محمدرضا عنانی سراب

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/02/12

محمدرضا عنانی سراب

ادبیات و علوم انسانی / زبان و ادبیات انگلیسی

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. دیدگاه مدرسان زبان خارجی در ایران نسبت به استفاده از موسیقی در کلاس های زبان
    طیبه ایزدی سرچشمه 1400
  2. مطالعه تاثیر اموزش راهکارهای فراشناختى بر میزان پیشرفت درک شنیدارى انواع مختلف متون شفاهى
    فهیمه باقری 1400
  3. بررسی تاثیر نقش سیستم خود انگیزشی زبان دوم و دیدگاه نسبت به لهجه زبان انگلیسی بر تمایل به برقراری ارتباط در بین زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در مدارس دولتی و موسسات خصوصی
    سیده نازیلا فتاحی 1400
  4. بررسی تاثیر تدریس استراتژی به روش مبادله محوربر توانایی درک مطلب، خلاصه نویسی، و دیدگاه دانشجویان انگلیسی برای اهداف آموزشی در ایران
    الهام نجف پور 1400
  5. مطالعه نگرش معلمان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی نسبت به اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت معلمان
    رومینا امینی 1400
  6. مطالعه تاثیر خواندن متون ادبی و غیر ادبی بر رشد واژگان زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در دوره های دانشگاهی
    زهرا رنجبرشهرخفری 1399
  7. مطالعه تطبیقی راهکارهای یادگیری واژگان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در میان دانشجویان مهندسی و علوم انسانی
    مهسا صادقی سرخنی 1399
  8. مطالعه بازشویی بخش زبان انگلیسی کنکور سراسری بر یادگیری زبان آموزان از دیدگاه معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
    مجید صادقی 1399
  9. مطالعه تاثیر آموزش راهکارهای ارتباطی بر میزان تمایل زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی به برقراری ارتباط با استفاده از زبان انگلیسی
    بهنام جبارزاده ثانی 1399
  10. بررسی رابطه بین دانش ترکیب های قالبی و سطح توانایی منظورشناسانه زبان آموزان ایرانی
    محدثه حسین زاده یزدی 1399
  11. مطالعه نقش باورهای معلم و تدریس عملی بر کاربردهای زبان اول: مطالعه موردی معلمان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
    حمیدرضا ذاکروفائی 1399
  12. مطالعه تطبیقی بازنمایی جنبه های مختلف دانش واژگانی در کتب درسی زبان انگلیسی سطح دوم آموزش و پرورش ایران، کتب آموزشگاهی تولید شده در ایران و کتابهای تولید شده با اهداف تجاری توسط ناشران بین المللی
    حسین دلفی اهوازی 1399
  13. تحلیل محتوای مواد آموزشی زبان انگلیسی برای اهداف دانشگاهی ویژه دانشجویان رشته حقوق
    ویدا شوکتی 1399
  14. فرهنگ در مواد آموزشی بومی زبان انگلیسی مورد استفاده در دبیرستان های ایران
    محمد آریاسیرت 1398
  15. بررسی ارتباط میان راهبردهای فراگیری واژگان و عمق و گستره ی دانش واژگانی در میان زبان آموزان متوسط رو به بالای ایرانی
    الهام وکیلی میرزمانی 1397
  16. اضطراب یادگیری زبان خارجی میان دانشجویان رشته انگلیسی: مطالعه روش ترکیبی درس گفت و شنود مقطع لیسانس گرایش زبان و ادبیات انگلیسی
    الهه تیراندازهروی 1397
  17. مهارت زبانی مدرسین ایرانی زبان های خارجه و نحوه تدریس عملی آنها در کلاس
    علیرضا برخورداری نظرآبادی 1397
  18. بررسی نقش توانش زبانی و جنسیت بر ارزیابی گفتار غیرمودبانه توسط زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
    امیرحسین فضل الله فیروزکوهی 1397
  19. تاثیر برانگیختن ارزشیابی پویای همزمان گروهی بر بهبود عملکرد زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی درانجام فعالیت های نوشتاری تصویر محور»
    فرهاد مخلصی 1397
  20. بررسی رابطه بین استفاده از راهکارهای خودتنظیمی و واژگان و درک مطلب زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
    سیده سارا مدنی 1396
  21. مطالعه سهم آموزشی نگارش استدلالی در آگاهی انتقادی زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در سطح متوسط
    شیوا زمانی 1396
  22. تاثیر ارزیابی پویا بر خود اتکایی و مهارت نگارش زبان آموزان دختر زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در سطح پیشرفته
    راضیه معراجی فر 1396
  23. مطالعه کد گردانی به عنوان راهکار ارتباط و به عنوان نشانه هویتی در میان زبان آموزان مدرسه سفارت آلمان در ایران
    سوگل برگ بیدی گشتی 1395
  24. مطالعه رابطه بین کمال گرایی مدرسان و اضطراب در سخن گفتن زبان آموزان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
    نعیمه موجرلو 1395
  25. مطالعه رابط متقابل تمایل به برقراری ارتباط، بافت اجتماعی و هوش هیجانی در میان زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
    اسماعیل هادی 1395
  26. بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی , اضطراب و پیشرفت تحصیلی در خواندن زبان خارجی در بین زبان آموزان ایرانی
    مریم مصطفوی 1395
  27. مطالعه ارتباط میان نگرش آموزشی منتقدانه مدرسان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی ،تجربه ،جنسیت و سطح تحصیلات آنها
    سمیرا موسوی 1395
  28. مطالعه ی مقایسه ای نگرش زبان آموزان و معلمان نسبت به تلفظ انگلیسی
    محبوبه قادری 1395
  29. تاثیر واژگان از طریق سامان دهنده های گرافیکی بر میزان یادگیری واژگان و خواندن و درک مطلب دانشجویان رشته های کارشناسی غیر انگلیسی
    رعنا نوری 1395
  30. بررسی ارتباط بین رفتار غیر کلامی بر زمان گفتار معلم زبان انگلیسی
    نوشین لقمانی خوزانی 1394
  31. رابطه بین هوش هیجانی و درک و تولید کنش های گفتاری غیر مستقیم در میان دانشجویان مقطع کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی
    رضا جلالی آورزمان 1394
  32. مقایسه برداشت معلمان و دانش آموزان دبیرستانها ازمفهوم فرهنگ در آموزش زبان انگلیسی
    سالومه شفیعی 1394
  33. ارتباط بین کاربرد راهکارهای مورد استفاده در آزمون خواندن ودرک مطلب وسطوح توانش عمومی زبان انگلیسی
    ملیحه گوزل خانی 1394
  34. تاثیر کاربرد رسانه دیداری بر درک شنیداری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
    مریم پورسعید اصفهانی 1394
  35. تاثیر آموزش تلفیق شده با فناوری برمیزان یادگیری واژگان زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
    مریم جلایری 1394
  36. مطالعه اشتباهات صوری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در بیان شفاهی
    نرگس بهرامی 1394
  37. ارتباط بین هوش چندگانه ومیزان یادگیری زبان انگلیسی درمیان دانش آموزان دختروپسر دبیرستانی
    زهرا ادهم 1394
  38. تاثیر استفاده از داستان کوتاه و سرود برمیزان یادگیری زبان آموزان نوجوان ایرانی
    سپیده ترابی 1394
  39. تاثیر استفاده ازمعانی فارسی واژگان متون خواندنی در حاشیه صفحات برمیزان یادگیری واژگان در میان زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی سطح متوسط
    گلاویژ نوری 1394
  40. تاثیر آموزش ارتباط ذهنی بین واژگان و میزان یادگیری و ماندگاری آنها در میان زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
    سپیده نیکبخت 1394
  41. مطالعه نقش و میزان کاربرد زبان اول در کلاس های درس زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در میان معلمان با تجربه و مبتدی
    دریا امینیان 1394
  42. ارزشیابی برنامه درسی واحدگفت و شنود دوره کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی در سه دانشگاه دولتی تهران
    آزاده سادات قریشی کرانی 1394
  43. بررسی تاثیر موضوعات بحث تعیین شده توسط کتاب درسی و موضوعات انتخاب شده توسط زبان آموزان بر کیفیت تعامل زبان آموزان ایرانی
    سلماز آقازاده 1393
  44. تفاوت های رشد منظورشناسی میان زبانی زبان آموزان ایرانی در سطوح مختلف
    امین رییسی وانانی 1393
  45. بررسی ارتباط هوش های چندگانه و بکارگیری راهبردهای شنیداری در زبان آموزان موفق ایرانی
    امید فاضلی شهرکردی 1393
  46. بررسی رابطه بین سطح واژگان آکادمیک و درک مطلب متقاضیان آزمون IELTS
    مهدی گلزار ذاکر 1392
  47. بررسی تطبیقی هویت سازمانی معلمان زبان ایرانی در دبیرستانها و آموزشگاههای زبان
    علی شعبانی 1392
  48. تعدیلات فرهنگی و بو طیقایی در ترجمه دکتر نیک آیین از قران کریم
    هادی جعفری ارسلو 1391
  49. خلاقیت در ترجمه : بررسی موردی - تطبیقی در ترجمه های فارسی رمان مزرعه حیوانات اثر جورج اورول
    ملیحه قربان زاده سوار 1391
  50. ارتباط میان برداشت زبان آموزان ایرانی از جایگاه مخاطب و انتخاب راهکارهای رد درخواست
    عاطفه دلیلی صومعه سرائی 1391
  51. بررسی جنبه های کاربرد شناسانه کتاب های آموزشی : بررسی مقایسه ای کتاب های دوره دبیرستان عراق و ایران
    نرگس نوروزی 1391
  52. ارتباط میان برداشت معلمان از تدریس واژگان و تدریس واقعی آنها در کلاس درس
    سیامک رحیمی 1391
  53. مشخصه های سبکی متون ترجمه ای و تالیفی انجام شده توسط نویسندگان مترجم
    سکینه نوبختی 1391
  54. تاثیر آموزش مبتنی بر زبان شناسی پیکره ای بر دانش افعال دو کلمه ای زبان آموزان ایرانی
    امیر کاردوست 1390
  55. تاثیر آموزش بر رشد تولید و تشخیص کنش های درخواست و عذر خواهی در میان زبان آموزان ایرانی : دیدگاه ویگوتسکیانی
    سیما علیخانی 1390
  56. مطالعه اشکال و عملکردهای رفتار غیر کلامی معلمان در کلاسهای درس زبان انگلیسی در ایران
    مریم صانعی مقدم 1390
  57. ارزشیابی کتاب درسی و نیاز سنجی : مورد متون درسی زبان انگلیسی برای دانشجویان پزشکی ایران
    سمانه داودی 1390
  58. تاثیر زیر نویس بر درک شنیداری دانشجویان زبان انگلیسی ایرانی
    مرجان ترابیان پور 1390
  59. حضور ایدئولوژی مترجم در ترجمه متون ادبی
    حبیب صادقی فر 1390
  60. بررسی استراتژی های ترجمه بومی سازی و بیگانه سازی توسط مترجمان با تجربه و بی تجربه
    اکبر انصاری 1390
  61. مطالعه تحلیل انتقادی گفتمان نوشتاری هویت در میان زبان آموزان ایرانی
    شیرین صدقیان 1390
  62. مقایسه نظر معلمان با نظر دانش آموزان در خصوص نقش دستور در آموزش زبان
    مهرداد یوسف پوری نعیم 1390
  63. رابطه بین دو زبانگی و خواندن و درک مطلب دانش آموزان ایرانی در درس زبان انگلیسی
    مهدی داداشی 1390
  64. تاثیر روشهای آموزشی بافت زبانی کلید واژه و بافت زبانی / کلیدواژه بر ماندگاری یادگیری واژگان زبان آموزان ایرانی
    آرزو عاشوری توتکابنی 1390
  65. تاثیر یادگیری مشارکتی بر خواندن و درک مطلب دانشجویان زبان آموز ایرانی
    زهرا رستمی سرابی 1390
  66. تاثیر ترجمه در شکل گیری هویت ملی - فرهنگی ایران طی دوره پهلوی
    بهاره یزدانی 1389
  67. نقش ایدئو لوزی کشور در ترجمه خبر سیاسی رسانه
    هدی زمانی سرزنده 1389
  68. مطالعه تفاوت در کاربرد راهکارهای خواندن متون انگلیسی در بین دانشجویان دختر و پسر دوره کارشناسی زبان انگلیسی ایران
    محمدرضا سربازی 1389
  69. نقش محیط یادگیری بر کاربرد راهکارهای یادگیری زبان در بین زبان آموزان ایرانی
    حیدر عبدی احمدآباد 1388
  70. مطالعه رابطه بین جنس و سن زبان آموزان در گروههای مختلف سنی بر راهکارهای یادگیری زبان
    بیژن نیک زاد چالشتری 1388
  71. مطالعه تاثیر برنامه ریزی قبل از انجام فعالیت و سطح توانش زبانی بر مهارت نوشتن زبان آموزان ایرانی
    سیاوش وزیری 1388
  72. بررسی توصیفی و خرد ساختاری روش های تعدیل در زیر نویس های فارسی
    غلامرضا مدادیان 1388
  73. مطالعه رابطه بین سبک های یادگیری و راهکارهای مهارتی یادگیری زبان
    فرید ناصریه 1388
  74. بررسی رابطه بین راهکارهای مورد استفاده در آزمون بر نتایج آن
    مهسا سیف ریحانی 1388
  75. تاثیر جنسیت بر توانایی درک مطلب دانش آموزان زبان آموز ایرانی
    علیرضا قاسم پور 1387
  76. تاثیر آموزش زبان توسط همسالان دوره ابتدایی بر یادگیری واژگان ، درک مطلب و مهارت نوشتن
    شیما باباپور 1387
  77. تاثیر نوع باز خورد بر پیشرفت و درک نگارش زبان آموزان ایرانی
    مرضیه قاسمی 1387
  78. تاثیردوره های کوتاه مدت تربیت معلم بر عملکردونگرش معلمین
    آزاده مباشری 1387
  79. ترجمه اسامی خاص دررمانهای نوجوانان
    بهار اشراق 1386
  80. تاثیر تعدیلات تعاملی بر توانایی خواندن متون انگلیسی دانشجویان ایرانی
    محمد کریمی 1386
  81. مطالعه تاثیرگذاری برون دادنوشتاری وبرجسته سازی درون دادبر روی پیشرفت گرامری زبان آموزان زبان بیگانه
    آزاده باغبان فردوس 1386