منیژه قره‌چه

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/02/13

منیژه قره‌چه

مدیریت و حسابداری / مدیریت بازرگانی

مقالات علمی چاپ شده در مجلات

  1. "Raising Halal Cosmetic Awareness among the respective Consumers"
    Bahman Hajipour, Manijeh Ghareche, Mohammad Reza Hamidizadeh, Fereshteh Mohammadian Sefat
    International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences, Vol. 5, pp.338-349, 2015
  2. "A Novel Model to Promote The Life Standard of Low-income Group by E-marketing Modern Technology A Case Study of Iran"
    Manijeh Ghareche
    INDIAN JOURNAL OF SCIENCE AND TECHNOLOGY, Vol. 8, pp.1-8, 2015
  3. "The Role of Corporate Brand in the Entrepreneurial SMEs Total Brand"
    Yasmin Razaghi, Ahmad Roosta, Akbar Alamtabriz, Manijeh Ghareche
    International Business and Management, Vol. 8, pp.120-130, 2014
  4. "Impact of Investment in Human Resource on Market Acuity"
    , Manijeh Ghareche,
    Advances in Natural and Applied Sciences, Vol. 9, pp.68-74, 2014
  5. "Advertisement and marketing performance reciprocity study in banking industry"
    Mohammad Reza Hamidizadeh, Mohammadesmaeil Fadaeinejad, Manijeh Ghareche, Kasra Saadmohammadi
    EUROPEAN JOURNAL OF SCIENTIFIC RESEARCH, Vol. 108, pp.115-127, 2013
  6. "CORPORATE COMPETITIVENESS A SYSTEMATIC REVIEW"
    Seyedmahmood Hoseinikashkooye, Manijeh Ghareche, Masoud Taheri
    international journal of advanced studies in humanities and social science, Vol. 1, pp.1618-1635, 2013
  7. "بررسی کاربرد روش ا پ ت در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از عوامل کلان اقتصادی"
    منیژه قره‌چه
    چشم انداز مدیریت،
  8. "تناقض رشد و شکست: نوع شناسی شکست SME ها در مرحله رشد سازمانی"
    منیژه قره‌چه، بهمن حاجی پور، اکبر عالم تبریز، معصومه محمدی پور پامساری
    چشم انداز مدیریت دولتی، نسخه 11، صفحات:111-131، 1399
  9. "طراحی الگوی مفهومی عشق برندبر مبنای نظریه کنش متقابل نمادین"
    منیژه قره‌چه، شهریار عزیزی، آزاده عسکری، ابوالفضل براتی کهریزسنگی
    مدیریت بازرگانی، نسخه 13، صفحات:744-768، 1399
  10. "نقد و تبارشناسی شکست در مراحل مختلف چرخه عمر سازمان"
    منیژه قره‌چه، بهمن حاجی پور، اکبر عالم تبریز، معصومه محمدی پور پامساری
    پژوهشنامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی، 1398
  11. "تبیین الگوی تاب اوری بنگاههای تولیدی صنعت شوینده"
    وحید حسین آبادی، منیژه قره‌چه، سیدمحمود حسینی کشکوئیه
    کاوش های مدیریت بازرگانی، نسخه 12، صفحات:35-58، 1398
  12. "الگوی مفهومی دوسطحی سه لایه ای با تاکید بر معیارهای ذهنی و جوهره عشق برند"
    ابوالفضل براتی کهریزسنگی، منیژه قره‌چه
    تحقیقات بازاریابی نوین، نسخه 10، صفحات:21-42، 1398
  13. "فراترکیب عوامل موثر بر انگیزه های هم آفرینی ارزش در ارتباطات بنگاه با بنگاه"
    علی اسدی، شهریار عزیزی، منیژه قره‌چه، مرضیه ابراهیمی
    راهبردهای بازرگانی، نسخه 26، صفحات:19-41، 1398
  14. "کارکردهای مدیریت دانش بازاریابی بر توانمندسازی مزیتهای رقابتی"
    سیده سروناز سلیلی، محمدرضا حمیدی ‌زاده، منیژه قره‌چه، عباسعلی حاجی ‌کریمی
    کاوش های مدیریت بازرگانی، نسخه 11، صفحات:403-425، 1397
  15. "تبیین و توسعه مفهومی نظریه بازاریابی کارآفرینانه"
    سیدمحمود حسینی کشکوئیه، منیژه قره‌چه، محمد اصولیان، مرضیه نصیری
    چشم انداز مدیریت بازرگانی، نسخه 18، صفحات:13-35، 1397
  16. "الگوی برند موفق در صنعت کاشی و سرامیک با رویکرد نظریه داده بنیاد"
    شهریار عزیزی، منیژه قره‌چه، ابوالفضل براتی کهریزسنگی
    مدیریت بازرگانی، نسخه 9، صفحات:807-826، 1396
  17. "شناسایی شاخص های جذب، حفظ و نگهداشت نیروی انسانی مستعد در صنعت بانکداری"
    علی رضائیان، مریم کاظم عوید صداعی، منیژه قره‌چه، عباسعلی حاجی کریمی
    چشم انداز مدیریت دولتی، نسخه 9، صفحات:15-38، 1396
  18. "واکاوی مفهوم استراتژی سبد برند مبتنی بر مرور نظام مند"
    شهریار عزیزی، منیژه قره‌چه، سیدمحمود حسینی کشکوئیه، فرزاد ترکمانی
    مدیریت برند، نسخه 5، صفحات:149-180، 1396
  19. "شناسایی و تبیین رویکردهای خلق استراتژی (مطالعه نظری و تجربی در شرکت های منتخب ایرانی)"
    سیدمحمود حسینی کشکوئیه، بهمن حاجی پور، منیژه قره‌چه، هوشنگ نظامی وند چگینی
    چشم انداز مدیریت بازرگانی، صفحات:31-49، 1396
  20. "پیشایندها و پیامدهای شهرت بانک از دیدگاه مشتری"
    شهریار عزیزی، بهناز روستائیان، منیژه قره‌چه، بهمن حاجی پور
    پژوهش های مدیریت منابع سازمانی، نسخه 7، صفحات:12-21، 1396
  21. "ارایه چارچوبی برای استقرار بازاریابی مبتنی بر رایانامه در کسب و کارهای الکترونیک"
    منیژه قره‌چه
    پژوهش های مدیریت در ایران، نسخه 22، صفحات:127-151، 1396
  22. "راهبرد فروش برند در صنعت محصولات مصرفی تندگردش"
    مسعود جاویدانی، منیژه قره‌چه، احمد روستا، شهریار عزیزی
    چشم انداز مدیریت بازرگانی، صفحات:83-101، 1395
  23. "طراحی و تبیین مدل تاثیر تبلیغات توصیه ای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشکری و فصد سفر(مطالعه موردی اصفهان)"
    محمدرضا حمیدی ‌زاده، منیژه قره‌چه، اکرم هادیزاده‌مقدم، سیروس سلیمی پور
    مدیریت بازرگانی، نسخه 8، صفحات:811-832، 1395
  24. "الگوی مبنایی تخصیص بهینه منابع بازاریابی رویکرد داده بنیاد"
    بهمن حاجی پور، شهریار عزیزی، منیژه قره‌چه، مصطفی محمدی
    پژوهش های مدیریت منابع سازمانی، نسخه 7، صفحات:60-74، 1395
  25. "مفهوم پردازی مدل برند آفرینی شهری در ایران"
    یوسف محمدی فر، احمد روستا، محمدرضا حمیدی ‌زاده، منیژه قره‌چه
    تحقیقات بازاریابی نوین، نسخه 6، صفحات:37-52، 1395
  26. "الگوی گونه شناسی رهیافت های کلان سازمانها در تخصیص منابع بازار یابی"
    بهمن حاجی پور، منیژه قره‌چه، مصطفی محمدی
    چشم انداز مدیریت بازرگانی، صفحات:93-109، 1395
  27. "مفهوم پردازی ارزش ویژه برند شرکتی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران با استفاده از نظریه داده بنیاد"
    علیرضا غدیری، محمدرضا حمیدی ‌زاده، منیژه قره‌چه، کاوه بازرگان هرندی
    چشم انداز مدیریت بازرگانی، نسخه 3، صفحات:13-32، 1395
  28. "مدلی برای برندیابی شهری در کشور بر اساس نظریه داده بنیاد"
    احمد روستا، منیژه قره‌چه، محمدرضا حمیدی ‌زاده، یوسف محمدی فر
    مدیریت برند، 1395
  29. "طراحی و تبیین الکوی اعتماد در بانکداری الکترونیک"
    منیژه قره‌چه
    چشم انداز مدیریت دولتی، نسخه 8، صفحات:35-55، 1395
  30. "مفهوم پردازی استراتژی فروش برند در صنعت محصولات مصرفی تندگردش"
    منیژه قره‌چه، احمد روستا، شهریار عزیزی، مسعود جاویدانی
    تحقیقات بازاریابی نوین، نسخه 6، صفحات:1-18، 1394
  31. "شرایط زمینه ای و مداخله گر اثرگذار بر ارزش ویژه برند صنعتی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران"
    محمدرضا حمیدی ‌زاده، منیژه قره‌چه، کاوه بازرگان هرندی، علیرضا غدیری
    مدیریت فناوری اطلاعات، نسخه 7، صفحات:11-48، 1394
  32. "اثر شهرت از دیدگاه مشتری بر ارزش ویژه برند"
    شهریار عزیزی، بهناز روستائیان، منیژه قره‌چه، بهمن حاجی پور
    تحقیقات بازاریابی نوین، نسخه 5، صفحات:39-52، 1394
  33. "ضرورت ها و پیامدهای برندیابی برای شهرهای کشور با تاکید بر حوزه اقتصادی گردشگری شهری"
    یوسف محمدی فر، احمد روستا، منیژه قره‌چه، محمدرضا حمیدی ‌زاده
    اقتصاد و مدیریت شهری، نسخه 4، صفحات:57-72، 1394
  34. "استراتژی فروش برند در صنعت محصولات مصرفی تند گردش"
    منیژه قره‌چه، احمد روستا، شهریار عزیزی، مسعود جاویدانی
    چشم انداز مدیریت بازرگانی، نسخه 6، صفحات:1-18، 1394
  35. "پیشایند های ارزش ویژه برند شرکتی، در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، با استفاده از نظریه داده بنیاد"
    محمدرضا حمیدی ‌زاده، علیرضا غدیری، منیژه قره‌چه، کاوه بازرگان هرندی
    مدیریت برند، نسخه 3، صفحات:11-48، 1394
  36. "الگوی اثربخشی تبلیغات و دارایی های بازاریابی برعملکرد بانک های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران"
    محمدرضا حمیدی ‌زاده، محمداسماعیل فدایی نژاد، منیژه قره‌چه، کسری سعدمحمدی
    چشم انداز مدیریت بازرگانی، نسخه 53، صفحات:31-47، 1393
  37. "الگوسازی مسیری ساختاری رابطه قابلیتهای پویا و پویایی محیطی"
    مریم نکوئی زاده، سیدمحمود حسینی کشکوئیه، منیژه قره‌چه، عباسعلی حاجی ‌کریمی
    چشم انداز مدیریت بازرگانی، صفحات:85-103، 1393
  38. "طراحی و تبیین مدل شایستگی های راهبردی مدیران ارشد"
    بهروز دری‌نوکورانی، سیدمحمود حسینی کشکوئیه، منیژه قره‌چه، مریم بهرامی نسب
    مطالعات مدیریت راهبردی، صفحات:19-41، 1393
  39. "کارایی قابلیت های پویا در پویایی فنی و بازاری محیط"
    مریم نکوئی زاده، سیدمحمود حسینی کشکوئیه، منیژه قره‌چه، عباسعلی حاجی ‌کریمی
    مطالعات مدیریت راهبردی، صفحات:39-60، 1393
  40. "الگوی توسعه راهبردی همراه بانک در ایران"
    منیژه قره‌چه، معصومه محمدی پور پامساری
    مطالعات مدیریت راهبردی، صفحات:169-182، 1393
  41. "تبیین الگوی عملکرداتحادهای راهبردی رویکرد مبتنی بر قابلیت ها"
    منیژه قره‌چه، عباسعلی حاجی ‌کریمی، سید حمید خداداد حسینی، وحید مکی زاده
    چشم انداز مدیریت بازرگانی، صفحات:13-28، 1393
  42. "نقش تعهد عاطفی و تعهد مستمر در اثرگذاری ادراک مشتری بر قصد خرید مجدد"
    مجید مومن، منیژه قره‌چه، رضا قنبرزاده میاندهی
    چشم انداز مدیریت بازرگانی، صفحات:87-101، 1393
  43. "تاثیر تبلیغات توصیه ای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری"
    محمدرضا حمیدی ‌زاده، منیژه قره‌چه، اکرم هادیزاده‌مقدم، سیروس سلیمی پور
    چشم انداز مدیریت بازرگانی، صفحات:49-67، 1393
  44. "طراحی و تبیین مدل برند در شرکت های کوچک و متوسط با لحاظ برند شخصی و برند بنگاه"
    یاسمین رازقی، احمد روستا، اکبر عالم تبریز، منیژه قره‌چه
    پژوهش های مدیریت عمومی، نسخه 6، صفحات:27-47، 1392
  45. "تاثیر بازارگرایی و ارتباطات تجاری بر عملکرد صادراتی(مورد مطالعه صنایع دستی استان تهران)"
    منیژه قره‌چه، محمدرضا کریمی علویجه، معصومه سادات اکبری نژاد
    تحقیقات بازاریابی نوین، نسخه 3، صفحات:59-76، 1392
  46. "تبیین و ارزیابی الگوی وفاداری رضایت از کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی"
    منیژه قره‌چه، مریم اخوان خرازیان، محمدحسن احمدی
    مطالعات مدیریت راهبردی، صفحات:133-153، 1392
  47. "بررسی تاثیر ابعاد استنباط از خود بر رفتار خرید ناگهانی"
    منیژه قره‌چه، ویدا خراسانی اجبارکلائی، معصومه محمدی پور پامساری
    چشم انداز مدیریت بازرگانی، نسخه 4، صفحات:53-75، 1391
  48. "بررسی و مقایسه سبک های تصمیم گیری خرید مصرف کننده در میان بانوان شاغل و غیرشاغل در شهر تهران"
    منیژه قره‌چه، شهریار عزیزی، الهام السادات میرهاشمی
    تحقیقات بازاریابی نوین، نسخه 3، صفحات:1-24، 1391
  49. "اولویت بندی ابعاد سودمندی ادراک شده از دید مشتریان همراه بانک در ایران"
    منیژه قره‌چه، معصومه محمدی پور پامساری
    چشم انداز مدیریت دولتی، نسخه 4، صفحات:39-52، 1391
  50. "شناسایی و مقایسه سبک های تصمیم گیری خرید مصرف کننده میان بانوان شاغل و غیر شاغل در شهر تهران"
    منیژه قره‌چه، شهریار عزیزی، الهام السادات میرهاشمی
    تحقیقات بازاریابی نوین، نسخه 3، صفحات:1-24، 1391
  51. "شناسایی و اولویت بندی عوامل اساسی موثر در تصمیم مشتریان برای خرید نرم افزارهای سازمانی (پیمایشی پیرامون شرکت همکاران سیستم)"
    شهریار عزیزی، منیژه قره‌چه، محمدحسین توانگر، شهرام جمالی کاپک
    نشریه مدیریت فناوری اطلاعات، نسخه 5، صفحات:117-134، 1391
  52. "تبیین مدل توانمندسازی راهبردی صادرات شرکت های کوچک و متوسط"
    حسن فارسیجانی، منیژه قره‌چه، علی اکبر امین بیدختی، فرامرز نیک سرشت
    مطالعات مدیریت راهبردی، صفحات:15-42، 1390
  53. "تاثیر رویکرد منابع بر عملکرد صادراتی بر اساس استراتژی رقابتی تمرکز در صنعت کانی غیر فلزی"
    منیژه قره‌چه، هوشنگ اسداله، عبدالحسین کرمپور
    چشم انداز مدیریت بازرگانی، نسخه 10، صفحات:9-26، 1390
  54. "ارایه مدلی برای تبیین عوامل موثر بر عملکرد برند در صنعت مواد غذائی"
    شهریار عزیزی، منیژه قره‌چه، وحید ستار
    مدیریت بازرگانی، نسخه 3، صفحات:115-126، 1390
  55. "بررسی اثر تعدیل کننده جنسیت برقصد خرید اینترنتی"
    منیژه قره‌چه، محمد مقدسی، سیدحمیدرضا عظیمی
    چشم انداز مدیریت بازرگانی، نسخه 11، صفحات:119-142، 1390
  56. "مزایای استفاده از خدمات شرکتهای مدیریت صادرات در راهبردهای توسعه صادرات بنگاههای کوچک و متوسط"
    منیژه قره‌چه، فیروز شمشیری
    مطالعات مدیریت راهبردی، نسخه 1، صفحات:65-86، 1389
  57. "ارائه الگویی برای تعیین عوامل موثر بر عملکرد صادراتی بر اساس راهبرد رقابتی تمایز در صنعت کانی غیرفلزی"
    منیژه قره‌چه، اکبر عالم تبریز، عبدالحسین کرمپور
    مطالعات مدیریت راهبردی، نسخه 2، صفحات:119-140، 1389
  58. "بررسی رابطه فرایند چرخه ای دانش و نرخ بازده سرمایه"
    منیژه قره‌چه، محمدرضا حسومیان
    چشم انداز مدیریت دولتی، نسخه 1، صفحات:9-24، 1389
  59. "وفاداری کارکنان در تعامل با وفاداری مشتریان صنایع خدماتی"
    منیژه قره‌چه، منیره دابوئیان
    تحقیقات بازاریابی نوین، نسخه 1، صفحات:27-46، 1389
  60. "صنعت مشاوره پویا ابزار توسعه راهبردی"
    مریم خالقی بایگی، منیژه قره‌چه
    مطالعات مدیریت راهبردی، نسخه 1، صفحات:111-126، 1388
  61. "تاثیرکنترلهای رفتاری بر اثر بخشی کارکنان واحد فروش"
    منیژه قره‌چه
    چشم انداز مدیریت، نسخه 9، صفحات:37-55، 1388
  62. "بررسی الگوی بهینه دستیابی به مزیت رقابتی در صادرات صنعت کفش و دمپایی"
    منیژه قره‌چه
    چشم انداز مدیریت، نسخه 8، صفحات:99-117، 1387
  63. "بررسی تاثیرنوجویی مصرف کننده دانش محصول و اعتمادبه شناسه والدبر پذیرش"
    منیژه قره‌چه، یاسر جباری سلوکلو
    نشریه کاوشهای مدیریت بازرگانی، نسخه 1، صفحات:31-54، 1387
  64. ". بررسی تاثیر نوجوئی مصرف کننده، دانش محصول و اعتماد به شناسه والد بر پذیرش توسعه شناسه"
    یاسر جباری، منیژه قره‌چه، شهریار عزیزی
    نشریه کاوشهای مدیریت بازرگانی، صفحات:31-54، 1387
  65. "بررسی و تجزیه و تحلیل عوامل راهبردی داخلی برای کسب مزیت رقابتی مطالعه موردی شرکت ایران خودرو"
    منیژه قره‌چه، سید ابوالفضل ابوالفضلی
    پیام مدیریت، نسخه 7، صفحات:33-66، 1386
  66. "رویکرد کارامدی مدل سازمانهای پاسخگوی سریع"
    منیژه قره‌چه
    پیام مدیریت، 1385
  67. "بررسی عوامل زمینه ساز، چالش ها و تنگناهای توسعه ی بانکداری الکترونیک"
    منیژه قره‌چه، محمدرضا حمیدی ‌زاده، عبدالمجید عبدالباقی
    پژوهشنامه علوم انسانی و اجتماعی، نسخه 7، صفحات:43-62، 1385
  68. "کارآمدی الگوی سازمانهای پاسخ گویی سریع در طرح تکریم مشتری"
    منیژه قره‌چه، سیده معصومه غمخواری
    پیام مدیریت، نسخه 1384
  69. "عوامل و محرکهای توسعه بانکداریالکترونیکی در ایران"
    منیژه قره‌چه
    اقتصاد و تجارت نوین، نسخه 2، صفحات:1-23، 1384
  70. "عوامل و محرک های توسعه بانکداری الکترونیکی ایران"
    منیژه قره‌چه، عبدالمجید عبدالباقی، محمدرضا حمیدی ‌زاده
    اقتصاد و تجارت نوین، نسخه 2، صفحات:1-23، 1384
  71. "مشتری گرایی در نظام بانکی"
    منیژه قره‌چه
    پیام مدیریت، نسخه 2، صفحات:141-156، 1380

مقالات علمی ارائه شده در همایش‌ها

  1. "بررسی رابطه بین سطح تحصیل و گرایش به صنوف مختلف"
    منیژه قره‌چه
    سومین همایش دوسالانه اشتغال و نظام آموزش عالی کشور، 1386
  2. "نقش آموزش دانش آموختگان در ایجاد اشتغال از طریق صنایع کوچک"
    منیژه قره‌چه
    سومین همایش دوسالانه اشتغال و نظام آموزش عالی کشور، 1386
  3. "نقش اموزش دانش اموختگان در ایجاد اشتغال از طریق صنایع کوچک"
    منیژه قره‌چه
    اشتغال و نظام اموزش عالی کشور، 1386
  4. "مطالعه تطبیقی میزان امادگی مدیریت دانش اموختگان مدیریت و رشته های فنی دانشگاه ها"
    منیژه قره‌چه
    کنگره ملی علوم انسانی، صفحات:54-55، 1385
  5. "کاربرد روش های غیر مخرب"
    منیژه قره‌چه
    کنفرانس مهندسی معدن ایران، صفحات:1621-1632، 1383
  6. "بررسی کارایی معیارهای مختلف در تخمین مقاومت"
    منیژه قره‌چه
    کنفرانس مهندسی معدن ایران، صفحات:1613-1620، 1383
  7. "تعیین رابطه بین ضریب انتقال امواج لرزهای حاصلاتشباری"
    منیژه قره‌چه
    کنفرانس مهندسی معدن ایران، صفحات:377-390، 1383
  8. "بررسی میزان مشارکت زنان در سطوح مدیریت و تحلیل موانع موجود"
    منیژه قره‌چه
    اموزش ، اشتغال، زنان و توسعه ملی، صفحات:118-126، 1381