سیدمحمود حسینی کشکوئیه

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/02/13

سیدمحمود حسینی کشکوئیه

مدیریت و حسابداری / مدیریت بازرگانی

رساله های دکتری

  1. طراحی و تبیین الگوی تاثیر بازاریابی کار آفرینانه بر عملکرد بنگاه(با محوریت محیط صنعت)
    مرضیه نصیری 1398
  2. طراحی و تبیین رویکردهای خلق استراتژی
    هوشنگ نظامی وند چگینی 1397
  3. طراحی و تبیین الگوی بخش بندی بازار از منظر نظام بانکی با رویکرد چرخه های تجاری و زنجیره ارزش صنایع
    محمد مقدسی 1395
  4. طراحی مدل نظری پیکربندی کنترل استراتژیک
    عیسی پریزادی 1394
  5. طراحی و تبیین مدل تاثیر گذاری قابلیت های پویا بر عملکرد شرکت ها
    مریم نکوئی زاده 1394
  6. طراحی و تبیین مدل برند شخصی مبتنی بر شایستگی های فردی
    صدیقه صائمیان 1392
  7. طراحی و تبیین مدل راهبردی موفقیت صادرکننده های فرآورده های نفتی
    مسعود طاهری 1392
  8. طراحی و تبیین مدل تاثیر مالکیت شرکتها برراهبردهای تنوع بخشی
    منیره پناهی 1391
  9. طراحی مدل تعاملی کنترل استراتژیک با ابعاد سازمانی و عملکرد <استراتژی ، تغییرات محیطی ساختار فرهنگ و تکنولوژی سازمانی>
    وحید خاشعی ورنامخواستی 1391
  10. طراحی الگوی ارتباط بین گرایش بازار با گرایش یادگیری.گرایش نوآوری.مدیریت کیفیت جامع و عملکرد شرکتهای مواد غذایی پذیرفته شده در بورس ایران
    جمشید سالار 1389

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. مطالعه روندهای آینده پژوهی صنعت رستوران در تهران
    محسن هنرور 1401
  2. شناسایی و اولویت بندی عناصر تفکر استراتژیک در رقابت با تازه واردان به صنعت، مطالعه موردی: شرکت هوم کر
    یاسر منصوری 1400
  3. تاثیر استراتژی های نواوری و سرمایه فکری بر مزیت های رقابتی در شرکت های دانش بنیان )NTBF(
    محمدرضا عسگری یزدی 1400
  4. ارزیابی اثر قابلیت های مالی بر عملکرد مالی شرکت با اثر میانجی مزیت رقابتی در بورس اوراق بهادار تهران
    محمد قربانی 1399
  5. شناسایی و ارائه استراتژی بازاریابی در شرایط تلاطم در شرکت های تولیدی کوچک و متوسط هرات
    محمد قاضی زاده 1399
  6. شناسایی و اندازه گیری مولفه های بازاریابی اخلاقی در صنایع منتخب
    مهدی صدرزاده 1399
  7. تاثیر جهت گیری بازار بر عملکرد کسب وکارهای موسیقی در فضای مجازی
    مهزاد ضیائی گروی 1399
  8. شناسایی و تبیین عوامل موثر بر ارتباط B2B مورد مطالعه صنعت الکترونیک
    مونا بیات 1399
  9. شناسایی نقش مدیران ارشد در فعالیت های استراتژی باز
    حمیدرضا تیموری نوده 1398
  10. ارزیابی تاثیر ابعاد امیخته محصول بر تصمیم خرید محصولات مواد غذایی
    الناز جوانیان شلیلوند 1398
  11. واکنش های مصرف کنندگان به سطوح تازگی طراحی و کشور مبدا
    بهروز فرخ پی 1397
  12. تاثیر برند مصرف کننده در رسانه های اجتماعی بر ایجاد مشتری ارزش مشتری
    حانیه اسکندری 1397
  13. تاثیر راهبردهای تنوغ بخشی بر عملکرد شرکتهای بورس اوراق بهادار تهران
    محسن ریاحی سامانی 1397
  14. تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند بر قدردانی و وفاداری مشتری
    سیمین بهارلوهوره 1397
  15. شناسایی الزامات و سطوح برند سازی محصول در صنعت بیمه در شهر تهران (مورد مطالعه شرکت بیمه سامان
    محمود زندکریمی 1396
  16. بررسی تاثیر کانال توزیع بر صادرات شرکت های تولید کننده پوشاک
    ریحانه بخشنده جزی 1396
  17. بررسی روابط کیفیت خدمات ،رضایت مشتریان،وفاداری مشتریان و تبلیغات توصیه ای (مطالعه مجموعه باشگاه های بدنسازی خصوصی آقایان در شهر تهران)
    امیرمسعود روحانی نیا 1396
  18. مطالعه عوامل موثر بر خرید مصرف کنندگان محصولات غذایی سبز
    حسنی فیضی 1396
  19. بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی و تاکتیک های مذاکره کنندگان بر پیامد های مذاکره
    سپیده صابری 1396
  20. ارزیابی تاثیر کیفیت ارتباط شرکت با واسطه خارجی در عملکرد صادرات
    آرزو حیدری 1396
  21. سنجش تاثیرات موسیقی بر عواطف مخاطبین تبلیغات تلویزیونی بوسیله مغز نگار برقی و ردیاب چشم
    محمدعلی ثابت قدم 1396
  22. آینده نگاری در حوزه تجارت الکترونیک B2C در ایران با رویکرد GBN در سناریو نویسی
    نرگس ملائی 1395
  23. شناسایی و الویت بندی عوامل حفظ مشتریان پایدار مورد مطالعه: شرکت هلدینگ صنایع مفتولی ایران
    محمد صادقی 1395
  24. ارزیابی عوامل موثر در وفاداری مشتریان در زمینه بازارهای صادراتی قیر براساس مدل بازاریابی رابطه مند
    لیلا فتحی 1394
  25. عوامل رفتاری موثر در انتخاب بانک -مورد مطالعه بانک سامان
    مریم الطافی 1394
  26. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در موفقیت عرضه محصول جدید در صنایع غذایی استان البرز
    ملیحه کرمانشاهی 1394
  27. شناخت عوامل موثر بر انتخاب استراتژیهای قیمت گذاری در شرکتهای تولیدی مواد غذایی
    سمانه قلی پور 1394
  28. شناسایی عوامل اثر گذار بر نگرش مشتریان به توسعه برند و اثر این نگرش بر رفتار ایشان
    آیدا نیگی قلعهء 1393
  29. هدفگیری و زمانبندی فعالیت های ترفیعی برای تعیین جهش محصولات جدید با تکیه بر رویکرد مبتنی بر عامل
    زهرا امینی 1393
  30. ببرسی عوامل موثر بر جلب توجه مصرف کنندگان در بیلبورد تبلیغاتی
    زهرا فریدنی ترک زاده 1392
  31. شناسایی و ارزیابی جایگاه بانک مسکن در بازار خدمات بانکی ایران
    نینا ابوالحسنی 1392
  32. شناسایی ابزارهای فناوری اطلاعات جهت ورود به بازارهای جهانی برای کسب و کارهای کوچک تولید کننده نرم افزار
    صابر سلیمانی 1392
  33. ارزیابی اثربخشی استراتژیهای جایگاه یابی از دیدگاه مصرف کنندگان در صنعت فرش (مطالعه موردی: فرش ستاره کویر یزد)
    فرزانه ادیب فر 1391
  34. بررسی تاثیر عوامل ساختاری و رفتاری بر اعتماد و تعهد در شبکه توزیع لوازم خانگی
    مجید حسنی نژاد 1391
  35. آینده نگاری توسعه محصول با رویکرد برنامه ریزی بر پایه سناریو(مطالعه موردی صنعت نفت)
    محمدامین قلمبر 1390
  36. تبیین نحوه اثر گذاری یکپارچگی زنجیره تامین بر عملکرد شرکت
    نرگس شیخی 1390
  37. تحلیل تاثیرات کشور مبدا و شهرت شرکت بر ایجاد اعتماد اولیه در خریدار
    پیمان کریمی 1390
  38. سنجش سطح همسویی میان استراتژی های کسب و کار و استراتژی های فناوری اطلاعات در شرکت مگفا
    محمد حسین برهان مجرد 1389
  39. تاثیر معروفیت فروشگاه و قیمت بر کیفیت درک شده محصول جدید :مطالعه موردی بازار عسل
    وحید رحمانی 1389