیل فرمهای مربوطه و ارسال بههمراه سایر مدارک به صندوق بیمه متولی انتقال کسور
4-
انتقال کسور بازنشستگی متقاضی از صندوق بازنشستگی قبلی به صندوق بازنشستگی دیگر
6- تغییر صندوق بیمهای
1-
دریافت تقاضای تغییر صندوق بیمه
2-
بررسی پرونده شخص متقاضی و مکاتبه با صندوقهای بیمه جهت اعلام سابقه پرداخت بیمه شخص
3-
تکمیل مدارک و انجام محاسبات مربوطه و ارسال پرونده متقاضی به صندوق بیمه جهت اعلام تاریخ تغییر صندوق
4-
صدور حکم کارگزینی تغییر صندوق بیمه و ارسال مدارک نهایی به صندوق بیمه جهت تغییر صندوق
7- محاسبه بدهی خدمات غیر رسمی شاغلین
1-
بررسی پرونده استخدامی و سوابق غیر رسمی شاغلین (سربازی، قراردادی، خرید خدمت، پیمانی و...) از جهت پرداخت کسور بازنشستگی خدمات غیر رسمی
2-
محاسبه و تعیین بدهیهای خدمات غیر رسمی و اعلام به مدیریت مالی جهت کسر از حقوق
8- ارائه فهرست اسامی کارمندان و اعضای هیاتعلمی حائز شرایط بازنشستگی
1-
بررسی پرونده استخدامی از جهت سابقه خدمت بازنشستگی
2-
انجام مکاتبات لازم با سایر سازمانها در خصوص استعلام سابقه خدمت کارکنان
3-
جمعآوری و یکپارچهسازی سوابق بیمهای کارکنان بهمنظور احتساب سنوات قابل قبول بازنشستگی
4-
ارائه فهرست افراد واجد شرایط بازنشستگی به اقتضای قوانین و مقررات موجود
9- اصلاح و اعمال تغییرات در حقوق بازنشستگان
1-
دریافت بخشنامهها، قوانین و مقررات مصوب که منجربه ایجاد تغییرات در حقوق بازنشستگان میشود.
2-
انجام محاسبات مربوط به ایجاد تغییرات در حقوق بازنشستگان و ارسال بههمراه سایر مدارک به سازمان بازنشستگی
3-
صدور تاییدیه اصلاح حقوق بازنشستگی و ابلاغ به شخص بازنشسته
10- انجام مکاتبات مالی بازنشستگان
1-
ارسال اجازه پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان
2-
ارسال اجازه پرداخت بازخرید مرخصیهای استحقاقی استفاده نشده شخص بازنشسته
3-
ارسال اجازه پرداخت علیالحساب حقوق بازنشستگان تا تایید حکم نهایی توسط سازمان بازنشستگی
4-
ارسال احکام برقراری حقوق بازنشستگی، حقوق وظیفه و از کارافتادگی و احکام اصلاحی بعدی به مدیریت مالی جهت اعمال
11- بررسی سوابق خدمتی کارکنان از نظر بازنشستگی
04C88B94-2F8D-4A31-B7E7-6DE9CB57DA89
Created with sketchtool.
اینستاگرام
شبکه آپارات
تلگرام
کلاب هاوس
یوتیوب
عضویت در خبرنامه