دانشیار
تاریخ بهروزرسانی: 1403/02/13
منیژه قرهچه
مدیریت و حسابداری / مدیریت بازرگانی
رساله های دکتری
-
طراحی مدل تناسب درجه ی تمرکز پلتفرم با سطح بلوغ کاربران و تاثیر آن بر عملکرد(مورد مطالعه پلتفرم های حمل و نقل)
زینب ابوطالبی نصرآباد 1401 -
طراحی الگوی علامت دهی به ذینفعان کلیدی بیرونی از طریق استراتژی معرفی محصول جدید
عاطفه فتحی 1400 -
طراحی و تبیین الگوی مفهومی عشق برند با تاکید بر عوامل زمینه¬ای
ابوالفضل براتی کهریزسنگی 1400 -
شناسایی و تبیین الگوی نوع شناسی شکست کسب و کارهای کوچک و متوسط
معصومه محمدی پور پامساری 1399 -
طراحی و تبیین الگوی پیشایندهای استراتژی فروش در سطح برند در صنعت محصولات مصرفی تند گردش FMCG
مسعود جاویدانی 1396 -
طراحی و تبیین مدل عملکرد اتحادهای استراتژیک(رویکرد مبتنی بر قابلیت ها)مورد مطالعه : صنعت نفت
وحید مکی زاده 1394 -
طراحی و تبیین الگوی اعتماد در بانکداری الکترونیکی
خسرو محمدی 1394 -
طراحی مدلی جهت بهبود سبد مصرف قشر کم در امد با استفاده از ابزارهای بازاریابی الکترونیک
عهدیه سادات ختاوختن 1394 -
طراحی و تبیین مدل توسعه ویژگی های چابکی استراتژیک سازمانی در صنایع تولیدی دانش بنیان
سیده معصومه غمخواری 1392 -
طراحی و تبیین مدل عوامل موثر بر عملکرد صادراتی بر اساس رویکرد اصالت منابع
عبدالحسین کرمپور 1390
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
شناسایی و اولویت بندی عوامل تاثیرگذار بر انتخاب رستوران توسط افراد بالای 55 سال
کیمیا قارون دستجردی 1400 -
تاثیر تبلیغات توصیه ای الکترونیکی بر قصد خرید آنلاین با نقش میانجی تصویر برند
نیکو صباغ تبریزی 1400 -
تاثیر نگرش و تمایل مشتری به مشارکت در تبلیغات توسط مشتری بر وفاداری به برند و تمایلات رفتاری
شایان رامبد 1400 -
اثر نقش و همراهی فرزندان در سبک خرید خانواده
سمیرا شرافت 1400 -
عوامل موثر بر جذب مشتریان به برند علی بابا
مریم حسن پور 1400 -
شناسایی الزامات برند سازی محصول کولر آبی ایرانی در بازار عراق
فرشید مهردادی کجاباد 1400 -
اندازه گیری اثربخشی تبلیغات در رسانه های اجتماعی در مصرف کنندگان نسل زد
مینا آذرنیا 1399 -
عوامل اثرگذار بر صادرات فرش دستباف ایران از دیدگاه مشتریان برزیلی
امیر برون 1399 -
تاثیر تجربه و شخصیت برند بر اعتبار و وفاداری برند در بانک های خصوصی
مژده فریدنی 1399 -
تاثیر شرکت های مدیریت صادرات بر صادرات شرکت های کوچک و متوسط
زهرا شکرچیان 1399 -
شناسایی ویژگی های موثر چهره های سرشناس بر نگرش نسبت به تبلیغات و قصد خرید
سارا شهسواری 1398 -
نقش جوامع برند در ایجاد اعتماد به برند در رسانههای اجتماعی
نسرین حافظ غلامعلی زاده 1398 -
شناسایی عوامل اثر گذار بر خود کنترلی در مصرف فست فود
مهری اصانلونیا 1398 -
شناسایی و الویت بندی عوامل موثر بر عدم موفقیت شرکتهای کوچک و متوسط صنایع غذایی
سیدمحمدجواد حسنی ضیابری 1398 -
عوامل موثر بر بازار گرایی صادراتی و تاثیر آنها بر عملکرد صادراتی(مورد مطالعه شرکتهای صادر کننده زعفران در شهر مشهد)
زهرا آهوئی 1398 -
تاثیر روابط بین سازمانی بر عملکرد صادرات در صنعت پوشاک
الهام عابدی 1397 -
تاثیر تشکیل کنسرسیوم های صادراتی بر صادرات شرکتهای کوچک و متوسط ( SMEs)
کوشا احمدی 1397 -
بررسی عوامل موثر بر وفاداری به برند دانشگاه در دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی
محبوبه دهاقین 1396 -
شناسائی و مدل سازی عوامل موثر بر عملکرد صادرات
سیده فاطمه نورموسوی 1396 -
تاثیر مسولیت اجتماعی شرکت بر تصویر برند با نقش میانجی نگرش مشتری
مرضیه نوفرستی 1396 -
شناسایی و رتبه بندی چالش ها و محدودیتهای بازاریابی کسب و کارهای کوچک و متوسط
شهرام تاتاری 1395 -
عوامل موثر بر استفاده مجدد از همراه بانک
طاهره شیخ 1395 -
تبیین اثر قدمت و اشتهارسازمان برمسولیت اجتماعی سازمان (صنعت فولاد ایران)
سیده فاطمه آقائی لنکرانی 1395 -
تاثیر فعالیت های بازاریابی بر کیفیت رابطه با مشتریان ( مورد مطالعه بانک کشاورزی)
نیلوفر یعقوبی اسکوئی 1395 -
موضوع رساله : شناسایی و ارزیابی علل و عوامل موثر بر صادرات پایدار شرکت های تولیدی کاشی و سرامیک پذیرفته شده در بازار بورس اوراق بهادار
سلمان عوضی خرارودی 1394 -
ارزیابی و انتخاب معیارهای تاثیر گذار در گزینش شرکت های عرضه کننده سامانه پورتال سازمانی(مطالعه موردی شرکت های فعال در شهر تهران)
مهران حسینی 1394 -
شناسایی و ارزیابی انتظار خریداران بیمه از خدمات بیمه صادراتی
سعید مینائی 1394 -
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در بازاریابی موسسه های آموزشی زبان های خارجی
ندا اصغری 1394 -
بررسی فرآیند مدیریت دانش در معاونت پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی
سارا گلشن شیرازی 1394 -
بررسی تاثیر سطوح بلوغ مدیریت دانش بر میزان دستیابی به دانش فردی
نادر زارع خورمیزی 1394 -
شناسایی عوامل موثر بر عملکرد منطقه آزاد تجاری جلفا
میلاد سروری 1394 -
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در صنعت دارویی ایران
منا رفیق دوست 1394 -
شناسایی و ارزیابی عوامل موثر برواردات واکسن های طیور
الناز رستم آبادی 1394 -
تاثیر بازاریابی حسی بررفتار خرید ناگهانی اشخاص ( مورد مطالعه : مراکز خرید شهر تهران )
مریم صمدزادگان 1394 -
شناسایی پتانسیل صادراتی ایران در صادرات فرآورده های غذایی حلال ایران به کشور روسیه
فاطمه خواجه فینی 1394 -
رقابت پذیری صادراتی صنایع تجهیزات رایانه ای ایران
ابراهیم وکیل یزدی 1394 -
بررسی اثر ارزش ادراکی و اشتیاق بر حفظ گردشگری مذهبی (مطالعه موردی : شهر مقدس قم)
الهه محمدی نصرآبادی 1393 -
ارایه چارچوبی برای استقرار بازاریابی مبتنی بر ایمیل در کسب و کارهای الکترونیک
عاطفه امیدواراراللوی بزرگ 1393 -
شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک انصار
فاطمه حسینی 1393 -
بررسی ادراک از هزینه های جابجایی برند و تاثیر آن بر حفظ مشتریان(مطالعه موردی : خدمات دندانپزشکی)
پرنیان اکتائی 1393 -
شناسایی و اولویت بندی نیازها و انتظارات دانشجویان از خدمات بانکی و ارئه راهکارهای تحقیق آنها
سمیه عربعامری 1392 -
ارزیابی تاثیر ابعاد کیفیت و نگرش مصرف کننده بر ترجیح نام تجاری (مورد مطالعه رستوران های شهر تهران)
جواد کوشکی 1392 -
بررسی عوامل اثر گذار بر استفاده از همراه بانک در ایران
معصومه محمدی پور پامساری 1392 -
تبیین و ارزیابی عوامل موثر بر جابه جایی کانال خرید مشتریان بر اساس الگوی رفتار برنامه ریزی شده
نگارالسادات مصباحی جهرمی 1392 -
بررسی و مقایسه اثرات گروه همسالانبر قصد خرید جوانان با تاکید بر طبقه بندی نوع محصول
گلاره قاسمی 1392 -
تعیین موانع استفاده از فناوری اطلاعات در شرکت های کوچک و متوسط (مطالعه موردی صنایع غذایی شهر تهران)
مریم اسدی 1392 -
تبیین و تحلیل نقش مدل سلسله مراتبی خانواده گرایی و تاثیر آن بر تعارض عاطفی در کسب و کارهای خانوادگی
کاوه رودری 1391 -
شناسایی و ارزیابی ابعاد برند سازی داخلی در صنعت بانکداری (مطالعه موردی بانک کشاورزی)
شهرام جمالی کاپک 1391 -
تبیین نحوه اثر گذاری چهر ه های سرشناس ورزشی بر نیات رفتاری و تصمیمات خرید نوجوانان
بهناز ضیائی مداح 1391 -
ارزیابی موانع توسعه گردشگری پزشکی در ایران
محمدحسین زاهدیان نژاد 1391 -
شناسایی عوامل موثر بر رشد بنگاه های کوچک و متوسط در صنعت صنایع غذایی
اعظم کمالی 1390 -
انتخاب شیوه بهینه کسب اطلاعات بازاریابی در سیستم اطلاعات بازاریابی بر اساس عملکرد با استفاده از تکنیک AHP در شهرک های صنعتی شهر کرمان
هومن پورامینی 1390 -
بررسی عوامل اثر گذار بر درخواست های خرید نوجوانان 16-13 ساله و خرید های متعاقب والدین آن ها
لیدا حیدری 1390 -
شناسائی انتظارات مشتریان عمده در بانک اقتصاد نوین
اعظم السادات کهندانی 1390 -
بررسی و مقایسه سبک های تصمیم گیری مصرف کننده در میان زنان شاغل و غیر شاغل
الهام السادات میرهاشمی 1390 -
ارزیابی باورهای موثر بر نگرش مثبت نسبت به تبلیغات اینترنتی
روح اله رفیعی 1390 -
تاثیر منابع مزیت زا بر انتخاب نوع قرار دادهای اکتشاف و توسعه جاری صنعت نفت ایران
الهه رضا قلی زاده شیروان 1389 -
تعیین عوامل موثر داخلی بر نقش بازاریابی در بنگا ههای کوچک و متوسط (مطالعه موردی صنعت مواد غذایی در استان تهران )
مجتبی شکری مرزنگو 1389 -
تاثیر تصویر کشور مبدا بر تصمیم خرید مصرف کننده (مطالعه موردی : لوازم خانگی کره ای)
لادن خدابخش 1389 -
شناسایی اهمیت عناصر موثر در بسته بندی با رویکرد تحلیل همزمان مطالعه موردی صنعت شکلات
شیما برادران فرشچی 1389 -
تبیین تاثیر اعتماد کارکنان به سبک رهبری بر تعهد سازمانی
مرجان صفری نژاد 1389 -
بررسی تاثیر هنجارهای ذهنی بر قصد خرید مشتری(مورد مطالعه مقایسه پوشاک زنانه وارداتی و تولید داخل)
مهسا رسا 1389 -
بررسی تاثیر نو جوئی مصرف کننده دانش محصول و اعتماد به نام تجاری والد بر پذیرش توسعه نام تجاری
یاسر جباری سلوکلو 1389 -
بررسی نحوه راه اندازی شرکت مدیریت صادرات EMC و تاثیر آن بر توسعه صادرات در استان بوشهر
فیروز شمشیری 1385 -
شناسایی الگوی بهینه دستیابی به مزیت رقابتی در صادرات کفش و دمپایی از طریق استراتژی های رقابتی پورتر
رضا مرادی 1385 -
بررسسی تاثیر عوامل بازرا یابی خدمات بر رضایت مصرف کنندگان خدمات خطوط منظم ( لاینر ) کشتی رانی جمهوری اسلامی ایران
محمدرضا حجاب 1385