استادیار
تاریخ بهروزرسانی: 1404/08/29
وحید صادقی فیروزآبادی
علوم تربیتی و روانشناسی / روانشناسی
دروس ارائه شده نیمسال جاری
| نام درس | واحد | زمان ارائه درس | ترم |
|---|---|---|---|
| روانشناسی تجربی | 3 | هر هفته، يكشنبه ، 13:00-15:00، هر هفته، دوشنبه ، 15:00-19:00 | نیمسال اول سال تحصیلی 1404-1405 |
| آزمون های روانشناختی 1 | 2 | هر هفته، سهشنبه ، 13:00-15:00، هر هفته، چهارشنبه ، 15:00-17:00 | نیمسال اول سال تحصیلی 1404-1405 |
| آزمون های روانشناختی 2 | 2 | هر هفته، پنجشنبه ، 08:00-10:00، هر هفته، پنجشنبه ، 17:00-19:00 | نیمسال اول سال تحصیلی 1404-1405 |
| ارزیابی بالینی 2: آزمون های عینی، شناختی و فرافکن | 2 | هر هفته، دوشنبه ، 08:00-10:00، هر هفته، چهارشنبه ، 08:00-10:00 | نیمسال اول سال تحصیلی 1404-1405 |
| کاربرد آزمون های تشخیصی در کودکان و نوجوانان | 2 | هر هفته، سهشنبه ، 08:00-10:00، هر هفته، چهارشنبه ، 10:00-12:00 | نیمسال اول سال تحصیلی 1404-1405 |
| فناوری سلامت | 2 | نيمه اول ترم، شنبه ، 10:00-12:00، نيمه دوم ترم، شنبه ، 10:00-12:00، هر هفته، يكشنبه ، 15:00-17:00 | نیمسال اول سال تحصیلی 1404-1405 |
| ارزیابی شناختی 1:روش های رفتاری و سایکوفیزیک | 3 | هر هفته، چهارشنبه ، 13:00-15:00، هر هفته، يكشنبه ، 10:00-12:00 | نیمسال اول سال تحصیلی 1404-1405 |
دروس ارائه شده قبلی
- آزمون های روانشناختی 1
- آزمون های روانشناختی 2
- آزمونهای شناختی در روانشناسی بالینی
- آزمونهای عینی فرافکن در روانشناسی بالینی
- آسیب شناسی روانی (2)
- آسیب شناسی روانی 1 (روانشناسی مرضی)
- احساس و ادراک
- استرس
- تشخیص و درمان اختلالات اضطرابی و خلقی
- تشخیص و درمان اختلالات یادگیری
- روان سنجی
- روان شناسی 1
- روان شناسی احساس و ادراک
- روان شناسی بالینی کودک
- روان شناسی تجربی
- روان شناسی عمومی
- روان شناسی فیزیولوژیک
- روانشناسی تجربی
- روانشناسی سلامت
- روانشناسی فیزیولوژیک
- روانشناسی فیزیولوژیک و نوروپسیکولوژی
- روانشناسی مصرف کننده
- سایکونوروایمنولوژی
- فناوری سلامت
- فیزیولوژی اعصاب و غدد
- مباحث اساسی در روانشناسی 2
- مبانی روانشناسی ـ مفاهیم اساسی
- مدیریت استرس
- مدیریت بیماری های مزمن
- مدیریت تروما در نظام مراقبت بهداشتی
- پسیکوفیزیولوژی و نوروپسیکولوژی
- پژوهش (عملی - انفرادی) در روانشناسی
- پژوهش عملی - انفرادی در روانشناسی بالینی (1)
- پژوهش عملی - انفرادی در روانشناسی بالینی (2)
- پژوهش های عملی - انفرادی در روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی (1)
- پژوهش های عملی - انفرادی در روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی (2)
- کاربرد آزمون های تشخیصی در کودکان و نوجوانان
- کاربرد آزمون های تشخیصی و شخصیت در مشاوره
- کاربرد آزمون های هوش، استعداد و رغبت در مشاوره
- کاربرد ازمون های رغبت، خانواده و شخصیت در مشاوره
- کاربرد مقدماتی روش های تشخیص بالینی (آزمون های هوش و استعداد آزمون های عینی فرافکن و مصاحبه تشخیص)
- کارورزی در روانشناسی سلامت

