محمد پورکیانی

استادیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1404/02/19

محمد پورکیانی

علوم ورزشی و تندرستی / مدیریت ورزشی و رسانه

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. شناسایی عوامل موثر بر مکان یابی بهینه اماکن ورزشی شهر یاسوج با رویکرد ژئومارکتینگ
    فاطمه مسعودنوه 1403
  2. شناسایی و اولویت بندی تکنیک های موثر بر برندسازی باشگاه های بدنسازی شهر تهران.
    غزل لباف 1403
  3. راهکارهای توسعه درآمدزایی و منابع مالی باتوجه میانجی گری تجارت و بازاریابی الکترونیکی در فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی
    فاطمه قلیچی 1402
  4. مقایسه ارزش رسانه ای ورزشکاران تیم های ملی ایران
    رضا سلطانی 1401
  5. بررسی عوامل موثر بر جذب حامیان مالی در ورزش فوتبال استان تهران
    میلاد تیموری 1400
  6. شناسایی عوامل موثر بر حضور تماشاگران لیگ برتر هندبال ایران
    حدیثه توکلی نژاد 1400
  7. پیامدهای واگذاری اماکن ورزشی دولتی به بخش خصوصی
    مرتضی مهنانی 1400
  8. آسیب شناسی بازار مکمل های ورزشی در ایران
    سعیده محبی 1400
  9. بررسی وضعیت معماری دانشکده های تربیت بدنی دانشگاه های شهر تهران و ارائه ی وضعیت مطلوب
    آرمیتا فاضلی حکم آباد 1400
  10. ارزیابی عملکرد برنامه استراتژی فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران با رویکرد کارت امتیازی متوازن (BSC)
    مهدیه مشهدی آقائی 1400
  11. بررسی عوامل موثر بر انتقال بازیکنان باشگاه های فوتبال ایران
    عباس عذیری 1399
  12. بررسی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در باشگاه های بدنسازی (مطالعه موردی: باشگاه های بدنسازی استان کرمانشاه)
    یونس غیبی 1398
  13. عوامل موثر بر جذب و حفظ مشتریان باشگاه های بدنساری
    مریم بروغنی 1398
  14. عوامل موثر بر راه اندازی و توسعه کسب و کارهای ورزشی در دانش آموختگان رشته تربیت بدنی وعلوم ورزشی
    بهاره تقیان دینانی 1397
  15. تاثیر عوامل درون سازمانی بر کارآفرینی سازمانی دانشکده های تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه های دولتی شهر تهران.
    علی چراغی 1397
  16. تاثیر مهارت های کارآفرینانه بر قصد کارآفرینی دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی
    افشین حسنی محتشم 1396
  17. بررسی شایستگی های کانونی دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه های دولتی شهر تهران
    علی عیدانی 1395
  18. تدوین برنامه راهبردی بازاریابی فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران
    محمد ستارپور 1394
  19. تدوین استراتژی بازاریابی شرکت پرشین پایا وارد کننده کالاهای رادیو کنترل (آرسی ) درایران براساس مدل ترکیبی swot و AHP
    نسیم جنابی 1394