- • برنامهریزی برای تامین نیروی انسانی
- • ساماندهی، توزیع و نگهداری نیروی انسانی
- • تنظیم روابط کارکنان با یکدیگر
- • صدور کلیه احکام پرسنلی کارمندان ( رسمی، پیمانی، قراردادی و امریه)
- • انجام امور اداری مربوط به استخدام
- • تبدیل وضعیت استخدامی، ارتقا، ترفیع، انتقال، مأموریت، مرخصی، استعفا، اخراج و تنظیم احکام کارگزینی مربوطه
- • تهیه احکام استخدام
- • افزایش ضریب حقوق، برقراری فوقالعاده مدیریت، برقراری کمک هزینه عائلهمندی و اولاد
- • مرخصی بدون حقوق
- • تقدیر و تشکر، بررسی و تنظیم پروندههای ارتقا و تبدیل وضعیت بهمنظور طرح در کمیتههای تخصصی
- • انجام فعالیت لازم در زمینه اجرایی نمودن مفاد طرح طبقهبندی مشاغل
- • تهیه احکام بازخریدی و بررسی پرونده برای اعطای پایه تشویقی و لایحه دفاعیه برای مدیریت امور حقوقی جهت پروندههای شاکیان
- • بررسی سنوات خدمت و مرخصی کارکنان و مکاتبات لازم در خصوص مرخصی زایمان و سایر امور مربوطه براساس قوانین و مقررات