علیرضا موتمنی

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1404/02/19

علیرضا موتمنی

مدیریت و حسابداری / مدیریت صنعتی و فناوری اطلاعات

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. سطح بندی توانمندسازهای شش سیگما ناب سبز مورد مطالعه شرکت ایران خودرو
    الهه برومند 1403
  2. تاثیر مدیریت تجربه مشتری (CEM) بر شخصیت برند در شرکت گلدیران
    محمدرضا شاحسینی 1402
  3. بررسی عوامل توسعه تعاونی های پلتفرم در شرکت های کوچک و متوسط
    مهسا قربانی خراجی 1402
  4. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر موفقیت تامین مالی زنجیره ای برای شرکت های کوچک و متوسط
    محمد سلامتی 1402
  5. شناسایی و اولویت بندی فرصت های کارآفرینی در زنجیره تامین موتورسیکلت های برقی در ایران
    رضا خرمیان 1402
  6. ارزیابی سطح بلوغ تحول دیجیتالی در شرکت های کوچک و متوسط همکار ایران خودرو
    مریم خلخالی 1402
  7. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر چانه زنی سرمایه گذاران خطرپذیر در ارزشگذاری استارتاپ ها در ایران
    وحید عباسی 1401
  8. شناسایی و دسته بندی فرصت ها و تهدید های صنایع بزرگ استان مازندران در مواجهه با انقلاب صنعتی چهارم
    سیدعباس حسینی 1401
  9. ارائه چارچوب مفهومی بمنظور انتخاب همکارR&D در صنایع روانکاوی
    سروش قلی جعفری 1401
  10. ارزیابی موانع در هماهنگی و بکارگیری دانش در جهت کاهش ریسک مخاطرات طبیعی با استفاده از ماتریس دانش
    شیوا مردانی قهفرخی 1401
  11. تآثیر رفتارهای مربی گری مدیریتی بر عملکرد صنایع کوچک و متوسط
    فریبا بهشتی جانیار 1400
  12. بررسی تاثیر عملکرد مدیریت زنجیره تامین سبز بر عملکرد پایداری با نقش مداخله گر مشارکت محیطی در بیمارستان های استان تهران
    سمن خامنه 1400
  13. شناسایی عوامل موثر در اجرایE-coaching در موفقیت سازمان های کوچک و متوسط غذایی
    ماهان حسنی 1400
  14. ارزیابی اقدامات نگهداری با استفاده از روش توسعه یافته FMEA و QFD دو مرحله ای فازی (مورد مطالعه کارخانه کاشی و سرامیک گلدیس یزد)
    زهرا کاردل 1399
  15. ارزیابی و انتخاب و تخصیص سفارش تامین کنندگان پایدار با استفاده از FMADM و FDEA در صنعت خودروسازی (مورد مطالعه ایران ساپکو)
    عاطفه ازادبرمی 1399
  16. ارزیابی و اولویت بندی ابعاد ارزش ویژه برند میان انواع مصرف کنندگان در صنعت کافی شاپ های زنجیره ای
    کامران نظم آبادی 1399
  17. شناسایی، ارزیابی و اولویت بندی موانع موجود در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی با رویکرد کلاس جهانی
    علی صدقیانی 1398
  18. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر استقرار شرکت های طرف سوم لجستیک در صنعت خودرو ایران
    عاطفه مومنی کربکندی 1398
  19. شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت کسب و. کارهای نو پای حوزه مالی (فین تک)
    سیده محدثه محمودپور 1397
  20. شناسایی و ارزیابی عوامل موفقیت نو آوری باز در شرکتهای تجارت الکترونیکی
    نیما نامداری 1397
  21. بررسی تاثیر ابعاد مدیریت نوآوری باز بر توسعه محصولات جدید با استفاده از مدل چسبرو(شرکت های TT)
    کیمیا عطار 1397
  22. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر ایجاد ارزش برند در صنعت تلفن همراه
    هادی سلیمانی 1397
  23. سیستم های پذیرش و استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) – مطالعه موردی: موسسه ثامن الائمه
    زهرا پارساقراملکی 1396
  24. اثرات رقابت صنعتی بر عملکرد برند با توجه به قابلیت های بازاریابی محور صنعت حمل و نقل دریایی
    شهرزاد رضائی 1396
  25. بررسی ابعاد ریسک ادراک شده مشتریان و اثرات آن بر تصمیم گیری آنان در استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک (مورد مطالعه: شعب بانک پاسارگاد در شهر تهران)
    زهره نعیمی خندابی 1396
  26. مدل ریاضی ارزیابی و تخصیص سفارش به تامین کنندگان با یک رویکرد ترکیبی در زنجیره تامین (مورد مطالعه موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی )
    حسن ارغوان 1396
  27. ارزیابی میزان آمادگی پیاده سازی نوآوری باز در شرکت های IT محور (مورد مطالعه شرکت فناپ)
    عطیه امینی 1396
  28. بررسی عوامل موثر بر صادرات خدمات فنی و مهندسی در ایران با رویکرد اقتصاد مقاومتی
    قباد چوبدار 1396
  29. استخراج اقدامات مدیریت زنجیره تامین در راستای افزایش سهم بازار با استفاده از روشGREYDEMATEL(مورد مطالعه :شرکت لیوار)
    حمیدرضا دستیاری 1395
  30. آسیب شناسی نظام مدیریت پروژه بر اساس استاندارد PMBOK برای بانک انصار
    امید رحمانی مقدم 1395
  31. ارزیابی ریسک با محوریت ناب در پروژه های ساخت و ساز با استفاده از رویکرد ترکیبی AHP,FMEA و TOPSIS تحت محیط فازی (مورد مطالعه : شرکت ساختمانی او-یول)
    علی بابائیان جلودار 1395
  32. ارائه یک مدل ریاضی برای استقرار بودجه ریزی عملیاتی با رویکرد EFQM
    علی اصغر میرزائی 1395
  33. ارزیابی امکان پذیری بازاریابی محصولات لوکس از طریق شبکه های اجتماعی در زمینه جواهرات
    ریحانه صادقی 1395
  34. امکان سنجی استقرار نظام مدیریت دانش به وسیله تحلیل شبکه ای فازی (مطالعه موردی: مرکز آموزش های تخصصی دانشگاه شهید بهشتی)
    فرامرز کیانیان 1395
  35. شناسایی و الویت بندی ترجیحا مشتریان از شرکتهای کوچک و متوسط SME درصنعت تامین مواد جوشکاری
    سیدعلیرضا نیکخو 1395
  36. شناسایی و اولویت بندی شاخص های ریسک های خدمات فنی و مهندسی با استفاده از روش فرایندتحلیل شبکه ایANP (مورد مطالعه :شرکت مهندسی تیراژ)
    محمد اجرامی 1394
  37. بررسی علل عدم تحقق برنامه های دولت در صدور خدمات فنی و مهندسی در بخش صنعت ساختمان
    علی خبازقزوینی 1394
  38. شناخت و ارزیابی ریسکها در مدیریت پروژه های ساخت مبدل های حرارتی هوا خنک
    مهدی سیاهپوش 1394
  39. ارزیابی کیفیت خدمات پخش براساس مدل سرو کوال (مورد مطالعه : شرکت پخش تدبیر داروی تابان )
    حسنا سیف 1394
  40. شناسایی و دسته بندی عوامل موثر بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی در شرکت بیمه تعاون
    امیر مسلم 1394
  41. بررسی تاثیر مدیریت کیفیت خدمات در جذب مشتریان مورد مطالعه : بانک اقتصاد نوین
    فرزین بهشتی 1394
  42. شناسایی ورتبه بندی علل اتلاف انرژی با استفاده از مدل FMEA در صنعت لبنیات ایران
    جواد مرادی 1394
  43. شناسایی کارکردهای صندوق های ضمانت در چهار چوب چرخه عمر سازمانهای کوچک و متوسط (SMS) در صنایع غذایی
    گلاره غلام رضائی 1394
  44. شناسایی دسته بندی و الویت بندی عوامل موثر بر فرآیند خصوصی سازی در صنعت پتروشیمی ایران
    امیرمسعود پورهاشم 1394
  45. شناسایی و رتبه بندی عوامل زمینه ساز برای ورود به بازارهای بین المللی در خدمات املاک و مستغلات
    زهرا تلم خانی 1394
  46. شناسایی و تعیین اهمیت و دسته بندی عوامل موثر برقصد خرید کالاهای لوکس در شرکتهای کوچک و متوسط (SME)در صنعت مبلمان
    نازنین سادات قادری 1394
  47. ارزیابی ابزارهای ناب در راستای بهبود مزیت های رقابتی با استفاده از رویکرد تصمیم گیری چند معیاره فازی (مورد مطالعه : صنایع ملی پتروشیمی ایران)
    سمیه قربانی 1394
  48. بررسی تاثیر عوامل فرهنگی بر عملکرد اقتصادی کسب و کارهای خانوادگی (مورد مطالعه صنایع غذایی تهران)
    تانیس بنکدار 1393
  49. شناسایی و اولویت بندی ابعاد موثر بر انتقال تکنولوژی در صنعت کامپوزیت کشور
    مهدی پرنیانی 1393
  50. انتخاب استراتژی تولید و جایگاه نقطه نفوذ سفارشات با استفاده از تکنیک تشکیل خانواده و فرآیند تحلیل شبکه ای (ANP)
    محمد شولی 1392
  51. ارزیابی عملکرد با رویکرد نوآوری _کارآفرینی
    الهام باغستانی 1392
  52. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر انتقال تکنولوژی در کسب و کار های کوچک و متوسط (مورد مطالعه صنعت قطعه سازی در تهران)
    شادی سادات دیانت 1392
  53. ارائه مدلی برای تصمیم گیری چند معیاره در حالت عدم قطعیت (مورد مطالعه : ارزیابی و رتبه بندی طرحهای تحقیقاتی وزارت نیرو)
    افشین خوئی 1392
  54. شناسایی ورتبه بندی فرصت های کارآفرینی در صنعت گردشگری در شهرستان تالش
    سارا محبی 1391
  55. شناسایی و رتبه بندی روش های تامین مالی کسب و کار های کوچک و متوسط با توجه به چرخه عمر بنگاه (مورد مطالعه صنعت قطعه سازی خودرو در تهران)
    نیما طبقیان 1391
  56. « انتخاب بهینه تامین کننده با رویکرد تلفیقی TOPSIS,AHP-Fuzzy و QFD در سازمان های مجازی (مطالعه موردی در خصوص سازمان مجازی ایده پردازان)
    شهرزاد فاطمی بوشهری 1391
  57. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رقابت پذیری کسب و کار های کوچک و متوسط (مورد مطالعه صنایع غذایی گلستان)
    هانیه طوفانی موقر 1391
  58. ارزیابی عملکرد به روش ترکیبی TOPSIS , BSC و AHP (مطالعه موردی نمایندگی صنعتی شرکت ماشین های اداری خوزستان )
    سعید موسوی 1391
  59. ارزیابی عملکرد شرکت های بیمه با استفاده از رویکرد تلفیقی کارت امتیازی متوازن (BSC) و تکنیک های MADM فازی (مورد مطالعه بیمه کارآفرین )
    وحید فتاحی 1390
  60. سنجش آمادگی موسسات فن آوری اطلاعات در زمینه پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (e-CRM) با رویکرد MADM (مورد کاوی : شرکت همکاران سیستم )
    عماد هدایتی نژاد 1390
  61. سنجش آمادگی الکترونیکی شرکت پخش البرز در زمینه پیاده سازی مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان
    علیرضا کمان قد 1389