منیژه قره‌چه

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/02/13

منیژه قره‌چه

مدیریت و حسابداری / مدیریت بازرگانی

رساله های دکتری

  1. طراحی مدل تناسب درجه ی تمرکز پلتفرم با سطح بلوغ کاربران و تاثیر آن بر عملکرد(مورد مطالعه پلتفرم های حمل و نقل)
    زینب ابوطالبی نصرآباد 1401
  2. طراحی الگوی علامت دهی به ذینفعان کلیدی بیرونی از طریق استراتژی معرفی محصول جدید
    عاطفه فتحی 1400
  3. طراحی و تبیین الگوی مفهومی عشق برند با تاکید بر عوامل زمینه¬ای
    ابوالفضل براتی کهریزسنگی 1400
  4. شناسایی و تبیین الگوی نوع شناسی شکست کسب و کارهای کوچک و متوسط
    معصومه محمدی پور پامساری 1399
  5. طراحی و تبیین الگوی پیشایندهای استراتژی فروش در سطح برند در صنعت محصولات مصرفی تند گردش FMCG
    مسعود جاویدانی 1396
  6. طراحی و تبیین مدل عملکرد اتحادهای استراتژیک(رویکرد مبتنی بر قابلیت ها)مورد مطالعه : صنعت نفت
    وحید مکی زاده 1394
  7. طراحی و تبیین الگوی اعتماد در بانکداری الکترونیکی
    خسرو محمدی 1394
  8. طراحی مدلی جهت بهبود سبد مصرف قشر کم در امد با استفاده از ابزارهای بازاریابی الکترونیک
    عهدیه سادات ختاوختن 1394
  9. طراحی و تبیین مدل توسعه ویژگی های چابکی استراتژیک سازمانی در صنایع تولیدی دانش بنیان
    سیده معصومه غمخواری 1392
  10. طراحی و تبیین مدل عوامل موثر بر عملکرد صادراتی بر اساس رویکرد اصالت منابع
    عبدالحسین کرمپور 1390

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. شناسایی و اولویت بندی عوامل تاثیرگذار بر انتخاب رستوران توسط افراد بالای 55 سال
    کیمیا قارون دستجردی 1400
  2. تاثیر تبلیغات توصیه ای الکترونیکی بر قصد خرید آنلاین با نقش میانجی تصویر برند
    نیکو صباغ تبریزی 1400
  3. تاثیر نگرش و تمایل مشتری به مشارکت در تبلیغات توسط مشتری بر وفاداری به برند و تمایلات رفتاری
    شایان رامبد 1400
  4. اثر نقش و همراهی فرزندان در سبک خرید خانواده
    سمیرا شرافت 1400
  5. عوامل موثر بر جذب مشتریان به برند علی بابا
    مریم حسن پور 1400
  6. شناسایی الزامات برند سازی محصول کولر آبی ایرانی در بازار عراق
    فرشید مهردادی کجاباد 1400
  7. اندازه گیری اثربخشی تبلیغات در رسانه های اجتماعی در مصرف کنندگان نسل زد
    مینا آذرنیا 1399
  8. عوامل اثرگذار بر صادرات فرش دستباف ایران از دیدگاه مشتریان برزیلی
    امیر برون 1399
  9. تاثیر تجربه و شخصیت برند بر اعتبار و وفاداری برند در بانک های خصوصی
    مژده فریدنی 1399
  10. تاثیر شرکت های مدیریت صادرات بر صادرات شرکت های کوچک و متوسط
    زهرا شکرچیان 1399
  11. شناسایی ویژگی های موثر چهره های سرشناس بر نگرش نسبت به تبلیغات و قصد خرید
    سارا شهسواری 1398
  12. نقش جوامع برند در ایجاد اعتماد به برند در رسانه‌های اجتماعی
    نسرین حافظ غلامعلی زاده 1398
  13. شناسایی عوامل اثر گذار بر خود کنترلی در مصرف فست فود
    مهری اصانلونیا 1398
  14. شناسایی و الویت بندی عوامل موثر بر عدم موفقیت شرکتهای کوچک و متوسط صنایع غذایی
    سیدمحمدجواد حسنی ضیابری 1398
  15. عوامل موثر بر بازار گرایی صادراتی و تاثیر آنها بر عملکرد صادراتی(مورد مطالعه شرکتهای صادر کننده زعفران در شهر مشهد)
    زهرا آهوئی 1398
  16. تاثیر روابط بین سازمانی بر عملکرد صادرات در صنعت پوشاک
    الهام عابدی 1397
  17. تاثیر تشکیل کنسرسیوم های صادراتی بر صادرات شرکتهای کوچک و متوسط ( SMEs)
    کوشا احمدی 1397
  18. بررسی عوامل موثر بر وفاداری به برند دانشگاه در دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی
    محبوبه دهاقین 1396
  19. شناسائی و مدل سازی عوامل موثر بر عملکرد صادرات
    سیده فاطمه نورموسوی 1396
  20. تاثیر مسولیت اجتماعی شرکت بر تصویر برند با نقش میانجی نگرش مشتری
    مرضیه نوفرستی 1396
  21. شناسایی و رتبه بندی چالش ها و محدودیتهای بازاریابی کسب و کارهای کوچک و متوسط
    شهرام تاتاری 1395
  22. عوامل موثر بر استفاده مجدد از همراه بانک
    طاهره شیخ 1395
  23. تبیین اثر قدمت و اشتهارسازمان برمسولیت اجتماعی سازمان (صنعت فولاد ایران)
    سیده فاطمه آقائی لنکرانی 1395
  24. تاثیر فعالیت های بازاریابی بر کیفیت رابطه با مشتریان ( مورد مطالعه بانک کشاورزی)
    نیلوفر یعقوبی اسکوئی 1395
  25. موضوع رساله : شناسایی و ارزیابی علل و عوامل موثر بر صادرات پایدار شرکت های تولیدی کاشی و سرامیک پذیرفته شده در بازار بورس اوراق بهادار
    سلمان عوضی خرارودی 1394
  26. ارزیابی و انتخاب معیارهای تاثیر گذار در گزینش شرکت های عرضه کننده سامانه پورتال سازمانی(مطالعه موردی شرکت های فعال در شهر تهران)
    مهران حسینی 1394
  27. شناسایی و ارزیابی انتظار خریداران بیمه از خدمات بیمه صادراتی
    سعید مینائی 1394
  28. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در بازاریابی موسسه های آموزشی زبان های خارجی
    ندا اصغری 1394
  29. بررسی فرآیند مدیریت دانش در معاونت پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی
    سارا گلشن شیرازی 1394
  30. بررسی تاثیر سطوح بلوغ مدیریت دانش بر میزان دستیابی به دانش فردی
    نادر زارع خورمیزی 1394
  31. شناسایی عوامل موثر بر عملکرد منطقه آزاد تجاری جلفا
    میلاد سروری 1394
  32. شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در صنعت دارویی ایران
    منا رفیق دوست 1394
  33. شناسایی و ارزیابی عوامل موثر برواردات واکسن های طیور
    الناز رستم آبادی 1394
  34. تاثیر بازاریابی حسی بررفتار خرید ناگهانی اشخاص ( مورد مطالعه : مراکز خرید شهر تهران )
    مریم صمدزادگان 1394
  35. شناسایی پتانسیل صادراتی ایران در صادرات فرآورده های غذایی حلال ایران به کشور روسیه
    فاطمه خواجه فینی 1394
  36. رقابت پذیری صادراتی صنایع تجهیزات رایانه ای ایران
    ابراهیم وکیل یزدی 1394
  37. بررسی اثر ارزش ادراکی و اشتیاق بر حفظ گردشگری مذهبی (مطالعه موردی : شهر مقدس قم)
    الهه محمدی نصرآبادی 1393
  38. ارایه چارچوبی برای استقرار بازاریابی مبتنی بر ایمیل در کسب و کارهای الکترونیک
    عاطفه امیدواراراللوی بزرگ 1393
  39. شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک انصار
    فاطمه حسینی 1393
  40. بررسی ادراک از هزینه های جابجایی برند و تاثیر آن بر حفظ مشتریان(مطالعه موردی : خدمات دندانپزشکی)
    پرنیان اکتائی 1393
  41. شناسایی و اولویت بندی نیازها و انتظارات دانشجویان از خدمات بانکی و ارئه راهکارهای تحقیق آنها
    سمیه عربعامری 1392
  42. ارزیابی تاثیر ابعاد کیفیت و نگرش مصرف کننده بر ترجیح نام تجاری (مورد مطالعه رستوران های شهر تهران)
    جواد کوشکی 1392
  43. بررسی عوامل اثر گذار بر استفاده از همراه بانک در ایران
    معصومه محمدی پور پامساری 1392
  44. تبیین و ارزیابی عوامل موثر بر جابه جایی کانال خرید مشتریان بر اساس الگوی رفتار برنامه ریزی شده
    نگارالسادات مصباحی جهرمی 1392
  45. بررسی و مقایسه اثرات گروه همسالانبر قصد خرید جوانان با تاکید بر طبقه بندی نوع محصول
    گلاره قاسمی 1392
  46. تعیین موانع استفاده از فناوری اطلاعات در شرکت های کوچک و متوسط (مطالعه موردی صنایع غذایی شهر تهران)
    مریم اسدی 1392
  47. تبیین و تحلیل نقش مدل سلسله مراتبی خانواده گرایی و تاثیر آن بر تعارض عاطفی در کسب و کارهای خانوادگی
    کاوه رودری 1391
  48. شناسایی و ارزیابی ابعاد برند سازی داخلی در صنعت بانکداری (مطالعه موردی بانک کشاورزی)
    شهرام جمالی کاپک 1391
  49. تبیین نحوه اثر گذاری چهر ه های سرشناس ورزشی بر نیات رفتاری و تصمیمات خرید نوجوانان
    بهناز ضیائی مداح 1391
  50. ارزیابی موانع توسعه گردشگری پزشکی در ایران
    محمدحسین زاهدیان نژاد 1391
  51. شناسایی عوامل موثر بر رشد بنگاه های کوچک و متوسط در صنعت صنایع غذایی
    اعظم کمالی 1390
  52. انتخاب شیوه بهینه کسب اطلاعات بازاریابی در سیستم اطلاعات بازاریابی بر اساس عملکرد با استفاده از تکنیک AHP در شهرک های صنعتی شهر کرمان
    هومن پورامینی 1390
  53. بررسی عوامل اثر گذار بر درخواست های خرید نوجوانان 16-13 ساله و خرید های متعاقب والدین آن ها
    لیدا حیدری 1390
  54. شناسائی انتظارات مشتریان عمده در بانک اقتصاد نوین
    اعظم السادات کهندانی 1390
  55. بررسی و مقایسه سبک های تصمیم گیری مصرف کننده در میان زنان شاغل و غیر شاغل
    الهام السادات میرهاشمی 1390
  56. ارزیابی باورهای موثر بر نگرش مثبت نسبت به تبلیغات اینترنتی
    روح اله رفیعی 1390
  57. تاثیر منابع مزیت زا بر انتخاب نوع قرار دادهای اکتشاف و توسعه جاری صنعت نفت ایران
    الهه رضا قلی زاده شیروان 1389
  58. تعیین عوامل موثر داخلی بر نقش بازاریابی در بنگا ههای کوچک و متوسط (مطالعه موردی صنعت مواد غذایی در استان تهران )
    مجتبی شکری مرزنگو 1389
  59. تاثیر تصویر کشور مبدا بر تصمیم خرید مصرف کننده (مطالعه موردی : لوازم خانگی کره ای)
    لادن خدابخش 1389
  60. شناسایی اهمیت عناصر موثر در بسته بندی با رویکرد تحلیل همزمان مطالعه موردی صنعت شکلات
    شیما برادران فرشچی 1389
  61. تبیین تاثیر اعتماد کارکنان به سبک رهبری بر تعهد سازمانی
    مرجان صفری نژاد 1389
  62. بررسی تاثیر هنجارهای ذهنی بر قصد خرید مشتری(مورد مطالعه مقایسه پوشاک زنانه وارداتی و تولید داخل)
    مهسا رسا 1389
  63. بررسی تاثیر نو جوئی مصرف کننده دانش محصول و اعتماد به نام تجاری والد بر پذیرش توسعه نام تجاری
    یاسر جباری سلوکلو 1389
  64. بررسی نحوه راه اندازی شرکت مدیریت صادرات EMC و تاثیر آن بر توسعه صادرات در استان بوشهر
    فیروز شمشیری 1385
  65. شناسایی الگوی بهینه دستیابی به مزیت رقابتی در صادرات کفش و دمپایی از طریق استراتژی های رقابتی پورتر
    رضا مرادی 1385
  66. بررسسی تاثیر عوامل بازرا یابی خدمات بر رضایت مصرف کنندگان خدمات خطوط منظم ( لاینر ) کشتی رانی جمهوری اسلامی ایران
    محمدرضا حجاب 1385