سیدمحمود حسینی کشکوئیه

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/02/13

سیدمحمود حسینی کشکوئیه

مدیریت و حسابداری / مدیریت بازرگانی

مقالات علمی چاپ شده در مجلات

  1. "A Proposed Combination of Formal and Entrepreneurial Approaches to Strategy Creation: A Multi-Case Study Approach"
    Seyedmahmood Hoseinikashkooye, Sayed Mahmood Hosseini
    Health Biotechnology and Biopharma, Vol. 10, pp.39-60, 2020
  2. "A New Consideration on New Product Development Models"
    Mohammad Reza Hamidizadeh, Seyedmahmood Hoseinikashkooye, Maryam Akhavan Kharazian, Hossein Shojaei fard
    International Journal of Automotive Engineering, Vol. 8, pp.2666-2671, 2018
  3. "Developing Macro-Segmentation Model at Industry Level Iranian Banking Industry"
    Mohamad Moqadasi, Seyedmahmood Hoseinikashkooye, Gholamhossein Assadi, Mohammad Reza Hamidizadeh
    Money and Economy, 2016
  4. "CORPORATE COMPETITIVENESS A SYSTEMATIC REVIEW"
    Seyedmahmood Hoseinikashkooye, Manijeh Ghareche, Masoud Taheri
    international journal of advanced studies in humanities and social science, Vol. 1, pp.1618-1635, 2013
  5. "Explanation and Evaluation of a Four Step model for Crisis Management Planning Process"
    Mohammad Reza Hamidizadeh, Seyedmahmood Hoseinikashkooye,
    canadian social science, Vol. 7, pp.103-110, 2011
  6. "تحلیلی کارکردی-ساختاری از نظام نواآوری بخشی در کسب و کارهای نوین، مورد مطالعه صنعت گل محمدی در ایران"
    بهمن حاجی پور، حسین خصاف مفرد، سیدمحمود حسینی کشکوئیه، غلامحسین خورشیدی
    کاوش های مدیریت بازرگانی،
  7. "ارائه الگویی برای منطق های شکل گیری شرکت های چند کسب وکاره ناهمگون در فضای کسب وکارهای ایران"
    سیدمحمود حسینی کشکوئیه، سلمان عیوضی نژاد، بهمن حاجی پور، علی عبدالهی
    پژوهش های مدیریت در ایران، نسخه 25، صفحات:136-168، 1399
  8. "تبیین الگوی تاب اوری بنگاههای تولیدی صنعت شوینده"
    وحید حسین آبادی، منیژه قره‌چه، سیدمحمود حسینی کشکوئیه
    کاوش های مدیریت بازرگانی، نسخه 12، صفحات:35-58، 1398
  9. "شناسایی و تبیین عوامل موثر بر شکل گیری و توسعه شرکت های چند کسب و کاره ناهمگون"
    سلمان عیوضی نژاد، سیدمحمود حسینی کشکوئیه، علی عبدالهی، بهمن حاجی پور
    پژوهش های مدیریت عمومی، نسخه 13، صفحات:293-318، 1398
  10. "طراحی الگوی مشارکت مشتریان در فرآیند توسعه محصول جدید در صنعت خودروی کشور"
    حسین شجاعی فرد، محمدرضا حمیدی ‌زاده، سیدمحمود حسینی کشکوئیه، مریم اخوان خرازیان
    چشم انداز مدیریت صنعتی، نسخه 9، صفحات:195-228، 1397
  11. "تبیین و توسعه مفهومی نظریه بازاریابی کارآفرینانه"
    سیدمحمود حسینی کشکوئیه، منیژه قره‌چه، محمد اصولیان، مرضیه نصیری
    چشم انداز مدیریت بازرگانی، نسخه 18، صفحات:13-35، 1397
  12. "ارائه رویکرد سناریوپردازی دوسطحی صنعت و بنگاه (مطالعه موردی: سناریوهای آینده کفش در ایران)"
    سیدمحمود حسینی کشکوئیه
    ANNALES OF BIOCHEMISTRY، صفحات:81-107، 1397
  13. "طراحی ماتریس جذابیت مداخله (مطالعه موردی: تحلیل بازیگران مداخله گر در سوریه)"
    سیدمحمود حسینی کشکوئیه
    فصلنامه اندیشه و رفتار، صفحات:55-75، 1396
  14. "چارچوبی برای راهبرد نظام مند نوآوری: مطالعه موردی بخش گیاهان داروئی و معطر در ایران"
    بهمن حاجی پور، حسین خصاف مفرد، سیدمحمود حسینی کشکوئیه، غلامحسین خورشیدی
    علوم مدیریت ایران، نسخه 13، صفحات:1-30، 1396
  15. "شناسایی و تبیین رویکردهای خلق استراتژی (مطالعه نظری و تجربی در شرکت های منتخب ایرانی)"
    سیدمحمود حسینی کشکوئیه، بهمن حاجی پور، منیژه قره‌چه، هوشنگ نظامی وند چگینی
    چشم انداز مدیریت بازرگانی، صفحات:31-49، 1396
  16. "واکاوی مفهوم استراتژی سبد برند مبتنی بر مرور نظام مند"
    شهریار عزیزی، منیژه قره‌چه، سیدمحمود حسینی کشکوئیه، فرزاد ترکمانی
    مدیریت برند، نسخه 5، صفحات:149-180، 1396
  17. "طراحی و تبیین الگوی اعتماد در بانکداری الکترونیکی"
    سیدمحمود حسینی کشکوئیه
    Jounal of Sciences Islamic Republic of Iran، صفحات:35-55، 1395
  18. "رویکرد کارآفرینی، رویکرد غالب خلق استراتژی در شرکت های موفق ایران"
    سیدمحمود حسینی کشکوئیه، بهمن حاجی پور، هوشنگ نظامی وند چگینی
    مدیریت فردا، نسخه 15، صفحات:41-62، 1395
  19. "طراحی الگوی بازاریابی سیاسی در انتخابات محلی"
    بهمن حاجی پور، سیدمحمود حسینی کشکوئیه، ساسان زارع
    چشم انداز مدیریت دولتی، صفحات:15-39، 1394
  20. "طراحی الگوی ارزیابی جذابیت صنایع هدف و رتبه بندی صنایع از منظر نظام بانکی"
    محمد مقدسی، سیدمحمود حسینی کشکوئیه، غلامحسین اسدی، محمدرضا حمیدی ‌زاده
    چشم انداز مدیریت بازرگانی، نسخه 60، صفحات:31-49، 1394
  21. "شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در رقابت انتخاباتی با استفاده از روش مدل سازی ساختاری-تفسیری(ISM)(مورد مطالعه رقابت انتخاباتی مجلس شورای اسلامی شهر تهران)"
    بهمن حاجی پور، سیدمحمود حسینی کشکوئیه، ساسان زارع
    مطالعات راهبردی بسیج، نسخه 19، صفحات:129-157، 1394
  22. "الگوی راهبردی جاذبه توانباره صادراتی ایران در گروه D-8"
    غلامحسین خورشیدی، غلامعباس علی پوریان، سیدمحمود حسینی کشکوئیه، علی اکبر امین بیدختی
    مطالعات مدیریت راهبردی، صفحات:53-77، 1393
  23. "کارایی قابلیت های پویا در پویایی فنی و بازاری محیط"
    مریم نکوئی زاده، سیدمحمود حسینی کشکوئیه، منیژه قره‌چه، عباسعلی حاجی ‌کریمی
    مطالعات مدیریت راهبردی، صفحات:39-60، 1393
  24. "طراحی و تبیین مدل شایستگی های راهبردی مدیران ارشد"
    بهروز دری‌نوکورانی، سیدمحمود حسینی کشکوئیه، منیژه قره‌چه، مریم بهرامی نسب
    مطالعات مدیریت راهبردی، صفحات:19-41، 1393
  25. "پیکربندی سازوکارهای کنترلی در شرکتهای نوآور"
    سیدمحمود حسینی کشکوئیه
    پژوهشهای اخلاقی، صفحات:1-32، 1393
  26. "الگوسازی مسیری ساختاری رابطه قابلیتهای پویا و پویایی محیطی"
    مریم نکوئی زاده، سیدمحمود حسینی کشکوئیه، منیژه قره‌چه، عباسعلی حاجی ‌کریمی
    چشم انداز مدیریت بازرگانی، صفحات:85-103، 1393
  27. "تبیین الگوی توسعه شایستگی های برند شخصی"
    سیدمحمود حسینی کشکوئیه، بهروز دری‌نوکورانی، فرخ قوچانی، اکرم هادیزاده‌مقدم، صدیقه صائمیان
    مطالعات مدیریت راهبردی، نسخه 5، صفحات:93-112، 1392
  28. "کاوشی بر الگوی کنترل راهبردی سازمانی، رویکردی کارکردگرایانه و نمونه ای آرمانی"
    وحید خاشعی، سیدمحمود حسینی کشکوئیه، عباسعلی حاجی ‌کریمی، علی رضائیان، مجتبی لشکر بلوکی
    اندیشه مدیریت راهبردی، نسخه 6، صفحات:5-34، 1390
  29. "تبیین نقش راهبردی عملیات مدیریت زنجیره تامین در بهبود عملکرد شرکت مطالعه صنعت مواد غذایی ایران"
    سیدمحمود حسینی کشکوئیه، نرگس شیخی
    مطالعات مدیریت راهبردی، نسخه 3، صفحات:35-60، 1390
  30. "طراحی مدل فرایندی راهبرد پابرجا با استفاده از رویکرد ترکیبی"
    مجتبی لشکر بلوکی، سیدحمید خدادادحسینی، سیدمحمود حسینی کشکوئیه، محمدرضا حمیدی ‌زاده
    اندیشه مدیریت راهبردی، نسخه 6، صفحات:121-151، 1390
  31. "تجزیه و تحلیل استراتژی های بازاریابی شرکت های خدماتی در دوران رکود"
    سیدمحمود حسینی کشکوئیه، مریم نکوئی زاده، مریم مخزن قدیمی
    چشم انداز مدیریت بازرگانی، نسخه 10، صفحات:117-139، 1389
  32. "توسعه الگوی مزیت رقابتی پورتر و کاربرد آن در صنعت پتروشیمی ایران"
    سیدمحمود حسینی کشکوئیه، داریوش روزبهانه
    مطالعات مدیریت راهبردی، نسخه 2، صفحات:63-82، 1389
  33. "طراحی مدل فرایندی تدوین راهبردی پابرجا در شرایط عدم قطعیت"
    سیدحمید خداد حسینی، محمدرضا حمیدی ‌زاده، سیدمحمود حسینی کشکوئیه، مسعود کسائی، مجتبی لشکر بلوکی
    مطالعات مدیریت راهبردی، نسخه 2، صفحات:83-109، 1389
  34. "درآمدی بر مدل آرمانی کنترل استراتژیک با ابعاد سازمانی، مورد مطالعه سند افق رسانه ملی"
    سیدمحمود حسینی کشکوئیه، وحید خاشعی
    رسانه، نسخه 22، 1389
  35. "تبیین روابط ذهنیت مشترک ظرفیت جذب دانش ، نوآوری و انعطاف پذیری شرکت های دارویی کشور"
    سیدمحمود حسینی کشکوئیه، بهمن حاجی پور
    فصلنامه علمی پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس، نسخه 12، صفحات:155-176، 1387
  36. "بررسی و تحلیل نتایج خصوصی سازی در شرکت های واگذار شده بانک صنعت و معدن با رویکرد سنجش عملکرد"
    سیدمحمود حسینی کشکوئیه، حسین صفری، فرشید حسینی، عباس ابراهیمی، علی جمالی
    پژوهشنامه بازرگانی(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی)، صفحات:231-267، 1386
  37. "ایجاد مزیت رقابتی در صنعت با رویکرد عوامل کلیدی موفقیت (مطالعه موردی صنعت کاشی ایران)"
    منیره پناهی، سیدمحمود حسینی کشکوئیه
    پژوهشنامه بازرگانی(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی)، صفحات:147-178، 1385