علی اوتارخانی

استادیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1404/02/19

علی اوتارخانی

مدیریت و حسابداری / مدیریت صنعتی و فناوری اطلاعات

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. بررسی تاثیر بازیوار سازی بر اثر بخشی آموزش الکترونیکی دانشگاهی
    عباس سبحانیان 1403
  2. تحلیل طرح های مدیریت پسماند خدمات_محصول با استفاده از شبکه های اجتماعی
    فائزه جوادی نیا 1403
  3. چارچوب ارزیابی هوشمندی مدارس هوشمند
    زهرا احمدی 1402
  4. شناسایی و رتبه بندی عوامل بازدارنده استفاده از فناوری اینترنت اشیاء در سازمان: مطالعه موردی زنجیره تامین در صنعت خرده فروشی
    سامان صادقی 1402
  5. عوامل موثر بر تمایل استفاده مستمر خدمات بانکداری دیجیتال: با تاکید بر مدل تایید انتظارات
    پروین امینی 1402
  6. بررسی تاثیر عوامل حیاتی موفقیت در عملیات فرانچایز (میدان مورد مطالعه: فرانچایز آژانس های املاک)
    سیدجسیم قادری 1401
  7. طراحی اقدامات scrm در شرایط کویید 19 برای فروشگاه های زنجیره ای
    فاطمه جوادی 1401
  8. تاثیر شبکه های اجتماعی بر تصمیم خرید مصرف کنندگان خرده فروشی آنلاین
    مهسا حسنی اهری 1399
  9. تاثیر داده های کلان شبکه های اجتماعی بر عملکرد زنجیره تامین
    مه تا هادی زاده 1399
  10. تاثیر بازی نمایی بر روی نرخ تبدیل صفحه وب هدف
    مونا بنسبردی 1399
  11. آزمون چند متغیره و ارزیابی برخط کاربردپذیری برای بهینه سازی صفحه وب هدف
    مریم حیدری 1399
  12. تحلیل احساسات کاربران اینترنت در معرفی محصولات جدید
    زینب رجبی 1399
  13. نگاشت نهادی برای تجاری سازی محصولات دانش بنیان با رویکرد فناوری اطلاعات
    آرش مدنی علمداری 1398
  14. تحلیل و مقایسه بلوغ تجربه کاربری مورد کاوی ایران و سوئیس
    فریما طالبی 1398
  15. طراحی الگوی معماری فناوری اطلاعات مبتنی بر همکاری
    جعفر زینت بخش 1397
  16. تاثیر فرهنگ سازمانی در پذیرش فناوری اطلاعات(مطالعه موردی بانک پارسیان)
    محمدحسین تشکری 1397
  17. شناسایی عوامل حیاتی موفقیت برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی در سازمانهای مجازی
    حامد نگارش 1397
  18. شناسایی ، طبقه بندی و ارزیابی استراتژی های توسعه معماری امنیت اطلاعات سازمان در ارتباط با معماری سازمانی
    حامد مومن زاده خولنجانی 1397
  19. طراحی مدل سنجش توسعه دولت الکترونیک در استانداری لرستان
    سیدرضا خادمی 1397
  20. تاثیر معماری فناوری اطلاعات بر همکاری بین سازمانی
    بهاره خدائی 1397
  21. بررسی کاربرد استانداردهای XPRL در تهیه صورت های مالی تلفیقی
    سیدعلی پورقره سید 1396
  22. پیش بینی رویگردانی مشتریان خدمات بانکی با استفاده از نقشه شناخت فازی مورد مطالعه بانک قوامین
    فرشته حاجی غلامرضا 1396
  23. تاثیر فرآیندهای مدیریت دانش بر ارتقاء کیفیت تصمیم گیری اقتصادی در شرکت سرمایه گذاری سبحان
    آرش عمرزاده 1396
  24. ارزیابی عوامل انسانی تاثیر گذار بر مدیریت امنیت اطلاعات در سیستم های اطلاعاتی سلامت با استفاده از مدل رفتاری نظریه عمل منطقی
    زهرا ملاداودی 1396
  25. ارزیابی میزان تاثیرمخاطرات اثر گذار بر پذیرش هوش تجاری با استفاده از مدل پذیرش فناوری
    نجمه عامری 1396
  26. بررسی الگوی رویگردانی مشتریان در شرکت های تلفن همراه
    آناء مومنی 1396
  27. شناسایی و رتبه بندی عوامل حیاتی موفقیت و شکست اجرای مدیریت دانش درسازمان ها با استفاده از روش تاپسیس فازی (مورد مطالعه در بانک تجارت)
    زهرا صرفی 1395
  28. ارزیابی میزان انطباق نیازمندی های خدماتی مشتریان با توانمندی های سامانه ارائه خدمات اطلاعاتی اینترنتی با استفاده از رویکرد کیو اف دی(مطالعه موردی:سامانه گنج پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران)
    محمدمهدی حاجی قهرمانزاده 1395
  29. بررسی تاثیر مدیریت فناوری اطلاعات بر عملکرد سازمان از طریق قابلیت های بازاریابی و قابلیت های فناوری اطلاعات
    وحید پارسامهر 1395
  30. ارزیابی تاثیر سامانه های هوش تجاری بر عملکرد سازمانی با رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری (مطالعه موردی در حوزه صنعت پرداخت کشور)
    بهنام منتظر 1395
  31. تاثیر حاکمیت فناوری اطلاعات بر عملکرد بیمارستانهای شهر تهران(بر مبنای استاندارد ایزو 38500 و چارچوب کوبیت 5)
    سجاد صالحی پورباورصاد 1395
  32. شناسایی عوامل موثر بر پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری CRM در شرکت دنتوس
    افشین عالی فر 1395
  33. ارزیابی ارزش ویژه برند در شرکت های نرم افزاری -مطالعه موردی : شرکت چارگون
    آیت حسینی 1394
  34. ارزیابی آمادگی الکترونیکی مدارس هوشمند در دولت الکترونیک
    زیور کمالی 1394
  35. بررسی عوامل حیاتی موفقیت مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری در بانک صنعت و معدن بر اساس رویکرد تحلیل سلسله مراتبی فازی(f.ahp)
    فریبا حافظی مشهدی 1394
  36. ارائه مدلی ترکیبی در پیش بینی رویگردانی مشتریان با بهره گیری از تکنیک های داده کاوی
    مجتبی شریفیان 1394
  37. ارائه مدلی مبتنی بر داده کاوی برای تحلیل رفتار مشتریان در سایت های تجارت الکترونیک
    زینب دائمی 1394
  38. شناسایی عوامل موثر بر تسهیم دانش
    محمد صیقلی کومله 1393
  39. بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی شرکت بر رفتار مشتری در فضای مجازی( نمایندگی بیمه آسیا)
    زکیه توکلی 1392
  40. ارزیابی آمادگی الکترونیک شهرداری کرج برای پیاده سازی شهرداری الکترونیک
    سیدمهدی بهلول 1391
  41. عوامل کلیدی موفقیت سیستم برنامه ریزی منابع سازمان در مراحل چرخه عمر آن از منظر ذینفعان
    نسیم طالبی 1391
  42. عوامل موثر بر بکارگیری تجارت الکترونیکی (B2B) در شرکتهای کوچک و متوسط (SMES) (مطالعه موردی در کشور یمن)
    اکرم ثابت 1391
  43. بررسی تاثیر فناوری ارتباطات و اطلاعات بر شایستگی مدیران و فرماندهان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ( ناجا)
    سیدعلی حاجی بابائیان امیری 1391
  44. بررسی عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی ECRMمطالعه موردی :معاونت رسانه مجازی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
    امیر حاتمی 1390
  45. تبیین نسبت بین امنیت اطلاعات و اعتماد در تجارت الکترونیک
    رضا پورمجیدی 1390
  46. بررسی رابطه تامین نیاز افراد حرفه ای منابع انسانی به ابزارهای مدیریت منابع انسانی الکترونیکی با شایستگی ها و نقش های آنان در سازمان (مورد مطالعه شرکت پارس خودرو)
    امیراردلان علاءالدینی 1389
  47. طراحی ابزار سنجش رضایت کاربران از سیستمهای آموزش الکترونیکی در دانشگاههای دولتی تهران
    وحید دلاوری 1389
  48. رابطه بین همسویی استراتژیک و موفقیت شرکت شاکا با رویکرد کارت امتیازی متوازن
    سارا جمشیدی شاهوار 1389