کورش فتحی واجارگاه

استاد

تاریخ به‌روزرسانی: 1404/03/07

کورش فتحی واجارگاه

علوم تربیتی و روان‌شناسی / علوم تربیتی

رساله های دکتری

  1. تدوین چارچوب برنامه درسی ارتباط ساز در آموزش عالی ایران
    ام البنین کشاورزرودکی 1402
  2. طراحی و اعتباریابی برنامه درسی فوق برنامه برای کودکان و نوجوانان (18-10 سال) بی سرپرست و بدسرپرست ساکن در مراکز بهزیستی
    نسرین همایونی بخشایش 1402
  3. بررسی تجربیات زیست شده دانش آموزان افغانستانی در برنامه درسی دوره متوسطه
    نسرین کریمی زاده 1402
  4. بررسی سیر تحولات برنامه ریزی درسی در آموزش عالی افغانستان
    همایون رهیاب 1402
  5. طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی انفرادی شده در قلمرو مشاوره برنامه درسی(مورد آماده¬سازی دانش¬آموزان برای کنکور سراسری)
    لیلاسادات خاتمی کیا 1402
  6. طراحی و اعتبار سنجی الگوی مطلوب برنامه ریزی درسی دانشگاهی کشور افغانستان
    محمدسرور حق پرست 1402
  7. تحلیل پساکیفی از کارآموزی و فرآیند انجام آن: نو مفهوم پردازی کارآموزی بر اساس هستی شناسی دلوز(مطالعه موردی: رشته آموزش و بهسازی منابع انسانی)
    عاطفه نصیری همراه 1402
  8. طراحی الگوی سیاست گذاری برنامه درسی برای نظام آموزشی ایران
    ملیحه اصغری اژیری 1401
  9. بررسی شیوع خشونت نمادین در برنامه درسی دوره ابتدایی
    فرشته اشکان 1401
  10. طراحی الگوی برنامه درسی ویژه مهاجرین افغانی در ایران
    صادق موسوی 1401
  11. طراحی برنامه درسی کارآفرینی ویژه کودکان کار
    فرنوش کاوه پیشه 1401
  12. پدیدارشناسی هویت عاطفی زنان در برنامه درسی به عنوان تجربه ی زیسته در آموزش عالی
    آمیتیدا روزگار 1400
  13. طراحی و اعتبار بخشی الگوی جوامع یادگیری حرفه ای در سطح دوم متوسطه شاخه فنی و حرفه ای
    رقیه متحیرپسند 1400
  14. طراحی و اعتباریابی الگوی گیمیفیکیشن در آموزش و بهسازی منابع انسانی
    نادیا سلیمانی 1400
  15. طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی آماده سازی فارغ التحصیلان دوره دکترا در رشته ریاضی برای تدریس در آموزش عالی مبتنی بر مدل دانش تکنولوژیکی، پداگوژیکی محتوا(TPCK)
    شهرناز بخشعلی زاده 1399
  16. بررسی جایگاه قومیت ها در برنامه های درسی مقطع متوسطه مطالعه موردی دبیرستان پسرانه شهید بخردیان بهبهان
    ایوب گرشاسبی 1399
  17. جنسیت در تجارب زیسته زنان دانشجوی دکتری در مواجهه با برنامه درسی در آموزش عالی در دانشگاه شهید بهشتی
    ساراسادات خلیفه سلطانی 1398
  18. بررسی برنامه درسی پنهان آموزش محیط زیست در مدارس متوسطه به منظور ارائه راهکارهایی برای ارتقاء سواد زیست محیطی دانش آموزان
    لیلا پرهیزکار 1398
  19. تبیین مفهوم برنامه درسی سایه و شناسایی آن در مقطع متوسطه اول نظام آموزش و پرورش ایران
    مرتضی بازدارقمچی قیه 1398
  20. طراحی و اعتبار بخشی الگوی برنامه ریزی درسی محیط کار (مورد:شرکت نفت و گاز پارس)
    زهراسادات مهماندوست قمصری 1398
  21. طراحی نظام برنامه درسی مبتنی بر رایانش ابری برای یادگیری سازمانی
    فیروز نوری کلخوران 1398
  22. سیر تحول برنامه های درسی در نظام آموزش عالی ایران
    سیدمهدی کیائی جمالی 1397
  23. بررسی و تحلیل گفتمان های حاکم بر برنامه درسی محیط کار در سازمان های ایرانی
    هومن دوستی حاجی آبادی 1397
  24. تبیین و بررسی جایگاه مشاوره برنامه درسی به عنوان یکی از قلمروهای حوزه برنامه درسی
    محمدتقی رودی 1397
  25. تبیین ویژگی های برنامه های درسی دوره متوسطه با رویکرد چند فرهنگی
    کتایون حمیدی زاده 1397
  26. تبیین چارچوب مفهومی ارتقاء فرهنگ برنامه ریزی درسی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی جمهوری اسلامی ایران
    حسین محسن پورکبریا 1396
  27. بررسی تجربیات بدو خدمت اعضاء هیات علمی دانشگاههای منطقه غرب کشور بمنظور طراحی برنامه های آموزش توجیهی
    مهدی صالحی 1396
  28. طراحی الگوی منتورینگ برای اعضای هیات علمی جدیدالاستخدام دانشگاه ها
    سمیه دانشمندی 1396
  29. طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر وب 2 در آموزش عالی ایران
    محمد جمالی تازه کند 1396
  30. طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه درسی مبتنی بر MOOC در آموزش عالی
    اسماعیل جعفری 1395
  31. مفهوم سازی برنامه ریزی درسی زائد در نظام آموزش عالی
    سیده مریم حسینی لرگانی 1394
  32. طراحی الگوی تبیین کننده رویکرد مدیران دانشگاهی به آموزش و بهسازی هیات علمی در دانشگاه های جامع دولتی شهر تهران
    آیت سعادت طلب 1393
  33. تدوین سواد برنامه درسی مدرسان دانشگاه
    زهره عباباف بهبهانی 1392
  34. طراحی و اعتبار سنجی شایستگی های شغلی متخصصان برنامه درسی و ارزشیابی برنامه درسی دوره دکترای آن
    غلامرضا یادگارزاده 1392
  35. تدوین الگوی تضمین کیفیت آموزش منابع انسانی در چارچوب روش تحلیل اهمیت عملکرد IPA
    فرـیبرز محمدهادی 1390

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. طراحی الگوی برنامه ریزی درسی آموزش بزرگسالان
    فاطمه رحیمی 1403
  2. سنجش اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت حضوری و مجازی معلمان ابتدایی شهرستان بیرجند بر اساس مدل کرک پاتریک
    محمد خسروی طناک 1402
  3. بررسی عوامل موثر (ارزش های کاری، تسهیم دانش، دانش پداگوژیکی و تجربیات فناورانه) بر نگرش به ادغام فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش: مطالعه موردی معلمان ابتدایی شیراز
    زهرا محبی میمندی 1401
  4. امکان سنجی استفاده از رسانه های اجتماعی جدید در بازاریابی آموزشی دوره های آموزش و توسعه منابع انسانی
    افشین شمس 1401
  5. بررسی امکان سنجی کاربرد هوش مصنوعی در برنامه ریزی درسی
    سیدمحمدعلی مصطفوی 1401
  6. بررسی تاثیر هزینه های مصروف برای آموزش و بهسازی منابع انسانی بر عملکرد سازمان در شرکت ملی گاز استان مازندران
    سیده زهره ساداتی 1400
  7. مقایسه ی تاثیر دو روش آموزش سنتی و آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده بر یادگیری محتوای برنامه درسی ریاضی دوره ابتدایی
    حدیثه ملاحسینی 1400
  8. بررسی فرصت ها و چالش های فرهنگی موک ها در برنامه درسی آموزش عالی ایران
    زینب سادات حسن زاده 1400
  9. بررسی باورها و اعتقادات مدیران زن دانشگاهی در موسسات آموزش عالی کشور نسبت به اثربخشی آموزش در توسعه حرفه ای آنان
    مینا زندی 1399
  10. طراحی الگوی نیازآفرینی برای نظام آموزش وبهسازی منابع انسانی
    فرزانه مظاهری 1399
  11. بررسی جایگاه مولفه های آموزش چند فرهنگی در استانداردهای آموزشی ایزو
    عباس احمدی 1399
  12. شناسایی و مدل سازی چالش ها و موانع به کارگیری اثربخش کانون های ارزیابی بارویکرد توسعه در شرکت پالایش نفت تهران
    سیداحمد مصطفوی منتظری 1398
  13. شناسایی ویژگی های آموزش اثربخش از دیدگاه صاحبنظران حوزه آموزش، کارکنان و مدیران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز
    پریسا غریب نواز شربیان 1398
  14. ارزیابی میزان انطباق روش های تدریس اعضای هیئت علمی با ویژگی های یادگیرندگان نسل Y در دانشگاه شهید بهشتی تهران
    سیده هدی موسوی خطیر 1397
  15. مطالعه کاربست تلگرام بعنوان ابزار مکمل تدریس در آموزش عالی
    سیده عطیه سجادی 1396
  16. طراحی برنامه توسعه استعداد برای تیم مدیران شرکت بل روزانه
    فرزانه شاملو 1396
  17. امکان سنجی استقرار برنامه توسعه فردی (IDP)در آموزشگاههای زبان رسا
    حسین اسلامی 1395
  18. شناسایی نیازهای آموزشی مدیران شرکت تهران فراژه براساس رویکرد CBT
    علی رحیمیان 1395
  19. بررسی میزان اثربخشی آموزش مهارت های زندگی در مدارس متوسطه بر پیشگیری از اعتیاد
    طاهره غلامی بوزنجانی 1395
  20. امکان سنجی اسقرار نظام توسعه کارراهه شغلی در شرکت مگاموتور (واحد منابع انسانی)
    حسن عبدی 1394
  21. طراحی،اجرا و ارزشیابی آموزش خرد در کارکنان خط 3 نیرو محرکه ایران خودرو
    مهدی قادری نجف آبادی 1394
  22. ارزشیابی اثربخشی دوره های آموزش وبهسازی منابع انسانی کارگران صندوق بیمه کشاورزی با استفاده از مدل (the taxonomy of training and development outcomes)TOTADO
    حبیب اله ضیائی 1394
  23. بررسی جایگاه آموزشی شهروند جهانی در برنامه درسی پایه دوم دوره متوسطه شهرستان شیراز
    صادق موسوی 1394
  24. بررسی اثربخشی دوره های ضمن خدمت آموزش مدیریت ارتباط با مشتری در بانک کشاورزی طبق مدل کرک پاتریک
    شیرین محمدظاهری 1393
  25. آسیب شناسی برنامه درسی آموزش الکترنیکی دانشگاه شهید بهشتی از نظر اعضای هیات علمی و دانشجویان
    حسن روشنی علی بنه سی 1393
  26. واکاوی نقش مولفه های برنامه درسی پنهان در رفتار انضباطی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه ناحیه یک شهر اردبیل
    مرتضی بازدارقمچی قیه 1393
  27. ارزیابی اثربخشی دوره های آموزشی شرکت پارس خودرو براساس مدل کرک پاتریک در بخش تولید
    فاروق محمدی 1392
  28. امکان سنجی برگزاری یادگیری از طریق موبایل در شرکت ایران خودرو دیزل
    پژمان کنعانی نیری 1392
  29. ارزیابی اثربخشی دوره های آموزش شرکت فولاد هرمزگان براساس الگوی جک فیلیپس
    هومن دوستی حاجی آبادی 1392
  30. بررسی میزان انطباق بین روش های آموزشی مدرسین و سبک های یادگیری کارکنان و رابطه آن با میزان رضایت کارکنان از دوره های آموزشی برگزار شده(91-90)در شرکت پارس خودرو
    بابک یاری 1392
  31. نیاز سنجی آموزشی خبرنگاران خبرگزاری های داخلی در سال 1391
    حامد حسن زاده بردر 1392
  32. بررسی وضعیت آموزش ضمن خدمت در شرکت خودروسازی سایپا براساس مدل اشریچ
    مینا نوراللهی 1391
  33. بررسی وضعیت حمایت مدیران از آموزش و بهسازی کارکنان در شهرداری تهران
    مهدیه السادات صادقی 1391
  34. امکان سنجی بکارگیری مربیگری( coaching)در فعالیت های آموزش و بهسازی شرکت ملی نفت ایران
    سمیه دانشمندی 1391
  35. تاثیر فرهنگ سازمانی بر موفقیت دوره های آموزشی
    مهسا کریمی 1391
  36. ارزیابی میزان بین المللی شدن برنامه درسی آموزش عالی از نظر اساتید و دانشجویان
    فرزاد پویا نژاد 1391
  37. ممیزی آموزش و بهسازی منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران براساس استاندارد کیفیت ایزو10015
    سیدمحمدرضا مصطفائی 1391
  38. بررسی دلایل گرایش به آموزش در خانه از نظر والدین دانش آموزان آموزش دیده در خانه در شهر تهران
    محمدتقی رودی 1390
  39. آسیب شناسی اجرای آئین نامه واگذاری اختیارات برنامه ریزی درسی به دانشگاه ها (دانشگاه شهید بهشتی)
    آسیه آل مراد 1390
  40. سنجش سواد برنامه درسی اعضاء هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی
    زینب ابراهیمی 1390
  41. شناسایی نیازهای آموزشی سلامت شاغلین واحدهای صنعتی استان قزوین در سال 1389 (6 صنعت غالب)
    بیتا باقرزاده 1390
  42. شناسایی برنامه درسی پنهان متاثر از محیط فیزیکی(کالبدی) دانشگاه:مورد مطالعاتی دانشگاه شهیدبهشتی
    حمیده بزرگ 1390
  43. بررسی جایگاه حقوق بشر در مراحل طراحی و اجرای برنامه درسی دوره ابتدایی شهر تهران در سال تحصیلی 90-89
    محمدرضا لورائی 1390
  44. بررسی موانع جذب دانشجویان خارجی از دیدگاه اعضای هیات علمی و دانشجویان خارجی دانشگاه شهید بهشتی
    حامد زمانی منش 1390
  45. بررسی رفتار نسبت به پرچم در بین دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی
    اسحاق سام خانیانی 1389
  46. تحلیل محتوای کتب(اجتماعی،تاریخ،فارسی) دوره راهنمایی با توجه به مفهوم هویت ملی
    مینا حسنی 1389
  47. بررسی برنامه درسی خنثی در دوره راهنمایی تحصیلی ازدیدگاه مدیران ،دبیران،دانش آموزان و والدین آنها در شهر ابهر در سال تحصیلی 88-87
    حمید کاظمی 1389
  48. برنامه درسی پنهان پایان نامه های کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی
    فروز جلیلی نیا 1389
  49. آسیب شناسی نظارت اعضای هیات علمی بر پایان نامه های دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی
    هدیه محبت 1389