محمد پورکیانی

استادیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/02/27

محمد پورکیانی

علوم ورزشی و تندرستی / مدیریت ورزشی و رسانه

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. ارزیابی عملکرد برنامه استراتژی فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران با رویکرد کارت امتیازی متوازن (BSC)
    مهدیه مشهدی آقائی 1400
  2. بررسی عوامل موثر بر انتقال بازیکنان باشگاه های فوتبال ایران
    عباس عذیری 1399
  3. عوامل موثر بر جذب و حفظ مشتریان باشگاه های بدنساری
    مریم بروغنی 1398
  4. بررسی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در باشگاه های بدنسازی (مطالعه موردی: باشگاه های بدنسازی استان کرمانشاه)
    یونس غیبی 1398
  5. عوامل موثر بر راه اندازی و توسعه کسب و کارهای ورزشی در دانش آموختگان رشته تربیت بدنی وعلوم ورزشی
    بهاره تقیان دینانی 1397
  6. تاثیر عوامل درون سازمانی بر کارآفرینی سازمانی دانشکده های تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه های دولتی شهر تهران.
    علی چراغی 1397
  7. تاثیر مهارت های کارآفرینانه بر قصد کارآفرینی دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی
    افشین حسنی محتشم 1396
  8. بررسی شایستگی های کانونی دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه های دولتی شهر تهران
    علی عیدانی 1395
  9. تدوین برنامه راهبردی بازاریابی فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران
    محمد ستارپور 1394
  10. تدوین استراتژی بازاریابی شرکت پرشین پایا وارد کننده کالاهای رادیو کنترل (آرسی ) درایران براساس مدل ترکیبی swot و AHP
    نسیم جنابی 1394